طراحی ماشین هیبریدی آئودی R18 برای فصل جدید مسابقات

آئودی برای نخستین بار از R18 مسابقه ای جدید خود در مرکز آموزش و تخصص ماشین های مسابقه ای خود در مونیخ در 28 نوامبر رونمایی کرد.

طراحی ماشین هیبریدی آئودی R18 برای فصل جدید مسابقات

به گزارش کلیک،آئودی اضافه کرد که در فصل جدید مسابقات 2016، R18 اساسا مورد باز بینی و طراحی مجدد قرار گرفته تا شرایط آیرودینامیکی ماشین بهبود یابد، همچنین به پیشرانه ی هیبریدی مجهز شده است و وزن آن کمتر شده است.
سیستم تامین توان دیزل الکتریکی این ماشین مسابقه ای به عنوان گامی نوین و مرحله ای جدید در طراحی و ساخت ماشین های مسابقه ای با برخورداری از تکنولوژی هیبریدی میباشد. منبع تامین توان این ماشین یک موتور 4 لیتری TDI میباشد که بازدهی آن نسبت به مدل های قبلی توسط متخصصان کمپانی آئودی بهبود یافته است.

به گفته آئودی،R18 در فصل جدید مسابقات در سال 2016 در کلاس 6MJ مسابقه خواهد داد، در حالی که در سال 2015 و 2014 به ترتیب در کلاس های 4MJ و 2MJ شرکت کرد.

2 جزییات و سایر مشخصات فنی این ماشین متعاقبا در زمان آینده اعلام خواهد شد. R18 تا زمان مسابقات دستخوش تغییرات و اصلاحاتی میباشد که توسط مهندسان و متخصصان این کمپانی روی آن اعمال می شود. این تغییرات و اصلاحات طوری در نظر گرفته شده اند که R18 نزدیک زمان مسابقات تکمیل شده باشد و آماده هنرنمایی در مسابقات باشد. در حالی که کمپانی آئودی این اطمینان را به تیم متخصص و راننده های خود میدهد که شرایطی کاملا مناسب و ایده آل برای آن ها فراهم میکند و به همراه تیم پورشه تمام تلاش خود را میکنند تا در مسابقات 24 ساعته ی لیمانز سربلند و موفق بدرخشند و قصد دارند که در طول این مسابقات از 2 ماشین بجای 3 ماشین استفاده کنند و مسابقه را به پایان برسانند.

4 تیم مسابقه ای کمپانی فولکس نیز قصد بر اعمال تغییرات و اصلاحاتی به منظور افزایش بازدهی و کاهش هزینه های اعمالی برای ماشین های خود دارد، تا ماشین ومهره های مسابقه ای خود را برای فصل جدید مسابقات قهرمانی جهان WEC سال 2016 آماده کند.
همه ی 8 راننده ای که در فصل قبلی مسابقات سال 2015 برای آئودی رانندگی کردند در فصل جدید نیز باقی خواهند ماند و هیچ تغییری در گروه راننده ها بوجود نمیاید، به استثنای دو نفر، آدریان تامبای (Adrien Tambay) و نیکو مولر(Nico Muller) که جوانترین و جدیدترین راننده های این کمپانی هستند و فقط به منظور کسب تجربه در مسابقات جهانی برای تیم آئودی رانندگی خواهند کرد. سوای تیم رانندگی تنها تغییری که در آئودی برای مسابقات مشاهده میشود تغییر مشخصات فنی و ماشین های این کمپانی میباشد که بالاتر به آن اشاره شد.
تیم ژوست( Joast ) از کمپانی آئودی در ابتدای فصل کار خود را با 2 ماشین R18 در سیلوراستون شروع خواهد کرد و تیم های دیگر این کمپانی مانند فونیکس(Phoneix)، ای بی تی اسپرت لاین(Abt Sportline) و رزبرگ(Roseberg) با 8 ماشین آئودی RS 5 DTM به میدان میایند.
آئودی خاطر نشان کرد : "مدل جدیدی از R8 LMS در حال پیمودن مراحل پایانی طراحی ،اصلاحات و تغییرات خود میباشد و بزودی به مرحله تولید میرسد. قرار است به تعداد 45 عدد از این مدل تولید شود و در اختیار متخصصان و راننده ها قرار بگیرد. "
همچنین آئودی شعار خود برای چشم انداز عملکرد آینده اش را بیان کرد که:"روش پیش روی فراتر از معمول کشف شد"
1

ارسال نظر