اولین اپل استور در تهران راه اندازی می شود

رییس اتحادیه فناوران رایانه تهران، از افتتاح اپل استور در کشور خبر داد.

اولین اپل استور در تهران راه اندازی می شود

وی در این باره توضیح داد: فردی که مدعی دریافت مجوز از کمپانی اپل برای فروش رسمی محصولات این کمپانی در ایران است، در حال رایزنی با اتحادیه فناوران رایانه برای دریافت مجوزهای مورد نیاز برای فعالیت در کشور است.

به گزارش کلیک، سید مهدی میرمهدی در ادامه افزود: این فرد در حال حاضر فضای بزرگی را در خیابان طالقانی برای ارائه خدمات پس از فروش تهیه کرده است. اپل استور قرار است در خیابان سهروردی راه‌اندازی شود و انبار دپوی کالایی هم در جاده قم برای آن در نظر گرفته شده است.

وی هم چنین بیان کرد: من تاکنون مجوزی از ایشان ندیدم اما می گویند مجوزهای مورد نظر خود را از اپل آمریکا گرفته اند؛ در عین حال هنوز اسمی از وی روی سایت رسمی و نمایندگی های اپل نیست.

رییس اتحادیه فناوران اضافه کرد: بنده موقعیت مکانی فروشگاه، انبار و محل ارائه خدمات پس از فروش ایشان و تجهیزاتی که در نظر گرفته‌اند را دیده‌ام و از این جهت کمی در نظرم نشست زیرا امکانات گسترده ای برای این کار در نظر گرفته است. با این حال، تا کنون هیچ مجوزی نه از سمت وزارت صنعت، معدن و تجارت و نه کمپانی اپل از ایشان ندیده‌ام.

این در حالی است که علی رغم لغو تحریم های بین المللی پس از توافق هسته ای، همچنان تجارت و حضور مستقیم کمپانی های آمریکایی در ایران تحریم است.

ارسال نظر