Red Dead Redemption 2 در مراسم E3 2016 حضور خواهد داشت!

جشنواره و نمایشگاه E3 هر ساله در کشور ایالات متحده آمریکا توسط کمپانی های بازی ساز برگزار می شود. بدون تردید این جشنواره، بزرگترین و مهم ترین نمایشگاه بازی های ویدیویی محسوب می شود چرا که بسیاری از کمپانی بازی ساز در آن حضور دارند. در این مراسم کمپانی هایی نظیر یوبی سافت، الکترونیک آرتز، سونی و مایکروسافت سورپرایزهایی برای گیمرها و تماشاگران در نظر می گیرند که هرگز قبل از نمایش کنفرانس خود، هیچ گونه خبری در آن خصوص منتشر نمی کنند. مدتی پیش کمپانی راک استار گیمز به صورت تایید کرد که در نمایشگاه E3 سال میلادی جاری حضور دارد و برنامه ویژه ای را برای کنفرانس خود ترتیب داده است. متاسفانه جزئیاتی در خصوص کنفرانس این شرکت به گوش نرسیده اما به احتمال زیاد شاهد معرفی یک بازی بسیار بزرگ باشیم. به دلیل اعلام برنامه ویژه کمپانی راک استار، شایعه و گزارش های زیادی درباره عناوین راک استار منتشر شده که در جدیدترین آن، یک منبع ناشناس ادعا می کند که در نمایشگاه E3 امسال، از نسخه دوم بازی Red Dead Redemption رونمایی خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

Red Dead Redemption 2 در مراسم E3 2016 حضور خواهد داشت!

در این مراسم کمپانی هایی نظیر یوبی سافت، الکترونیک آرتز، سونی و مایکروسافت سورپرایزهایی برای گیمرها و تماشاگران در نظر می گیرند که هرگز قبل از نمایش کنفرانس خود، هیچ گونه خبری در آن خصوص منتشر نمی کنند. مدتی پیش کمپانی راک استار گیمز به صورت تایید کرد که در نمایشگاه E3 سال میلادی جاری حضور دارد و برنامه ویژه ای را برای کنفرانس خود ترتیب داده است. متاسفانه جزئیاتی در خصوص کنفرانس این شرکت به گوش نرسیده اما به احتمال زیاد شاهد معرفی یک بازی بسیار بزرگ باشیم. به دلیل اعلام برنامه ویژه کمپانی راک استار، شایعه و گزارش های زیادی درباره عناوین راک استار منتشر شده که در جدیدترین آن، یک منبع ناشناس ادعا می کند که در نمایشگاه E3 امسال، از نسخه دوم بازی Red Dead Redemption رونمایی خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، به تازگی اطلاعاتی توسط یک منبع ناشناس منتشر شده که طبق این گزارش، کمپانی تیک تو، کمپانی مادر راک استار، در نمایشگاه E3 2016 از نسخه بعدی بازی Red Dead Redemption رونمایی خواهد کرد. ماجرا از اینجا آغاز می شود که این منبع ادعا می کند که به یکی از کارمندان سابق استودیوی راک استار گیمز نزدیک است و آن فرد اطلاعاتی در خصوص نسخه بعدی بازی رد دد در اخیتارش قرار داده است.

بنا به ادعای وب سایت Fraghero (منبع ناشناس)، نسخه بعدی بازی این فرانچایز، Red Dead Redemption 2: Legend of the West می باشد که در پاییز سال میلادی ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد. همچنین به گفته این وب سایت، چندین شخصیت (کاراکتر) قابل بازی در آن وجود دارد (همانند بازی Grand Theft Auto V) و محیط بازی نیز، چندین برابر نسخه قبلی آن می باشد.

این منبع ناشناس ادعا می کند که ساخت بازی Red Dead Redemption 2: Legend of the West از چهار سال گذشته (۲ سال پس از انتشار نسخه اول بازی) آغاز شده و در این مدت کمپانی راک استار هیچ حرفی در این باره به میان نیاورده است!

شایان به ذکر است که کمپانی راک استار گیمز و تیک تو تا به امروز هیچ واکنشی درباره این شایعه انجام نداده و این خبر را تایید و یا تکذیب نکرده اند. پس شما سلاح های کابویی خود را درنیاورید! البته در این سال های اخیر، منابع متعدد و زیادی به عرضه بازی Red Dead 2 اشاره کرده بودند و ممکن است در مراسم E3 امسال شاهد معرفی این بازی پرطرفدار و محبوب باشیم. خبر دیگری که صحت داشتن این شایعه را افزایش می دهد این است که کمپانی تیک تو و راک استار ماه گذشته اعلام کرده بودند که در مراسم E3 2016، نمایش بزرگی خواهند داشت. برای مشاهده متن کامل این خبر، اینجــــــــا کلیک کنید.

Red Dead Redemption برای ایکس باکس وان عرضه شد

بازی خارق العاده Red Dead Redemption توسط استودیوی های بزرگی همچون Rockstar San Diego, Rockstar North, Rockstar Leeds, Rockstar Lincoln, Rockstar New England ساخته شد و در تاریخ ۱۸ می سال ۲۰۱۰ به صورت رسمی توسط کمپانی Rockstar Games, ak tronic Software & Services GmbH برای کنسول های نسل هفتم دو کمپانی مایکروسافت و سونی یعنی کنسول های ایکس باکس ۳۶۰ و پلی استیشن ۳ منتشر شد. تا به امروز درخواست های زیادی توسط کاربران و گیمرها مبنی بر انتشار نسخه نسل هشتم و رایانه های شخصی این بازی شده اما راک استار هیچ توجه ای به درخواست ها نکرده است. از جوایز و افتخارات کسب شده این عنوان می توان به نمایشگاه VGX Award for Game of the Year اشاره کرد که در این مراسم به عنوان بهترین بازی سال ۲۰۱۰ انتخاب شد. علاوه بر این، چند هفته گذشته شایعه هایی در خصوص عرضه نسخه ایکس باکس وان بازی Red Dead Redemption به گوش رسید که کمپانی مایکروسافت تمامی شایعات را تکذیب کرد.

در انتهای این خبر، نظر شما در رابطه با نسخه بعدی بازی Red Dead Redemption چیست؟ آیا شما هم به رونمایی از نسخه بعدی این عنوان در مراسم E3 2016 خوش بین هستید؟ منظور راک استار از نمایش بزرگ چه می تواند باشد؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را با دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

منبع: Game Zone

ارسال نظر