بازی Resident Evil 7 توانست از مرز فروش ۴ میلیون نسخه بگذرد

رسانه کلیک – شرکت کپکام در گزارش مالی سالانه‌اش به فروش ۴ میلیون نسخه از بازی Resident Evil 7 اشاره کرده است که رکورد بسیار خوبی برای این بازی محسوب می‌شود.

بازی Resident Evil 7 توانست از مرز فروش ۴ میلیون نسخه بگذرد

شرکت کپکام که در زمینه ساخت و انتشار بازی‌های ویدیویی فعالیت دارد، گزارش مالی نیم‌سال اول خود را منتشر کرد. در این گزارش می‌توان مشاهده کرد که عناوین بزرگ کپکام با فروش بسیار خوبی همراه بوده‌اند.

یکی از بازی‌های کپکام بازی Resident Evil 7 است که توانسته فروش بسیار خوبی داشته باشد. این بازی که در ژانر وحشت و بقا عرضه شده، به فروش ۴ میلیون نسخه رسیده است. البته در آمارهای جدیدتر، آمار فروش بازی Resident Evil 7 به ۴.۱ میلیون نسخه رسیده است.

با در نظر گرفتن این اطلاعات، می‌توان گفت کپکام موفق عمل کرده است. البته سران این شرکت مدعی هستند که در بعضی موارد نتوانسته‌اند به فروش مدنظرشان دست یابند.

از بازی‌های موفق کپکام می‌توان به بازی Marvel vs Capcom Infinite اشاره کرد. این بازی توانسته ۹۰۰ هزار نسخه فروش داشته باشد. در نگاهی دقیق متوجه می‌شوید که این بازی فروش ضعیفی داشته است. بازی Marvel vs Capcom Infinite نتوانست به جدول ۱۰ بازی پرفروش بریتانیا راه پیدا کند و کپکام نیز برای کمک به فروش این بازی مجبور به در نظر گرفتن تخفیفات مختلفی شد.

در ادامه گزارش شرکت کپکام، با عملکرد ضعیف برخی عناوین مواجه می‌شویم. البته بعضی از بازی‌ها مانند عناوین جدید از سری بازی Monster Hunter توانسته‌اند فروش خوبی در ژاپن داشته باشند. یکی از این عناوین، بازی Monster Hunter XX است. این بازی در ژاپن و برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه شده است.

کپکام امید دارد که با عرضه عناوین جدیدتر در ماه ژانویه به افزایش میزان درآمدش کمک کند. بازی Resident Evil 7 برای کنسول‌های خانگی پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه شده است.

منبع: tweaktown

ارسال نظر