مرگ فیلمبردار فیلم Resident Evil در حین آماده سازی صحنه

همان طور که اطلاع دارید در حال حاضر فیلم Resident Evil:The Final Chapter به کارگردانی آقای پاول اندرسون در حال ساخت می باشد.به گزارش کیلک، متاسفانه ساخت برخی از فیلم ها باعث بروز حوادث ناگواری می شوند که برخی ازحوادث قابل جبران نیستند. اوایل ماه دسامبر سال میلادی جاری در فضای مجازی خبرهایی مبنی بر مرگ Ricardo Corenlius به گوش می رسید که متاسفانه این خبر مدتی پیش توسط استودیوی Entertainment Weekly reports تایید شد و فیلم بردار فیلم Resident Evil: The Final Chapter، آقای Ricardo Corenlius چند روز گذشته درگذشت. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

مرگ فیلمبردار فیلم Resident Evil در حین آماده سازی صحنه

به گزارش کیلک، متاسفانه ساخت برخی از فیلم ها باعث بروز حوادث ناگواری می شوند که برخی ازحوادث قابل جبران نیستند. اوایل ماه دسامبر سال میلادی جاری در فضای مجازی خبرهایی مبنی بر مرگ Ricardo Corenlius به گوش می رسید که متاسفانه این خبر مدتی پیش توسط استودیوی Entertainment Weekly reports تایید شد و فیلم بردار فیلم Resident Evil: The Final Chapter، آقای Ricardo Corenlius چند روز گذشته درگذشت. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

آقای Ricardo Corenlius که 34 سن داشت، در کشور آفریقای جنوبی در کنار همکاران خود مشغول آماده کردن صحنه فیلم Resident Evil: The Final Chapter بودند که متاسفانه یک حادثه دردناکی اتفاق می افتد و ایشان جان خود را از دست می دهد. استودیوی Constantin Film این حادثه را یک اتفاق دردناک اعلام کرد.

وبسایت Entertainment Weekly reports مدتی پیش نوشت:

آقای Ricardo Cornelius در ماه دسامبر فوت کرد. ایشان در 3 دسامبر سال میلادی جاری در شهر کیپ تاون کشور آفریقای جنوبی در حال آماده کردن صحنه برای فیلم برداری بود. ایشان در حین کمک به چرخاندن یک ماشین هامر بر روی صحنه متاسفانه پایش سر می خورد و بین ماشین و دیوار گیر می کند. این اتفاق به قدری سریع صورت گرفت که باعث مرگ او شد.

همان طور که مطالعه کردید، این اتفاق در حین فیلم برداری رخ نداده و زمانی که فیلم سازان مشغول آماده کردن صحنه برای فیلم برداری بودند، اتفاق می افتد

استودیوی Constantin Film در خصوص این اتفاق اعلام کرد:

"متاسفانه کسی قادر به کمک ایشان نبود و از دست هیچ کس کمکی بر نمی آمد! ما همیشه از خانواده آقای Ricardo Corenlius پشتیبانی خواهیم کرد. (منظور پشتیبانی از نظر مالی و معنوی)"

لازم به ذکر است که این حادثه اولین حادثه فیلم Resident Evil: The Final Chapter محسوب نمی شود. در گذشته دست چپ بدل کار Milla Jovovich (شخصیت اصلی بازی) در حین ساخت این فیلم آسیب جدی ای دید اما هرگز حادثه آقای Ricardo Corenlius با حادثه ذکر شده قابل مقایسه نیست.

در پایان لازم است بدانید که فیلم Resident Evil: The Final Chapter قرار است در تاریخ 2 سپتامبر سال آینده میلادی مصادف با جمعه 12 شهریور ماه سال 1395 به صورت رسمی اکران شود.

در پایان این خبر، دیدگاه شما در خصوص این اتفاق ناگوار چیست؟ مسئول این حادثه چه کسی است؟ دیدگاه شخصی خودتان را با دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

منبع: وبسایت gamespot

ارسال نظر