تریلر گیم پلی بازی Red Dead Redemption 2 شما را میخکوب می کند!

رسانه کلیک - پس از انتشار چند تریلر سینماتیک، سرانجام استودیوی «راک استار گیمز» به وعده خود عمل کرد و نخستین تریلر گیم پلی بازی Red Dead Redemption 2 را با بازیکنان و طرفداران به اشتراک گذاشت.

تریلر گیم پلی بازی Red Dead Redemption 2 شما را میخکوب می کند!

بر هیچکس پوشیده نیست که بازی Red Dead Redemption 2 یکی از بهترین، بزرگترین و مورد انتظارترین عنوان ویدیویی سال جاری میلادی است که هم اکنون در استودیوی نامدار و پرآوازه راک استار گیمز مراحل تولید، ساخت و توسعه خود را طی می کند.

تا به امروز، استودیوی راک استار گیمز سه تریلر سینماتیک از این اثر بی نظیر و فوق العاده را منتشر کرده بود که بازیکنان و هواداران را تا حدودی با جهان و مکانیزم های گیم پلی بازی آشنا کرد. با این حال، غالبا نمی توان از روی تریلرهای سینماتیک از جوانب مختلف در رابطه با محصول نهایی اظهار نظر کرد و این تریلر گیم پلی یک بازی است که در آن تمامی مکانیزم ها و المان ها از جمله گرافیک فنی و بصری نمایان می شود.

گرافیک زیبا و خیره کننده محیط و جهان بازی در این ویدیو حرف اول را می زند!

با اینکه پیش از انتشار تریلر گیم پلی بازی Red Dead Redemption 2 از بی نقص و فوق العاده بودن آن مطمئن بودیم، اما شرکت راک استار گیمز نخستین ویدیو از گیم پلی بازی را به همراه جزئیات و اطلاعات تکمیلی در رابطه با اسب سواری، شکار، دزدی، سیستم تیراندازی و غیره منتشر و صبر بازیکنان و گیمرها را برای تجربه این اثر لبریزتر از همیشه کرد؛ به طوری که هیچ شکی نیست پس از تماشای این تریلر شش دقیقه ای، مات و مبهوت جهان و مکانیزم های مختلف بازی می شوید و استودیوی راک استار گیمز را برای خلق این عنوان تحسین می کنید!

استودیوی راک استار گیمز در این تریلر شش دقیقه ای به بررسی جهان عنوان ویدیویی رد دد ردمپشن 2 پرداخته است و مکانیزم های مختلف گیم پلی بازی را معرفی می کند. این ویدیو آنقدر زیبا و خارق العاده به نظر می رسد که ظاهرا تمامی المان ها همچون داستان سرایی، شخصیت پردازی، انیمیشن ها، گرافیک بصری، نورپردازی، سیستم مبارزات و تیراندازی و همچنین اسب سواری به بهترین شکل ممکن طراحی شده اند و همه آن ها به طور یکپارچه یک گیم پلی درگیرکننده و صدالبته مهیج و نفس گیری را برای بازیکنان به ارمغان می آورند.

در ادامه رسانه کلیک شما را به تماشای آنلاین تریلر گیم پلی بازی Red Dead Redemption 2 دعوت می کند.

برای دانلود و دریافت تریلر فوق با کیفیت 480p، بر روی این لینک کلیک کنید.

نسخه دوم بازی رد دد ردمپشن در واقع پیش درآمدی برای نسخه اول این مجموعه به شمار می رود که داستان آن در سال میلادی 1899 جریان دارد. در این عنوان شما در نقش یک خلافکار به نام آرتور مورگان (Arthur Morgan) بازی را پیش می برید که وی یکی از اعضای مهم گروه Van der Linde محسوب می شود. درست زمانی که دوره غرب وحشی آمریکا به دوران اوج خود رسیده، سیاست مداران و قانون گذاران با تدوین قوانین جدید و نابودی گروه های خلافکاران و کلاهبرداران سعی دارد تا به دوران غرب وحشی آمریکا خاتمه دهند و عصر جدیدی را برای مردمان خود رقم زنند.

حال پس از دزدی ناموفق گروه Van der Linde از بانک شهر بلک‌ واتر (Blackwater)، بهترین و ماهرترین جایزه بگیران و ماموران فدرال را برای یافتن این گروه مامور شده اند و آرتور مورگان و هم تیمی خود هیچ راهی جز فرار و فرار در پیش ندارند. از این رو، شما همواره باید از دهکده ای به دهکده دیگر سفر کنید و همچنان با دزدی، غارت و کشت و کشتار به زندگی خود و دیگر افراد حاضر در قبیله ادامه دهید.

گیم پلی بازی به شدت غنی و درگیرکننده است که تلفیق آن با داستانی عمیق و گرافیک چشم نواز، این اثر را به یکی از بهترین بازی های سال تبدیل می کند.

شایان ذکر است؛ عنوان ویدیویی مورد انتظار و پرطرفدار Red Dead Redemption 2 در روز 4 آبان ماه سال 97 (26 اکتبر سال جاری میلادی) توسط شرکت «تیک تو اینتراکتیو» به صورت انحصاری بر روی دو کنسول پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر می شود.

در حال حاضر امکان پیش خرید بازی رد دد ردمپشن 2 از فروشگاه های ایکس باکس لایو پلی استیشن استور فراهم شده است و شما می توانید با پرداخت 59.99 دلار، 79.99 دلار و 99.99 دلار به ترتیب نسخه های استاندارد، ویژه (Special Edition) و آلتیمیت (Ultimate Edition) این عنوان ویدیویی را خریداری کنید. به علاوه، سازندگان مزایا و هدایایی را برای پیش خریداران بازی در نظر گرفته اند که از جمله مهمترین آن ها می توان به 500,000 پول درون بازی جی تی ای در بخش آنلاین، پول بیشتر در بخش داستانی بازی، کیت The Outlaw Survival و اسب جنگی (The War) اشاره کرد.

در خصوص نسخه پی سی، متاسفانه شرکت تیک تو اینتراکتیو و استودیوی راک استار گیمز هنوز عرضه این عنوان بر روی پلتفرم رایانه شخصی را تایید نکرده اند. هرچند، شواهر امر و شایعه ها گویای این موضوع است که بازی رد دد ردمپشن 2 به مانند بازی پرفروش Grand Theft Auto V پس از گذشت چند ماه به دست پی سی بازها می رسد و شرکت تیک تو بازار پرسود و پرآمد پلتفرم رایانه شخصی را از دست نمی دهد. برای اطلاع از اطلاعات بیشتر، بر روی این لینک کلیک کنید.

حال در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با اولین تریلر گیم پلی بازی Red Dead Redemption 2 چیست؟ آیا انتظارات شما از جدیدترین شاهکار استودیوی راک استار گیمز در این ویدیو برآورده شد؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را با ما و دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر