تاریخ انتشار نسخه پلی استیشن 4 عنوان Republique مشخص شد

استودیوی Camouflaj مدتی پیش تاریخ انتشار نسخه پلی استیشن 4 بازی Republique را در کشورهای اروپایی مشخص کرد و بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط این استودیو، بازی Republique تنها پس از گذشت چند روز از انتشار خود در آمریکای شمالی، در اروپا نیز منتشر خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

تاریخ انتشار نسخه پلی استیشن 4 عنوان Republique مشخص شد

بازی Republique تنها پس از گذشت چند روز از انتشار خود در آمریکای شمالی، در اروپا نیز منتشر خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، مدتی پیش استودیوی Camouflaj در یک بیانیه ای اعلام کرد که بازی پرطرفدار Republique در تاریخ 22 مارس سال میلادی جاری مصادف با 3 فروردین ماه سال 1395 برای کنسول نسل هشتم کمپانی سونی یعنی پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد.

گیمرها در تاریخ مقرر می تواند بازی Republique را به صورت دیجیتالی از فروشگاه های اینترنتی و یا شبکه پلی استیشن نتورک خریداری کنند. همچنین استودیوی سازنده این بازی، نسخه فیزیکی بازی را در تاریخ ذکر شده عرضه می کند و در صورتی که علاقه زیادی به خرید نسخه فیزیکی بازی های ویدیویی دارید، می توانید با همان قیمت یعنی 25 دلار، بازی Republique در کنسول پلی استیشن 4 خود خریداری کنید.

اگر خبرهای این بازی پرطرفدار را تاکنون دنبال کرده باشید، حتما اطلاع دارید که استودیوی Camouflaj در ماه آگوست سال میلادی گذشته به صورت رسمی تایید کرد که بازی Republique برای کنسول های پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد. حال همان طور که در بالا اشاره کردیم، شما گیمرها و دارندگان این کنسول نسل هشت، می توانید در تاریخ 22 مارس این بازی را در کنسول خود تجربه کنید.

بازی Republique یک بازی اکشن و مخفی کاری به حساب می آید که برای اولین بار در تاریخ 19 دسامبر سال میلادی 2013 برای سیستم عامل ای او اس منتشر شد. سپس از این بازی در تاریخ 22 اکتبر سال 2014 برای سیستم عامل اندروید و در تاریخ 26 فبریه سال میلادی گذشته برای رایانه های شخصی مبتنی بر سیستم عامل مایکروسافت ویندوز منتشر گردید. تا به امروز، 5 قسمت (اپیزود) از بازی Republique با نام های Exordium، Metamorphosis، Ones and Zeroes، God's Acre و Terminus عرضه شده که آخرین اپیزود آن با نام Terminus در تاریخ 22 مارس سال میلادی جاری (دقیقا همزمان با انتشار نسخه پلی استیشن 4 بازی Republique) برای تلفن های هوشمند و رایانه های شخصی و همچنین پلی استیشن 4 عرضه می شود.

لازم به ذکر است که نسخه پلی استیشن 4 بازی Republique، تمامی اپیزود و قسمت ها (5 اپیزود) را به همراه خود دارد و دیگر لزومی ندارد که گیمرها به صورت جداگانه قسمت های این بازی را خریداری و یا دانلود کنند.

در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با بازی Republique چیست؟ آیا شما این بازی پرطرفدار را در کنسول نسل هشتم کمپانی سونی یعنی PlayStation 4 تجربه خواهید کرد؟ این بازی را چگونه ارزیابی می کنید؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را حتما در رسانه کلیک به اشتراک بگذارید.

منبع: VG247

ارسال نظر