رقابت Redmi 3 با محصولات شیائومی

در چین يك گوشي هوشمند ارزان قيمت ديگر غیر از Xiamoi نیز وجود دارد که معرفی آن خالی از لطف نیست.

رقابت Redmi 3 با محصولات شیائومی

به گزارش کلیک، گوشي Redmi 3 آخرين گوشي اين شركت با قيمت مناسب تنها 699 يوآن(حدود 107 دلار) به فروش می رسد. این گوشي باتوجه به بدنه فلزي، باتري پرظرفيت 4100 میلی آمپر ساعت و وي‍ژگی مادون قرمز و درگاه ثانويه Nano Sim ( با نرم افزار به 4G هم تبديل می شود) كه مي تواند به عنوان درگاه كارت حافظه Micro SD (تا 128GB)نيز استفاده شود، بسیار مناسب ارزیابی می شود. این گوشی تنها 144گرم وزن و 8.5 میلیمتر ضخامت دارد واین موضوع به خاطر باتری بهبود یافته با ویژگی ظرفیت بالای آن است که در Mi 4i به کار رفته است.
البته در این محدوده قیمت نمی توانید انتظار داشته باشید عملکرد آن کاملا درحد یک گوشی عالی باشد؛ این گوشی از صفحه نمایش 5 اینچی با دقت 720 پیکسل، پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون 616 ، 2 گیگ رم و 16 گیگ حافظه داخلی بهره می برد. البته این گوشی برنامه شارژ سریع 2 را پشتیبانی نمی کند و تنها ورودی معمولی شارژ 5V/2A دارد.
همه می دانیم کدام شرکت مسئول ساخت سنسورهای دوربین اصلی و دوربین جلوئی گوشی است؛ در پشت این گوشی یک دوربین 13 مگاپیکسل f/2.0 با قابلیت تشخیص چهره و زوم خودکار، تنظیم دستی تعبیه شده است که دوربین آن از فیلترهای زنده استفاده می کند و برای عکس های سلفی یک دوربین 5 مگاپیکسل f2.2 با گزینه های جالبی برای زیبا سازی تصویر وجود دارد. هر دو دوربین فیلمبرداری تا 1080p را پشتیبانی می کنند.
منبع: phonearena

ارسال نظر