انتشار اولین تصاویر واقعی از Tesla Model 3

رسانه کلیک - ماهها انتظار برای دیدن خودروی Tesla Model 3 به پایان رسید، الون ماسک مدیر عامل شرکت تسلا به تازگی عکس‌هایی از این خودرو را منتشر کرده است.شرکت خودرو سازی تسلا بزرگ‌ترین تولید کننده خودرو های الکتریکی جهان است، در سابقه این شرکت می توان عرضه خودروهایی تمام برقی و لوکس همچون Tesla Model s و Tesla Model x را مشاهده کرد، اما دو خودروی یاد شده به لحاظ قیمتی در دسترس بسیاری از مردم نبودند و این موضوع شرکت تسلا و مدیر عامل مشهورش - آقای الون ماسک را به فکر طراحی و تولید خودرویی انداخت که در عین حال الکتریکی و لوکس بودن قیمت زیادی را از مشتری طلب نکند.

انتشار اولین تصاویر واقعی از Tesla Model 3

شرکت خودرو سازی تسلا بزرگ‌ترین تولید کننده خودرو های الکتریکی جهان است، در سابقه این شرکت می توان عرضه خودروهایی تمام برقی و لوکس همچون Tesla Model s و Tesla Model x را مشاهده کرد، اما دو خودروی یاد شده به لحاظ قیمتی در دسترس بسیاری از مردم نبودند و این موضوع شرکت تسلا و مدیر عامل مشهورش - آقای الون ماسک را به فکر طراحی و تولید خودرویی انداخت که در عین حال الکتریکی و لوکس بودن قیمت زیادی را از مشتری طلب نکند.

تعداد کسانی که بی صبرانه منتظر معرفی این خودرو هستند به صدها هزار نفر می رسد، مشتریان زیادی از ماه مارس سال گذشته این خودرو را پیش خرید کرده‌اند و ثبت نام بیش از ۱۳۴۰۰۰ نفر تنها در ۲۴ ساعت ابتدایی پیش فروش اینترنتی گواهی بر محبوبیت بالای خودروی Tesla Model 3 است.

اما اولین خودروی Tesla Model 3 به چه کسی تحویل داده خواهد شد؟ تا پیش از این و به گفته خود آقای الون ماسک قرار بود تا اولین خودروی Tesla Model 3 خارج شده از خط تولید به یکی از بزرگ‌ترین سرمایه گذاران این پروژه به نام آقای ارا ارنپرایس تحویل داده شود اما اکنون می دانیم که آقای ارنپرایس به مناسبت تولد الون ماسک اولین خودروی Tesal Model 3 را به او هدیه می دهد.


  • انتشار اولین عکس های واقعی از خودروی Tesla Model 3

  • انتشار اولین عکس های واقعی از خودروی Tesla Model 3

هدف از طراحی و تولید خودروی مذکور همگانی کردن و نیز گسترش به کار گیری خودروی های تمام برقی در آمریکا است، همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد هدف از تولید خودروی Tesla Model 3 عرضه خودرویی تمام برقی به بازار بود که بتواند در دسترس همه مردم باشد و نه فقط قشر ثروتمند، به همین دلیل قیمت پایه ای این خودرو ۳۵۰۰۰ دلار آمریکا تعیین شده است و اگر با محدوده قیمتی این نوع از خودروها آشنایی داشته باشید پر واضح است که این خودرو ارزان‌ترین خودروی سدان تمام الکتریکی و در عین حال لوکس تا به امروز خواهد بود. شرکت تسلا قصد دارد تا همزمان با عرضه انبوه خودروی Tesla Model 3 به بازار سرمایه گذاری عظیمی را نیز در حوزه گسترش جایگاه های شارژ خود در سطح آمریکا انجام دهد تا مشتریان این شرکت نگرانی ای از بابت سفر های بین شهری و با مسافت طولانی نداشته باشند.

طبق برنامه ریزی‌ها شرکت تسلا قصد دارد تا در رویداد ۲۸ جولای خود ۳۰ دستگاه از خودروی Tesla Model 3 را به مشتریان تحویل دهد، پس از آن ۱۰۰ دستگاه دیگر از این خودرو در ماه آگوست به دست مشتریان خواهد رسید، ۱۵۰۰ دستگاه دیگر در ماه سپتامبر و ۲۰۰۰۰ دستگاه تا پایان ماه دسامبر به مشتریان تحویل داده خواهد شد و نهایتاً هدف بعدی الون ماسک تولید ۵۰۰۰۰۰ دستگاه از انواع محصولات شرکت تسلا به صورت سالانه است که از سال آینده میلادی آغاز خواهد شد.

ارسال نظر