Remedy بر روی دو بازی کاملا جدید کار می کند

برخی از تحلیل گران و منتقدان بر این باورند که هم اکنون استودیوی محبوب و شناخته شده رمدی اینترتیمنت بر روی نسخه دوم بازی بی نظیر Alan Wake کار می کند. چرا که تا به امروز، این شرکت حرف های زیادی از نسخه دوم این عنوان زده و ما مطمئن هستیم که در آینده، عنوان الن ویک ۲ را تجربه خواهیم کرد. اما از آن جایی که هنوز نسخه دوم این مجموعه توسط استودیوی رمدی اینترتیمنت معرفی نشده، نمی توانیم درباره تاریخ عرضه بازی اظهار نظر کنیم. اگر این استودیوی بازی ساز هم اکنون بر روی نسخه بعدی بازی Alan Wake کار می کرد، سال های زیادی را باید برای عرضه آن صبر می کردیم اما گویا رمدی، در حال حاضر بر روی دو بازی کاملا جدید کار می کند و نسخه جدید مجموعه ذکر شده، فعلا ساخته نمی شود. این خبر به تازگی در بیانیه این شرکت نوشته شد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

Remedy بر روی دو بازی کاملا جدید کار می کند

چرا که تا به امروز، این شرکت حرف های زیادی از نسخه دوم این عنوان زده و ما مطمئن هستیم که در آینده، عنوان الن ویک ۲ را تجربه خواهیم کرد. اما از آن جایی که هنوز نسخه دوم این مجموعه توسط استودیوی رمدی اینترتیمنت معرفی نشده، نمی توانیم درباره تاریخ عرضه بازی اظهار نظر کنیم. اگر این استودیوی بازی ساز هم اکنون بر روی نسخه بعدی بازی Alan Wake کار می کرد، سال های زیادی را باید برای عرضه آن صبر می کردیم اما گویا رمدی، در حال حاضر بر روی دو بازی کاملا جدید کار می کند و نسخه جدید مجموعه ذکر شده، فعلا ساخته نمی شود. این خبر به تازگی در بیانیه این شرکت نوشته شد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، خالق بازی الن ویک، کوانتوم بریک و دو نسخه اول مجموعه مکس پین، استودیوی رمدی اینترتیمنت، به تازگی اعلام کرد که بر روی دو بازی کاملا جدید کار می کند و این دو بازی، هیچ ارتباطی با نسخه دوم بازی الن ویک ندارند و فعلا طرفداران منتظر عرضه این بازی مورد انتظار نباشند.

طبق گزارش منتشر شده، اعضای استودیوی رمدی اینترتیمنت به دو تیم مجزا تقسیم شده اند که هر کدام از این دو تیم، بر روی دو بازی کاملا جدید این شرکت مشغول به کار هستند. این پروزه هنوز در مراحل اولیه ساخت خود به سر می برد و ممکن است در آینده، جز عناوین و آثار این استودیو شود. از آن جا که پیداست، گویا رمدی به تنهایی بر روی این پروژه کار نمی کند و استودیوی ناشناس دیگری نیز، در پیشبرد اهداف رمدی، شریک است.

چندی پیش آقای توماس پوها در مصاحبه ای با وب سایت معتبر گیم، اعلام کرد:

در حال حاضر، ما بر روی پروژه جدیدی در استودیوی رمدی ایترتیمنت به کمک شریک خود کار می کنیم!

همچنین ایشان گفت:

ما نمی توانیم صبر کنیم تا برای شما این پروژه های جدید را نمایش دهیم و بگوییم که این پروژه ها، دقیقا چه هستند. ما هر چیزی که یاد گرفتیم از گذشته خودمان است و این پروژه نیز، شباهت زیادی با عناوین قبلی خواهد داشت. ما باید برای رونمایی از این عناوین ویدیویی جدید صبور باشیم تا بازی ها، به سطح مناسب ساخت رسیده و برای معرفی، آماده شده باشند. ما به عنوان یک استودیوی بازی ساز و بخاطر اینکه بازی های بسیار خوب و با کیفیتی را تولید می کنیم هیجان زده و خوشحال هستیم.

https://static3.click.ir/servev2/OWVkOQjCIJEp/5Uwvb7W7Zm0,/file.jpg

هنوز مشخص نیست که منظور دقیق آقای توماس پوها از عبارت "یادگیری از بازی های گذشته" دقیقا چیست! آیا این پروژه های شبیه عنوان الن ویک خواهند بود و یا به عنوان کوانتوم بریک اشاره دارد؟ در ادامه ایشان اعلام کرد که استودیوی رمدی ایترتیمنت در مراسم E3 سال میلادی جاری و گیمز کام سال ۲۰۱۶، حضور نخواهد داشت چرا که تا زمان برگزاری این دو رویداد، پروژه های استودیوی Remedy Entertainment کامل نشده اند و زمان رونمایی از آن ها، در آن تاریخ مناسب نمی باشد.

