سازندگان به دنبال ایده های جالب تری برای Alan Wake 2 هستند

بدون تردید یکی از بهترین و جذاب ترین بازی های تاریخ، بازی Alan Wake است که سال ها پیش به صورت انحصاری برای کنسول ایکس باکس 360 منتشر شد. طرفداران این بازی سال هاست که منتظر عرضه نسخه دوم این بازی هستند و هنوز این بازی به صورت رسمی تایید نشده است و طبق گزارشات و خبرها، استودیوی رمدی و مایکروسافت فقط قصد دارند تا نسخه بعدی بازی Alan Wake را بسازند و تاکنون هیچ اطلاعاتی از این نسخه منتشر نشده است. مدیر بخش ایکس باکس مایکروسافت نیز مدتی پیش در بیانیه ای اعلام کرد که به عرضه نسخه دوم بازی Alan Wake امیدوار است. به تازگی مدیر نوآوری استودیوی Remedy Entertainment، آقای سم لیک، اعلام کرد که تیم ما به دنبال ایده های جالب تری برای نسخه دوم بازی Alan Wake است. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

سازندگان به دنبال ایده های جالب تری برای Alan Wake 2 هستند

طرفداران این بازی سال هاست که منتظر عرضه نسخه دوم این بازی هستند و هنوز این بازی به صورت رسمی تایید نشده است و طبق گزارشات و خبرها، استودیوی رمدی و مایکروسافت فقط قصد دارند تا نسخه بعدی بازی Alan Wake را بسازند و تاکنون هیچ اطلاعاتی از این نسخه منتشر نشده است. مدیر بخش ایکس باکس مایکروسافت نیز مدتی پیش در بیانیه ای اعلام کرد که به عرضه نسخه دوم بازی Alan Wake امیدوار است. به تازگی مدیر نوآوری استودیوی Remedy Entertainment، آقای سم لیک، اعلام کرد که تیم ما به دنبال ایده های جالب تری برای نسخه دوم بازی Alan Wake است. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، آقای سم لیک، مدیر نوآوری استودیوی Remedy Entertainment، در خصوص نسخه دوم بازی Alan Wake گفت:

ما تلاش کردیم که نسخه دوم بازی Alan Wake را پس از انتشار نسخه اول بازی Alan Wake بسازیم اما برای این کار ما به یک بودجه مناسب، شریک خوب و ایده های بسیار جذاب نیازمند بودیم.

ایشان در ادامه صحبت های خود اعلام کرد:

فرانچایز Alan Wake برای استودیوی Remedy Entertainment بسیار ارزشمند است و ارزش خاصی در نزد ما دارد چرا که ما خالق و صاحب این بازی بی نظیر بودیم. بخاطر بی نظیر بودن نسخه اول این بازی، بهتر است در نسخه دوم کمی احتیاط کنیم تا موفقیت قسمت دوم بازی Alan Wake بی دلیل و بی منطق نباشد و دلیل آن، سخت کار کردن تیم ما باشد.

آقای سم لیک صحبت های خود را با گفتن این جملات به اتمام رساند:

به نظر من بازی Alan Wake بسیار بازی خوش شانسی است چرا که ما از همان زمان انتشار نسخه اول، به فکر نسخه دوم این بازی بودیم و از آن زمان بر روی ایده هایمان فکر کردیم و مرتبا ایده های جدیدی به بازی می کردیم. در واقع این روند از آن زمان ادامه داشته و هم اکنون هم به دنبال برخی ایده های جالب تری هستیم. این همه کار و وقتمان را می گذاریم تا در آخر شاهد عرضه نسخه دوم بازی Alan Wake باشیم.

ساخت سری اول بازی Alan Wake سال ها طول کشید و استودیوی Remedy Entertainment چندین سال بر روی این پروژه کار می کرد. ممکن است تا عرضه بازی Alan Wake 2 زمان زیادی باقی مانده باشد چرا که هنوز تیم سازنده مشغول ساخت این بازی نیستند. استودیوی بزرگ Remedy Entertainment در حال حاضر بر روی یک IP جدید به نام Quantum Break کار می کند. این بازی قرار است در تاریخ 8 آپریل سال میلادی جاری مصادف با 17 فروردین ماه سال 1395 به صورت انحصاری برای کنسول نسل هشتم کمپانی مایکروسافت یعنی ایکس باکس وان منتشر خواهد شد. به احتمال زیاد، پس از عرضه بازی Quantum Break، این استودیو بر روی ساخت بازی Alan Wake 2 فعالیت خواهد کرد.

در زمان معرفی از کنسول نسل هفتم کمپانی مایکروسافت یعنی ایکس باکس 360، استودیوی Remedy Entertainment در سال 2005 از عنوان کاملا جدید Alan Wake رونمایی کرد. در زمان معرفی این بازی اشاره شد که بازی به صورت انحصاری برای کنسول ایکس باکس 360 منتشر می شود. سرانجام پس از 5 سال شاهد عرضه این بازی فوق العاده برای کنسول Xbox 360 بودیم. پس از انتشار بازی، بسیاری از گیمرها و کاربران، عاشق گیم پلی و داستان این بازی شدند و پس از آن گیمرها درخواست های زیادی از استودیوی رمدی اینترتیمنت کردند تا این بازی را برای کامپیوترهای شخصی نیز منتشر کند. خوشبختانه استودیوی Remedy Entertainment به درخواست های گیمرها گوش سپرد و در سال 2012 بازی Alan Wake برای کامیپوترهای شخصی مبتی بر سیستم عامل مایکروسافت ویندوز منتشر گردید.

در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با نسخه دوم بازی Alan Wake چیست؟ آیا شما مشتاقانه منتظر معرفی و عرضه این بازی بی نظیر هستید؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را با دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

منبع: Attack of The Fanboy

ارسال نظر