مقدار فضای موردنیاز Titanfall 2 مشخص شد

انتظارات به زودی به پایان می رسد و تا یک هفته دیگر علاقمندان به سبک بازی تیراندازی اول شخص با بازی Titanfall 2 ملاقات خواهند کرد.

مقدار فضای موردنیاز Titanfall 2 مشخص شد

به گزارش کلیک، یک هفته زمان زیادی تا زمان عرضه Titanfall 2 که یک بازی ویدئویی در سبک تیراندازی اول شخص است، نیست و علاقمندان منتظر تجربه این بازی هستند. این بازی در سال ۲۰۱۴ مورد توجه بسیاری قرار گرفت. همین باعث عجله در عرضه ی این بازی شد تا بازار داغ را نگه دارند و متاسفانه به دلیل عجله شرکت‌ها و استودیوهای مختلف برای عرضه به‌موقع بازی، همواره شاهد به‌روزرسان‌های حجیم روز نخست هستیم، حال رسپاون اینترتینمنت نیز خبر از به‌روزرسان روز نخست Titanfall 2 را داد اما حجم به‌روزرسان از آن چیزی که تصور می‌شد بسیار کمتر است.

یکی از موسسان استودیوی رسپاون اینترتیتمنت به نام ونس زمپالا، در حساب رسمی توییتر خود مقدار حجم به‌روزرسان روز نخست Titanfall 2 را اعلام کرد.او در توئیتر خود اعلام کرد :

بهتره جای بیشتری در هارددرایو خودتون باز کنید چراکه میزان حجم به‌روزرسان روز نخست Titanfall 2 …. تنها ۸۸ مگابایته!

و با این توئیت فالوورهای خود را شگفت زده کرد .همچنین اگر کنجکاو هستید بهتر است بدانید که میزان فضای مورد نیاز بازی ۴۲.۳۳ گیگابایت برروی کنسول‌های نسل هشتم است. در ادامه مشخص نشد که حجم ۸۸ مگابایتی مربوط به کدام نسخه این بازی است اما احتمالا هر سه پلتفرم به یکدیگر نزدیک هستند.

نخستین عنوان Titanfall در سال ۲۰۱۴ تنها برروی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان ، ایکس‌باکس ۳۶۰ و رایانه‌های شخصی عرضه شده بود. Titanfall 2 ادامه این بازی است که در تاریخ ۲۸ اکتبر مطابق با ۷ آبان ماه سال جاری برای هر سه پلتفرم ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

ارسال نظر