همان طور که در ابتدای این پست اشاره کردیم، دو پروژه جدیدی استودیوی رمدی ایترتیمنت هیچ ارتباطی با مجموعه الن ویک ندارند. آقای توماس پوها یک بار دیگر با تاکید بر این موضوع، اشاره کرد که دو بازی کاملا جدید ما، هیچ ارتباطی با دنیای Alan Wake ندارند. البته این بدان معنا نیست که رمدی مجموعه الن ویک را فراموش کرده و دیگر شاهد عرضه نسخه های بعدی از این فرانچایز نخواهیم بود.

وی در ادامه صحبت های خود، در این زمینه افزود:

به نظر ما، این امر خیلی مهم و حیاتی است که به انتظارات شما جهت دهیم و شما (طرفداران و گیمرها) را از الان، آگاه سازیم. لازم است بدانید که این پروژه (دو بازی کاملا جدید و AAA)، هیچ ارتباطی با دنیای الن ویک ندارند و نقطه مشترکی میان آن ها وجود ندارد. ما هم اکنون بر روی پروژه کاملا متفاوتی مشغول به کار هستیم اما در کنار ساخت این دو عنوان ویدیویی، در صورت وجود فرصت، بر روی داستان، گیم پلی و ایده پردازی و نوآوری نسخه دوم بازی Alan Wake نیز فکر خواهیم کرد.

البته نگران عرضه نسخه دوم بازی الن ویک نباشید! رئیس بخش ایکس باکس کمپانی بزرگ مایکروسافت، آقای فیل اسپنسر در گذشته بارها و بارها اعلام کرد است که در آینده، حتما بازی Alan Wake 2 برای کنسول ایکس باکس عرضه خواهد شد. همچنین کمپانی رمدی اینترتیمنت از آن جا که با عرضه نسخه اول این مجموعه، سود زیادی را کسب کرد، قطعا به ساخت دنباله این مجموعه ادامه می دهد. استودیوی Remedy Entertainment گفته است که در حال حاضر، بر روی ایده پردازی و نوآوری های بازی الن ویک فکر می کنند و ساخت این عنوان ویدیویی را هنوز شروع نکرده اند. همچنین با انتشار این خبر (استودیوی رمدی بر روی دو بازی کاملا جدید کار می کند)، گویا تا مرحله شروع ساخت این بازی، زمان زیادی باقی مانده است اما در هر صورت، سرانجام روزی بازی الن ویک ۲ را در دستانتان خواهید گرفت چرا که از عرضه این عنوان، کاملا مطمئن هستیم.

رمدی ایترتیمنت در خصوص این عنوان ادعا کرد که بازی الن ویک ۲، در زمان مناسبی به عرصه بازی های ویدیویی بازخواهد گشت. به علاوه، از انتشار بازی Quantum Break زمان زیادی نگذشته و از آن جا که این بازی توانست به عنوان پرفروش ترین IP جدید عناوین نسل هشتم کمپانی مایکروسافت شناخته شود (برای مشاهده متن کامل این خبر، اینجـــــــا کلیک کنید)، پشتیبانی رمدی از آن همچنان ادامه خواهد داشت و در آینده، بروز رسانی ها و محتوای جدیدی نیز در اختیار طرفداران و گیمرها قرار می گیرد.

https://static1.click.ir/servev2/OWVkOQAyOFH4/5Uwvb7W7Zm0,/file.jpg

ناگفته نماند که چند هفته گذشته، گزارشی مبنی بر اینکه این استودیوی بازی ساز بر روی یک بازی ویدیویی کار می کند، به گوش رسید. طبق این شایعه، ساخت پروژه بازی جدید، از ۹ ماه گذشته آغاز شده است و در آن زمان، بسیاری از تحلیل گران منتظر رونمایی از نسخه دوم بازی الن ویک بودند. حال با انتشار بیانیه جدید رمدی، امیدهای معرفی از بازی Alan Wake 2 در کنفرانس رسمی شرکت مایکروسافت در طول در رویداد E3 2016، از بین رفت! برای مشاهده متن کامل این خبر، اینجـــــــــا کلیک کنید.

جدیدترین اثر استودیوی رمدی اینترتیمنت Quantum Break نام دارد که در تاریخ ۸ آپریل سال میلادی جاری مصادف با ۱۹ فروردین ماه سال ۱۳۹۵ به صورت انحصاری برای کنسول نسل هشتم کمپانی مایکروسافت یعنی ایکس باکس وان و رایانه های شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز ۱۰ منتشر گردید. این عنوان نتوانست همانند بازی Alan Wake، به یک شاهکار تبدیل شود اما موفقیت های نسبتا خوبی را برای مایکروسافت و استودیوی رمدی اینترتیمنت به ارمغان آورد و انتظارت اکثریت منتقدان و گیمرها را برآورده ساخت.

در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با دو عنوان کاملا جدید استودیوی رمدی اینترتیمنت چیست؟ کدام کمپانی بازی ساز دیگر با استودیوی Remedy Entertainment مشغول به کار است؟ آیا این دو بازی جدید، همچنان به صورت انحصاری برای کنسول ایکس باکس وان عرضه می شود؟ چه انتظاراتی از عناوین آینده و جدید کمپانی رمدی دارید؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را با دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

منبع: VG247

ارسال نظر