منتظر انتشار دومین تریلر بازی Red Dead Redemption 2 باشید

رسانه کلیک - اگر بی صبرانه منتظر انتشار جزئیات بیشتر و دومین تریلر بازی Red Dead Redemption 2 هستید، حتما پنج شنبه هفته جاری (۶ مهر) اخبار دنیای گیم را در کلیک دنبال کنید.

منتظر انتشار دومین تریلر بازی Red Dead Redemption 2 باشید

استودیوی «راک استار گیمز» چندان به انتشار اطلاعات و تریلرهای جدید و پی در پی از عناوین ویدیویی فوق العاده خود عادت ندارد و مدت هاست که هیچ خبری از نسخه جدید دنباله Red Dead Redemption در دسترس قرار نمی گیرد و سازندگان کماکان در خصوص این بازی مورد انتظار سکوت کردند. حال به تازگی این استودیوی با انتشار تصویری مرموز، بار دیگر توجه همه رسانه ها و بازی بازان جهان را به خود جلب کرد. چندی پیش «راک استار گیمز» در حساب کاربری رسمی شبکه اجتماعی توییتر، تصویری را با کاربران و طرفداران پر و پا قرص خود به اشتراک گذاشت که این تصویر به تاریخ ۲۸ سپتامبر سال میلادی جاری (۶ مهر سال ۹۶) اشاره می کند.

متاسفانه هیچ نشانه ای از برنامه سازندگان در این تصویر دیده نمی شود و هیچ گونه ایده و نظری هم در خصوص آنچه اتفاق می افتد، نداریم! در هر صورت، به نظر می رسد استودیوی «راک استار گیمز» در ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه روز ۶ مهر ماه (به وقت تهران) در کنار ارائه اطلاعات و جزئیات جدید، دومین تریلر رسمی بازی را به نمایش بگذارد.

در ادامه می توانید تصویر منتشر شده از سوی «راک استار گیمز» را مشاهده کنید:

Red Dead Redemption 2

همان طور که در تصویر فوق مشاهده کردید، استودیوی «راک استار گیمز» هیچگونه اطلاعاتی را در این تصویر به اشتراک نگذاشته است؛ اما به احتمال قوی، دومین تریلر بازی Red Dead Redemption 2 در زمان مذکور منتشر می شود. بنابراین، پنجشنبه همین هفته مجددا به رسانه کلیک سری بزنید و از جدیدترین اخبار و اطلاعات بازی Red Dead Redemption 2 آگاه شوید.

اگر علاقه زیادی به مجموعه «رد دد ردمپشن» دارید و بی صبرانه منتظر عرضه نسخه جدید این سری هستید، پیشنهاد می کنیم حتما مقاله «هفت انتظاری که از بازی Red Dead Redemption 2 داریم!» را در رسانه کلیک مطالعه فرمایید. جهت مراجعه به مقاله مذکور، بر روی این لینک کلیک کنید.

در ابتدا قرار بر این بود که بازی مورد انتظار و پرطرفدار Red Dead Redemption 2 در اواخر پاییز سال میلادی جاری به دست طرفداران و بازی بازان برسد. اما متاسفانه مراحل طراحی، ساخت و توسعه بازی مطابق برنامه «راک استار گیمز» پیش نرفت و سازندگان در ماه می سال میلادی ۲۰۱۷، رسما انتشار بازی «رد دد ردمپشن ۲» به بهار سال آینده میلادی موکول کردند. ناگفته نماند؛ هنوز علت اصلی تاخیر در انتشار این عنوان مشخص نشده اما طبق ادعای برخی از منابع، سازندگان برای بررسی همه جانبه، توسعه بیشتر و و رفع تمامی ایرادات بازی به زمان بیشتری احتیاج پیدا کردند.

Red Dead Redemption 2

بنابراین، طبق آخرین خبرها، عنوان Red Dead Redemption 2 توسط شرکت نامدار «تیک تو» در بهار سال میلادی آینده (۲۰۱۸) بر روی دو کنسول نسل هشتم ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ منتشر می شود. اگرچه هنوز نسخه پی سی این عنوان ویدیویی توسط استودیوی «راک استار» و شرکت «تیک تو» رسما تایید نشده، اما برخی از تحلیل گران و بازیکنان به انتشار بازی بر روی رایانه شخصی امید زیادی دارند؛ چرا که بیشترین میزان فروش بازی Grand Theft Auto V مربوط به پلتفرم پی سی (PC) است و به احتمال قوی شرکت «تیک تو» این بازار پردرآمد را از دست نمی دهد.

همچنین اعضای شرکت «تیک تو» در آخرین جلسه برگزار شده، از اهمیت بالای پلتفرم رایانه شخصی سخن گفته و امید طرفداران و پی سی بازها را دو چندان کردند. فراموش نشود در زمان رونمایی از نسخه پنجم بازی GTA، این عنوان فقط و فقط برای عرضه بر روی کنسول های نسل هفتم ایکس باکس ۳۶۰ و پلی استیشن ۳ برنامه ریزی شده بود و استودیوی «راک استار» در ابتدا هیچ برنامه ای برای انتشار بازی «جی تی ای وی» بر روی پی سی نداشت. اما با گذشت زمان و درخواست های بی شمار کاربران، سرانجام «تیک تو» این عنوان ویدیویی را به صورت رسمی برای پلتفرم رایانه شخصی منتشر کرد. از این رو، پیش بینی می شود که دنباله جدید Red Dead Redemption روندی مشابه روند بازی «جی تی ای وی» را طی کند و شاهد عرضه بازی بر روی PC باشیم.

ارسال نظر