گوشی OnePluse 3 قرمز رنگ سریع تر از بقیه مدل ها

شرکت OnePlus مطمئناً برخی چیزها را در آخرین و بهترین گوشی پرچمدار خود تغییر داده است، که یکی از این موارد تغییر رنگ گوشی های خود است.

گوشی OnePluse 3 قرمز رنگ سریع تر از بقیه مدل ها

به گزارش کلیک، در مقایسه با تغییراتی که تاکنون بر روی گوشی های هوشمند سطح بالای خود انجام داده است، این شرکت تولید گوشی های دارای درب پشتی مدل سنگی را کنار گذاشته و به تولید بدنه های کاملاً فلزی رو آورده است، و به جای گوشی های ضخیم تر، گوشی های باریک تر تولید می کند، البته با باتری های کوچک تر و یک دوربین بیرون زده، همچنین تولید IPS LCD را کنار گذاشته و به جای آن به سمت تولید یک صفحه نمایش Super Optic AMOLED رفته است.

بدیهی است که این شرکت ترسی ندارد از این که بازنگری و تجربه در خصوص محصول برتر خود را مانند بیانیه های بازاریابی خود برجسته کند، به طوری که همه در تلاش هستند تا دستگاهی را ارائه کنند که نیازها و خواسته های مصرف کنندگان را بهتر برآورده کند.
بنابراین، به نظر می رسد OnePlus به سرعت به سمت عرضه یک نسخه ویژه، تهاجمی و قرمز رنگOnePlus 3 پیش می رود. اگرچه این اطلاعات رسمی نیست، اما برخی از کاربران گزارش کرده اند که این شرکت یک گوشی قرمز رنگ متفاوت از گوشی پرچم دار خود را بر روی وب سایت چینی شرکت قرار داده است، دقیقاً چند لحظه قبل از این که صفحه مذکور بسته شود.
تا جایی که ما می دانیم، گوشی OnePlus 3 قرار است در دو رنگ به فروش برسد - رنگ نوک مدادی ( Graphite ) موجود کنونی و رنگ طلایی ملایمی که در آینده معرفی خواهد شد. با این وجود، کاملاً ممکن است که یک دستگاه قرمز رنگ نیز در بین آنها وجود داشته باشد - این شرکت از رنگ قرمز و سفید به عنوان پشت زمینه امضای خود در لوگوهای محصولات، بسته بندی ها و مواد تبلیغاتی شرکت از زمان شروع به کار خود استفاده می کند، پس قابل درک است که این شرکت بالاخره در فکر عرضه یک گوشی با الگوهای رنگی مورد علاقه خود باشد.

و کدام گوشی بهتر از گوشی OnePlus 3 می تواند این رنگ را داشته باشد - این اولین گوشی هوشمند OnePlus است که بدون داشتن معرف فروخته خواهد شد، علاوه بر این که اولین گوشی فلزی و همچنین یکی از مورد پسند ترین گوشی های این شرکت در نزد مردم است.

ارسال نظر