چطور عکس های حذف شده خود را در اندروید بازیابی کنم؟

رسانه کلیک - اگر عکسی را به اشتباه در آلبوم گوشی خود حذف کرده‌اید و یا گوشی اندرویدی شما به هر دلیلی همه چیز را از گالری پاک کرده است، نگران نباشید، امکان بازیابی عکس ها در مرحله‌ای که به‌تازگی حذف شده‌اند وجود دارد.

چطور عکس های حذف شده خود را در اندروید بازیابی کنم؟

شاید خیلی از ما بعد از حذف ناگهانی عکس ها به شدت ناراحت شویم، اما نگران نباشید اگر شما بعد از حذف عکس چیزی را در حافظه ذخیره نکرده باشید هنوز فرصت برای بازیابی هست.

در این متن به شما نحوه نحوه بازیابی عکس های حذف شده در اندروید را آموزش می‌دهیم، همچنین در خصوص پشتیبان گیری از عکس ها مطالبی را برای شما آماده کردیم تا دیگر این نگرانی را تجربه نکنید.

برای بازیابی عکس ها چه باید کرد؟

ابتدا به play store بروید و برنامه بازیابی عکس بانام DiskDigger را دریافت و سپس برنامه را اجرا کنید. چندین برنامه در play store درزمینهٔ بازیابی عکس وجود دارد که ادعا می‌کنند در این زمینه بهترین هستند، ما به شما اپلیکیشن DiskDigger را پیشنهاد می‌کنیم که نه تنها قابل اطمینان است بلکه، تبلیغات کمتری را هم ارائه می‌کند.

وای فای و اتصال داده ها را پس از نصب و راه اندازی این برنامه بازیابی عکس در تلفن خود خاموش کنید. یادتان باشد وقتی داده‌ها حذف می شوند، چه عکس ها باشند چه موسیقی یا اسناد؛ تنها تا زمانی قابل بازیابی هستند که مورد جدیدی در حافظه جایگزین آنها نشده باشد.

توجه: در یک دستگاه اندروید که روت نشده باشد، عملکرد DiskDigger محدود به بازیابی تصاویر از حافظه‌های ریز عکس است که به این معنی است که تصاویر احتمالاً کیفیت پایین تر از عکس ها یا ویدیو های اصلی را دارند. بازیابی نسخه های اصلی تصاویر با رزولوشن کامل عکس ها یا فیلم ها تنها با روت کردن دستگاه شما امکان پذیر است. اگر نمی دانید چگونه گوشی خود را روت کنید، به این راهنما مراجعه کنید. ( مراحل روت گوشی برای افراد مبتدی )

اگر شما اخیراً عکس های خود را حذف کرده اید، DiskDigger باید بتواند این عکس ها را پیدا کند و به شما این امکان را می‌دهد که آنها را به پوشه ای در دستگاه خود و یا به سرویس ابری بازگردانید.

از عکس های خود فایل پشتیبان تهیه کنید

همه ما می‌دانیم که پیشگیری بهتر از درمان است. اکنون که ما توضیح دادیم چگونه عکس‌های حذف شده را در Android بازیابی کنیم، قدم بعدی این است که از بروز این وضعیت جلوگیری کنیم. برای انجام این کار، توصیه می‌کنیم از یک برنامه مانند Google Photos استفاده کنید. این برنامه قابلیت ذخیره عکس به صورت نامحدود را فراهم می‌کند (تا زمانی که فایل ها خیلی بزرگ نیستند) و پشتیبان گیری در آن آسان است.

هنگامی که برنامه را نصب کرده‌اید، فقط کافی است به تنظیمات آن بروید، پشتیبان گیری و همگام سازی را انتخاب کنید.

ارسال نظر