Red Dead Redemption برای ایکس باکس وان عرضه شد

یکی از بهترین و محبوب ترین ویژگی های کنسول ایکس باکس وان، قابلیت backward compatible است که ماه های گذشته توسط کمپانی نامدار مایکروسافت به صورت رسمی معرفی شد. به کمک این قابلیت، گیمرها قادر هستند که بازی های قدیمی و موجود برای کنسول ایکس باکس 360 را بر روی کنسول ایکس باکس وان خود تجربه کنند و خاطره های خودشان را بار دیگر با کیفیت بهتر زنده کنند. این روزها شایعه های زیادی در خصوص عرضه بازی Red Dead Redemption برای کنسول ایکس باکس وان به گوش می رسد که در جدیدترین این شایعه ها، لیست این عنوان در شبکه ایکس باکس لایو (قسمت backward compatible) دیده می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

Red Dead Redemption برای ایکس باکس وان عرضه شد

به کمک این قابلیت، گیمرها قادر هستند که بازی های قدیمی و موجود برای کنسول ایکس باکس 360 را بر روی کنسول ایکس باکس وان خود تجربه کنند و خاطره های خودشان را بار دیگر با کیفیت بهتر زنده کنند. این روزها شایعه های زیادی در خصوص عرضه بازی Red Dead Redemption برای کنسول ایکس باکس وان به گوش می رسد که در جدیدترین این شایعه ها، لیست این عنوان در شبکه ایکس باکس لایو (قسمت backward compatible) دیده می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، چند روز گذشته یک کاربر ادعا کرد که توانسته نسخه ایکس باکس وان بازی Red Dead Redemption را از شبکه بزرگ ایکس باکس لایو دانلود کند. این کاربر از نسخه Xbox One بازی تصاویر و ویدیویی هایی را منتشر کرد تا حرفا و ادعای خودش را به اثبات برساند. پس از انتشار این خبر، کمپانی مایکروسافت هیچ واکنشی در این خصوص انجام نداد. به تازگی بنا به ادعای Xboxyen، عنوان Red Dead Redemption هم اکنون به صورت دیجیتالی توسط قابلیت backward compatible برای کنسول ایکس باکس وان قابل دسترس می باشد اما فعلا خبری از نسخه فیزیکی این بازی نیست.

همچنین بر اساس ادعا و اطلاعات منتشر شده، عناوین دیگری همچون Left 4 Dead، Halo Wars،Tekken Tag Tournament 2،Castelvania: Symphony of the night و Alan Wak American's Nightmare نیز به لیست عناوین backward compatible اضافه شده اند.

البته گیمرها و کاربرانی که قادر به تجربه بازی Red Dead Redemption بر روی کنسول ایکس باکس وان شده اند، ادعا می کنند که این بازی در لیست My Games & Apps داشبورد کنسول نمایش داده نمی شود و این عنوان در قسمت عناوین درخواست شده قابل دسترسی است.

وب سایت شناخته شده Venture Beat نیز که زود از انتشار این خبر توانسته شاهکار کمپانی راک استار یعنی Red Dead Redemption را بر روی Xbox One بازی کند، با مسئولان کمپانی مایکروسافت ارتباط برقرار تا از صحت داشتن این خبرها اطمینان حاصل کند. در وب سایت Venture Beat روش هایی برای تجربه این بازی آموزش داده شده تا کاربران دیگر نیز بتوانند این عنوان را تجربه کنند. اگر شما طبق روش های آموزش داده شده عمل کنید به احتمال زیاد قادر به تجربه این بازی خواهید بود. البته این وب سایت بیان کرده که روش آموزش داده شده برای تمامی دارندگان کنسول نسل هشتم کمپانی مایکروسافت یعنی ایکس باکس وان جواب گو نیست.

در کنار انتشار این خبر، کاربری با نام Rocko Howard در رسانه بزرگ یوتیوب ویدیویی از خود به اشتراک گذاشته که در این ویدیو مشاهده می کنیم که این کاربر مشغول تجربه بازی Tekken Tag Tournament 2 بر روی کنسول ایکس باکس وان است.

همچنین ایشان در صفحه شبکه اجتماعی توییتر خود تصاویری از نسخه ایکس باکس وان عناوین Halo Wars, Left 4 Dead, Tekken Tag Tournament 2 and Castlevania: Symphony of the Nigh منتشر کرد تا حرف ها و ادعاهای خودش را به اثبات برساند.

لازم به ذکر است که هنوز کمپانی مایکروسافت در این خصوص واکنشی انجام نداده و هنوز این خبر توسط هیچ منبع معتبری تایید و یا تکذیب نشده است.

rdr-xbox one

بازی بی نظیر و خارق العاده Red Dead Redemption توسط استودیوی های بزرگ Rockstar San Diego, Rockstar North, Rockstar Leeds, Rockstar Lincoln, Rockstar New England ساخته شد و در تاریخ ۱۸ می سال ۲۰۱۰ به صورت رسمی توسط کمپانی Rockstar Games, ak tronic Software & Services GmbH برای کنسول های نسل هفتم دو کمپانی مایکروسافت و سونی یعنی کنسول های ایکس باکس ۳۶۰ و پلی استیشن ۳ منتشر شد. از جوایز گرفته شده این عنوان می توان به نمایشگاه VGX Award for Game of the Year اشاره کرد که در این مراسم به عنوان بهترین بازی سال انتخاب شد. درخواست های زیادی برای عرضه نسخه کامپیوترهای شخصی این بازی برای کمپانی راک استار ارسال شد که متاسفانه این درخواست ها در حد یک درخواست ماندند و این عنوان هرگز برای کامپیوترهای شخصی منتشر نشد.

در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با نسخه ایکس باکس وان بازی Red Dead Redemption چیست؟ به نظر شما بزودی شاهد عرضه رسمی بازی Red Dead Redemption برای کنسول Xbox One خواهیم بود؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را با دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

منبع: VG247

ارسال نظر