Final Fantasy 15 برای PC منتشر خواهد شد

همان طور که می دانید، این روزها بسیاری از عناوین ویدیویی برای تمامی پلتفرم ها عرضه نمی شوند و دارندگان برخی از پلتفرم ها از تجربه برخی بازی ها محروم می شوند. در تازه ترین خبرهای منتشر شده از بازی Final Fantasy 15، گویا این بازی نیز برای پلتفرم کامپیوترهای شخصی منتشر نخواهد شد و فقط دارندگان کنسول های نسل هشتم دو کمپانی مایکروسافت و سونی (ایکس باکس وان و پلی استیشن 4) قادر به تجربه این بازی هستند. اما به تازگی در سراسر فضای مجازی خبری مبنی بر اینکه این بازی برای کامپیوترهای شخصی نیز منتشر خواهد شد، به گوش می رسد. گویا طرفداران این بازی کدهای وب سایت رسمی بازی فاینال فانتزی را بررسی کردند و به نشانی هایی در این خصو رسیده اند. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

Final Fantasy 15 برای PC منتشر خواهد شد

در تازه ترین خبرهای منتشر شده از بازی Final Fantasy 15، گویا این بازی نیز برای پلتفرم کامپیوترهای شخصی منتشر نخواهد شد و فقط دارندگان کنسول های نسل هشتم دو کمپانی مایکروسافت و سونی (ایکس باکس وان و پلی استیشن 4) قادر به تجربه این بازی هستند. اما به تازگی در سراسر فضای مجازی خبری مبنی بر اینکه این بازی برای کامپیوترهای شخصی نیز منتشر خواهد شد، به گوش می رسد. گویا طرفداران این بازی کدهای وب سایت رسمی بازی فاینال فانتزی را بررسی کردند و به نشانی هایی در این خصو رسیده اند. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، یکی از کاربران وب سایت معتبر NeoGAF به نام KupoNut، کدهای جاوا اسکریپت وب سایت رسمی بازی Final Fantasy 15 را بررسی کرده است. در این کدها نشانی هایی از نسخه کامیپوترهای شخصی بازی Final Fantasy 15 مشاهده می شود که احتمال عرضه این بازی برای پلتفرم پی سی را افزایش داده است. البته کمپانی اسکوئر انیکس به سرعت این کدها را از وب سایت رسمی بازی برداشته و دیگر خبری از کدهای جاوا اسکریپت نیست.

اگر کدهای موجود در وب سایت رسمی بازی Final Fantasy 15 را بررسی کنیم، متوجه میشیم که کمپانی اسکوئر انیکس قصد دارد بخش هایی را در وب سایت این بازی ایجاد کند که این بخش ها مخصوص پلتفرم کامپیوترهای شخصی باشند. این بخش ها عبارت اند از: ویدیوهای بازی، طرح پرسش و پاسخ کاربران، توضیحاتی در خصوص بازی و تصاویر این بازی!

در زیر قسمت زیر می توانید تصویری از این کدهای به دست آمده را مشاهده کنید.

http://assets.vg247.com/current//2016/02/final_fantasy_15_pc_version_reference_1.jpg

http://assets.vg247.com/current//2016/02/final_fantasy_15_pc_version_reference_2-600x198.jpg

گویا این کمپانی قصد دارد در آینده پس از انتشار این بازی، بخش های ذکر شده را به سایت اضافه کند. همان طور که در بالا اشاره کردیم، در حال حاضر کمپانی بزرگ اسکوئر انیکس به سرعت این کدها را از دیتابیس سایت بازی Final Fantasy 15 برداشت.

البته این کدها در صفحه رسمی بازی Rise of the Tomb Raider در وب سایت کمپانی انیکس اسکوئر به کار رفته است و ممکن است که اضافه شدن این کدها به صفحه بازی Final Fantasy 15، یک اشتباه باشد. با این حساب اگر یکی از طرفداران بازی فاینال فانتزی هستید، باز هم به عرضه نسخه پی سی این عنوان امیدوار باشید.

بازی محبوب Final Fantasy XV هم اکنون توسط چهار استودیوی Square Enix, Avalanche Studios, XPEC Entertainment, HexaDrive در حال ساخت می باشد و در پایان کمپانی Square Enix وظیفه انتشار این بازی را بر عهده دارد. شما در این بازی در نقش نوکتیس خواهید بود. پدر نوکتیس، رجیس، پادشاه سرزمین خود است. رجیس برای محافظت از سرزمین و قبیله خود محافظ های جادویی را در اطراف سرزمین خود قرار می دهد تا امنیت را در سرزمین و قبیله خود به وجود بیاورد. متاسفانه این محافظ های جادویی دیگر نیرویی نداشته و به همین خاطر قبیله رجیس و فرمانروایی این سرزمین را در برابر دشمن خود یعنی سرزمین نایفلهایم آسیب پذیر کرده است. شما در بازی Final Fantasy XV باید به همراه دوستان از سرزمین خود محافظت کنید و پادشاهی را به دست نایفلهایم ها دهید. متاسفانه کمپانی Square Enix تاریخ انتشار دقیق این بازی را مشخص نکرده ولی بنا به اطلاعات منتشر شده در نمایشگاه توکیو گیم ۲۰۱۵، بازی Final Fantasy XV در سال ۲۰۱۶ برای کنسول های نسل هشتم شرکت مایکروسافت و سونی (Xbox One و PlayStation 4) منتشر خواهد شد.

در پایان این خبر، دیدگاه شما درباره اضافه شدن کدهای مخصوص پی سی جاوا اسکریپت به صفحه بازی Final Fantasy 15 چیست؟ به نظر شما این بازی برای پلتفرم کامپیوترهای شخصی منتشر خواهد شد؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را در همین پست به اشتراک بگذارید.

منبع: VG247

ارسال نظر