قائم مقام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات منصوب شد

رسانه کلیک - مسعود همدانلو با حکم معاون وزیر ارتباطات به سمت قائم مقام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منصوب شد.

قائم مقام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات منصوب شد

به گزارش کلیک به نقل از مهر؛ حسین فلاح جوشقانی در حکمی مهندس مسعود همدانلو را به عنوان قائم مقام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات در امور هماهنگی منصوب کرد.

مسعود همدانلو پیش از این سمت مشاور دبیر شورای عالی و رییس مرکز ملی فضای مجازی و مدیرکل حوزه ریاست و امور راهبری دبیرخانه شورای عالی فضای مجازی را به عهده داشت.

فلاح جوشقانی معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم تودیع قائم مقام جدید رگولاتوری با اشاره به اهمیت تعامل با نهادهای سیاستگذار در حوزه ICT از جمله مرکز ملی و شورای عالی فضای مجازی عنوان کرد: امیدوارم آقای همدانلو با تجربه‌ ای که از فعالیت در این نهاد دارند، در ایجاد تعامل مطلوب‌ تر بین رگولاتوری و مرکز ملی فضای مجازی و سایر رگولاتورها در حوزه‌ های مختلف بانکی، صنعتی و غیره تلاش کند.

وی اظهار داشت: همچنین انتظار می رود وی به عنوان قائم مقام در تحقق تکالیفی که در قالب برنامه ششم توسعه به عهده سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گذاشته شده، نقش موثری داشته باشد.

در این مراسم مسعود همدانلو نیز با اشاره به اینکه ارتباطات و فناوری اطلاعات با بخش های مختلف زندگی مردم عجین شده، بیان کرد: به همین دلیل مردم از رگولاتورها انتظار فراهم کردن ارتباط خوب با سرعت خوب و خدمت پایدار را دارند و در فضای موجود، رگولاتورها، رهبری و توانمندسازی محیط ارتباطی و فناوری اطلاعات را به عهده دارند.

همدانلو تصریح کرد: با همگرایی فناوری های ارتباطی و اطلاعاتی و ظهور نسل پنجم رگولاتوری، همکاری با سایر نهادهای تنظیم مقررات در عرصه داخلی و بین‌ الملل الزامی است.

وی با تاکید بر نقش رگولاتوری در شکل‌ گیری اقتصاد دیجیتال یادآور شد: تا ارتباط مناسب و پایدار وجود نداشته باشد عملاً فرصت‌ های جدید کسب و کار در کشور اتفاق نخواهد افتاد.

ارسال نظر