سومین تریلر خیره کننده بازی Red Dead Redemption 2 به پایان دوران غرب وحشی آمریکا اشاره دارد

رسانه کلیک - سرانجام انتظار چند روزه بازیکنان و گیمرها به پایان رسید و شرکت مشهور «راک استار گیمز» به وعده خود عمل کرده و سومین تریلر بازی Red Dead Redemption 2 را به اشتراک گذاشت و اطلاعات بیشتری در زمینه داستان و شخصیت اصلی آرتور مورگان در دست قرار گرفت.

سومین تریلر خیره کننده بازی Red Dead Redemption 2 به پایان دوران غرب وحشی آمریکا اشاره دارد

به جرات می توان گفت عنوان ویدیویی محبوب Red Dead Redemption 2 یکی از بهترین، مهمترین و مورد انتظارترین بازی های سال جاری میلادی است که گیمرها و بازیکنان زیادی برای انتشار آن لحظه شماری می کنند. با این حال، شرکت راک استار گیمز بر خلاف سایر شرکت های بازی سازی از ارائه اطلاعات و جزئیات بیشتر در خصوص بازی خودداری می کند و هر از چند گاهی با انتشار چندین تصاویر و یا ویدیو کوتاه، بیش از پیش صبر بازیکنان و هواداران را لبریز می کند.

تا به امروز دو تریلر تماشایی از بازی رد دد ردمپشن 2 به انتشار رسیده است و چندی پیش نیز شرکت راک استار گیمز در بیانیه رسمی خود از نمایش سومین تریلر رسمی بازی در روز چهارشنبه 12 اردیبهشت امسال (2 می) خبر داد. حال این شرکت نامدار به آنچه که وعده داده بود عمل کرد و ساعاتی پیش ضمن ارائه جزئیات اندک در زمینه پایان دوران غرب وحشی آمریکا و حوادث زندگی آرتور مورگان (Arthur Morgan)، سومین تریلر بازی Red Dead Redemption 2 را به انتشار رساند.

سومین تریلر بازی پایان دوره غرب وحشی آمریکا در سال میلادی 1899 را به تصویر می کشاند که سیاست مداران و قانون گذاران به دنبال سرکوب آشوبگران، جنایتکاران و کلاهبرداران بوده و همه موظف به رعایت قانون های جدید تدوین شده هستند. در این میان، شخصیت آرتور مورگان (Arthur Morgan)، کاراکتر اصلی بازی رد دد ردمپشن 2، به همراه افراد گروه Van der Linde همچنان دست از دزدی و جنایت برنمی دارند و برای حفظ و نجات جان خود باید از دست شکارچیان فرار کنند.

سومین تریلر بازی Red Dead Redemption 2

توجه داشته باشید که نسخه اول بازی رد دد ردمپشن در سال میلادی 1911 جریان داشت و بر اساس آن، نسخه دوم این مجموعه در واقع پیش درآمدی برای عنوان ویدیویی Red Dead Redemption به شمار می رود. بدین ترتیب، شخصیت دوست داشتنی جان مارستون ، کاراکتر اصلی نسخه اول این مجموعه، در نسخه دوم بازی نیز حضور دارد و حتی چند ثانیه ای هم برای نمایش مارستون در این تریلر اختصاص داده شده است.

راک استار گیمز در کنار انتشار سومین تریلر بازی Red Dead Redemption 2 اعلام کرد:

آمریکا، سال میلادی 1899؛ دوران غرب وحشی آمریکا با نابودی گروه جنایتکاران و قانون شکنان به پایان می رسد. سیاست مداران و قانون گذاران به دنبال کشتن باقی مانده خلافکاران و کلاهبرداران هستند و افرادی که در برابر قانون ها تسلیم نمی شوند، کشته خواهند شد.

