تاریخ انتشار Red Dead Redemption 2 بار دیگر لو رفت!

رسانه کلیک - به نظر می رسد شایعات پیرامون جدیدترین بازی ویدیویی شرکت «راک استار گیمز» تمامی ندارد چرا که به تازگی یک خرده فروش دانمارکی به نام Cool Shop، تاریخ انتشار Red Dead Redemption 2 را مشخص کرد.

تاریخ انتشار Red Dead Redemption 2 بار دیگر لو رفت!

بر کمتر کسی پوشیده است که عنوان ویدیویی Red Dead Redemption 2 یکی از بهترین و مورد انتظارترین بازی های سال آینده میلادی است که در حال حاضر توسط شرکت نامدار راک استار گیمز توسعه می یابد. متاسفانه این بازی جز سال میلادی 2018، تاریخ انتشار دقیقی ندارد و سازندگان بارها و بارها در نمایشگاه ها و مصاحبه های متعدد از اعلام تاریخ دقیق انتشار بازی خودداری کرده اند.

به دلیل عدم اعلام رسمی تاریخ انتشار Red Dead Redemption 2 از سوی شرکت راک استار گیمز، تاکنون شایعه های مختلف و فراوانی مبنی بر زمان عرضه این عنوان ویدیویی پرطرفدار و محبوب به گوش رسیده است. در این میان، به تازگی یکی از خرده فروشان معروف دانمارکی به نام «کول شاپ» (Cool Shop) در وب سایت رسمی خود، تاریخ انتشار دقیق بازی رد دد ردمپشن 2 را مشخص کرد. این خرده فروش مدعی است که بازی Red Dead Redemption 2 در روز 8 ژوئن سال میلادی 2018 مصادف با 18 خرداد ماه سال 97 بر روی کنسول های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 عرضه می شود.

پس از اعلام تاریخ انتشار بازی از سوی این خرده فروش دانمارکی، شرکت راک استار گیمز مثل گذشته هیچ واکنشی نسبت به این شایعه از خود نشان نداد. بنابراین، به دلیل وجود شایعه های متعدد و گوناگون نمی توان به درستی ادعای فروشگاه کول شاپ پی برد.

تاریخ انتشار Red Dead Redemption 2

البته ذکر این نکته مهم است که فروشگاه Cool Shop در گذشته پیش از اعلام رسمی تاریخ انتشار نسخه نسل هشتم بازی Grand Theft Auto V، زمان مذکور را به درستی مشخص کرده بود. بدین خاطر، این موضوع صحت شایعه فوق را افزایش می دهد که به احتمال فوی، بازی در همان روز 18 خرداد ماه سال 97 به دست بازیکنان برسد.

با وجود اینکه هنوز زمان زیادی تا انتشار بازی رد دد ردمپشن 2 باقی مانده است، اما اطلاع از این موضوع که این عنوان ویدیویی در نیمه اول سال میلادی 2018 عرضه می شود، به خودی خود خبر نسبتا شیرینی برای طرفداران این مجموعه به حساب می آید.

در ابتدا قرار بر این بود که عنوان پرطرفدار و بی نظیر Red Dead Redemption 2 در پاییز سال میلادی جاری (۲۰۱۷) به صورت انحصاری بر روی دو کنسول ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ عرضه شود. ظاهرا، برنامه ساخت و توسعه این عنوان به درستی پیش نرفت و شرکت راک استار گیمر برای آنکه از انتشار بهترین تجربه ممکن اطمینان حاصل کند و هیچگونه باگ و مشکلی در نسخه نهایی بازی دیده نشود، مجبورا عرضه این عنوان به عقب انداخت. اگرچه سازندگان تاریخ انتشار بازی را بهار سال آینده میلادی (2018) اعلام کردند، اما تا به امروز هیچگونه تاریخ دقیق انتشار رسمی مشخص نشده است.

تاریخ انتشار Red Dead Redemption 2

چنانچه یکی از طرفداران پر و پا قرص مجموعه «رد دد ردمپشن» هستید، پیشنهاد می کنیم که مقاله «هفت انتظاری که از بازی Red Dead Redemption 2 داریم!» را از دست ندهید. در این مقاله سعی شده به کلیه انتظاراتی که بازیکنان و منتقدان از نسخه جدید این فرانچایز دارند، اشاره شود. جهت مراجعه به مقاله مذکور، بر روی این لینک کلیک کنید.

همچنین، شما می توانید دومین تریلر بی نظیر و خارق العاده بازی Red Dead Redemption 2 را در رسانه کلیک تماشا کنید. در این ویدیو شاهد مورگان و تیم Van der Linde به منظور سرقت از قطار، خود را در میان درختان جنگل و تاریکی شب مخفی کرده اند و سپس با لوکوموتیوران درگیر می شوند. به علاوه، محیط های دیگر از جمله محیط برفی، کوهستانی، جنگلی و دهکده ای نیز در این تریلر به چشم می خورند که هر بازیکنی را به خود خیره می کند. برای مشاهده و دریافت این ویدیو، اینجـــــــــــا کلیک کنید.

حال، دیدگاه شما در رابطه با تاریخ انتشار Red Dead Redemption 2 چیست؟ به نظر شما، ادعای این خرده فروش صحت دارد و این عنوان در روز 18 خرداد 97 به دست طرفداران و گیمرها می رسد؟ نظرات و دیدگاه های شخصی خود را با ما و دیگر کاربران رسانه کلیک به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر