Trapcode Suite دستیار حرفه‌ای جلوه های ویژه

Trapcode Suite مجموعه ای از پلاگین ها، محصول شرکت مطرح Red Giant است که خدمات متنوعی را به کاربران ارائه می‌دهد. در ادامه همراه کلیک باشید تا به این خدمات نگاهی داشته باشیم.

Trapcode Suite دستیار حرفه‌ای جلوه های ویژه

Red Giant هرساله سعی می‌کند پلاگین‌های محبوب خود را به روزرسانی کرده و علاوه برآن خدمات متنوعی را نیز به آن‌ها اضافه کند. در این امر نیز هیچ گاه از غافله عقب نمانده و امکاناتی را عرضه می‌دارد که شرکت‌های دیگر راه حلی برای آن ندارند. Trapcode Suite هم از آن دست سرویس هاست که مشابه خاصی ندارد و یا اگر دارد به هیچ وجه قابل قیاس با این مجموعه عظیم نیست.

پیشنهاد می‌کنیم قبل از استفاده از محصولات موجود در این مجموعه Adobe After Effects و همچنین آخرین نسخه از نرم افزار Quick Time Pro شرکت اپل را برروی سیستم خود نصب نمایید. همچنین از وجود Codec پیشرفته همچون K-Lite Codec Pack برروی سیستم عامل خود اطمینان حاصل نمایید. بیشتر پلاگین‌های این مجموعه برای افتر افکت گسترش داده شده و جواب‌گوی سایر نرم افزارهای Host نیست.

همانطور که گفته شد، Trapcode Suite خدمات متنوعی را به شرح ذیل در خود جای داده است:

TRAPCODE PARTICULAR: حتما برای شما هم اتفاق افتاده که احتیاج به تولید برف مصنوعی یا باران، گرد و خاک و مواردی از این دست، برای سکانس‌های فیلم یا کلیپ‌های خود داشته باشید. پارتیسیولار ابزاری است که علاوه بر موارد ذکر شده، بسیاری امکانات دیگر را نیز در اختیار شما خواهد گذاشت و شما را شگفت زده می‌کند.

TRAPCODE FORM: پلاگینی بسیار حرفه‌ای برای تولید اجسام، لوگوها، اشکال سه بعدی و یا تصاویر بصورت شبکه‌ای از ذرات به هم متصل است و در نوع خود بهترین بوده به سادگی نیازهای شما را برطرف می‌کند.

TRAPCODE TAO: پلاگینی برای ایجاد اشکال هندسی دارای امتداد است و از آن برای ایجاد مواردی همچون رنگین کمان، بومرنگ یا اشکال هندسی رنگارنگ استفاده می‌شود.

TRAPCODE MIR: این پلاگین قدرت‌مند و منحصربفرد به شما در ایجاد سطوح سه‌بعدی، چارچوب‌ها و قاب‌ها کمک می‌کند. ایجاد اشکال انتزاعی در حال حرکت به سادگی در این نرم افزار انجام می‌گیرد. اما مهم‌ترین ویژگی این پلاگین، هماهنگی آن با دوربین‌ها و نورهای نرم افزار Adobe After Effects است.

TRAPCODE SHINE: پلاگین نسبتا نوپای شاین، اشعه و پرتوهای نور ایجاد می‌کند و سریع‌ترین پلاگین در این زمینه به شمار می رود.

TRAPCODE LUX: پلاگینی بسیار حرفه‌ای برای ایجاد نورهای موضعی و همچنین تقویت نورهای موجود در ویدئو.

TRAPCODE 3D STROKE: این پلاگین خطوط سه بعدی طبیعی ایجاد می‌کند.

TRAPCODE ECHOSPACE: برای درست کردن لایه‌ها و اشکال متحرک می‌توان از این پلاگین قدرت‌مند بهره گرفت.

TRAPCODE STARGLOW: برای ایجاد ستاره‌های درخشان و متحرک در نور به کار می‌رود.

TRAPCODE SOUND KEYS: پلاگین بسیار جالب برای ایجاد اشکال گرافیکی و اکولایزهای تصویری برای موسیقی و صداها که در این زمینه بسیار موفق ظاهر شده است.

TRAPCODE HORIZON: پلاگینی برای ایجاد تصاویر پشت زمینه نامتناهی و 360 درجه در افتر افکت

حال که با این مجموعه حرفه‌ای آشنا شدید، وقت آن رسیده دستیار پیشرفته خود را نصب نموده و از امکانات و ویژگی‌های متعدد آن بهره ببرید.

ارسال نظر