ماجرا از جایی شروع می شود که دزدی از بانک شهر بلک‌ واتر (Blackwater) به درستی پیش نمی رود و آرتور مورگان و گروه Van der Linde ناچارا باید دست به فرار بزند. بهترین و ماهرترین جایزه بگیران و ماموران فدرال به دنبال این گروه هستند تا با نابودی آن ها، به دوران غرب وحشی آمریکا خاتمه دهند. حال این گروه برای حفظ جان خود محکوم به دزدی و غارت در سراسر آمریکا می شود. به مرور زمان، گروه Van der Linde به سمت فروپاشی می رود و برخی از افراد از گروه جدا می شوند و حال این آرتور مورگان است که باید بین باورهای خود و وفاداری به گروه و دوستان یکی را انتخاب کند.

در ادامه رسانه کلیک شما را به تماشای سومین تریلر بازی Red Dead Redemption 2 دعوت می کند.

برای دریافت ویدیو فوق با کیفیت 720p، بر روی این لینک کلیک کنید.

با اینکه شرکت بزرگ راک استار گیمز تا به امروز به انتشار سه تریلر و چندین تصاویر مختلف از بازی Red Dead Redemption 2 بسنده کرده است، ولی شکی نیست که سازندگان چه از حیث گیم پلی و چه از حیث گرافیک فنی و بصری، عنوان ویدیویی خارق العاده و بی نظیری را ارائه می دهند.

ناگفته نماند؛ بازی رد دد ردمپشن 2 در ابتدا برای عرضه در پاییز سال میلادی 2017 برنامه ریزی شده بود و سرانجام سازندگان به دلیل بهینه سازی هرچه بیشتر، عرضه این عنوان را به بهار سال میلادی 2018 موکول کردند. متاسفانه ظاهرا ساخت و توسعه این عنوان مطابق برنامه ها پیش نرفته و راک استار گیمز بازهم برای انجام بهینه سازی بیشتر و کسب اطمینان کامل از کیفیت بازی، تاریخ انتشار آن را به پاییز سال جاری میلادی تغییر داد.

گفتنی است؛ عنوان ویدیویی مورد انتظار Red Dead Redemption 2 در روز 4 آبان ماه سال 97 (26 اکتبر سال جاری میلادی) بر روی دو کنسول پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر می شود. متاسفانه تا به امروز سازندگان هیچ اشاره ای به نسخه پی سی بازی نکردند و این نسخه هنوز در هاله ای از ابهام قرار دارد. هرچند، سیاست عدم معرفی نسخه رایانه شخصی بازی ها توسط استودیوی پرآوازه راک استار گیمز موضوع جدیدی نیست چرا که این شرکت در گذشته عنوان پرطرفدار Grand Theft Auto V را ابتدا بر روی کنسول های نسل هفتم و هشتم عرضه کرد و سپس با درخواست متعدد و بی شمار پی سی بازها، این عنوان بر روی پلتفرم پی سی مبتنی بر سیستم عامل مایکروسافت ویندوز منتشر شد.

سومین تریلر بازی Red Dead Redemption 2

از طرف دیگر، آقای استروس زلنیک (Strauss Zelnick)، مدیر عامل شرکت تیک تو، بارها و بارها طی جلسه های گوناگون به ارزش و اهمیت بالای پلتفرم پی سی در صنعت گیمینگ اشاره کرده است که این موضوع احتمال انتشار بازی Red Dead Redemption 2 بر روی پلتفرم رایانه شخصی را افزایش می دهد. از این رو، با توجه به سوابق پیشین، به نظر می رسد این نسخه کمی دیرتر از نسخه کنسولی به دست علاقه مندان و بازیکنان برسد.

چنانچه یکی از طرفداران پر و پا قرص مجموعه «رد دد ردمپشن» هستید، پیشنهاد می کنیم که مقاله «هفت انتظاری که از بازی Red Dead Redemption 2 داریم!» را از دست ندهید. در این مقاله به کلیه انتظاراتی که بازیکنان و منتقدان از نسخه جدید این فرانچایز دارند، اشاره شده است. جهت مراجعه به این مقاله، بر روی این لینک کلیک کنید.

حال در پایان این خبر، فراموش نکنید که دیدگاه ها و نظرات شخصی خود در رابطه با سومین تریلر بازی Red Dead Redemption 2 را با ما و دیگر کاربران رسانه کلیک به اشتراک بگذارید.

حجم ویدیو: 22.61M | مدت زمان ویدیو: 00:02:08 | دانلود ویدیو
ارسال نظر