طرح مفهومی شرکت Ressence برای اولین ساعت های مکانیکی هماهنگ با گوشی

رسانه کلیک - شرکت Ressence به تازگی طرح اولیه و مدل مفهومی ساعت مکانیکی هماهنگ با موبایل را معرفی کرد. این ساعت قادر است عقربه های مکانیکی خود را با ساعت گوشی سازگار کند.

طرح مفهومی شرکت Ressence برای اولین ساعت های مکانیکی هماهنگ با گوشی

بیشتر ساعت‌های هیبریدی به ساعت‌های کلاسیک قدیمی شبیه هستند که از آنها برنمی‌آید کاری فراتر از نمایش ساعت را انجام دهند و معمولا افرادی را که به ساعت‌های مدرن علاقه‌مندند، ناامید می‌کنند. حال، شرکت Ressence امید را به این دسته از طرفداران ساعت‌های مدرن بازگردانده و به همراه شرکت Nest کانسپتی از یک ساعت مکانیکی با نام Type 2 e-Crown منتشر کرده که قادر است با تلفن هوشمند هماهنگ و همگام سازی شود.

نکته جالب‌توجه درباره ساعت مکانیکی هماهنگ با موبایل این است که شما تنها یک‌بار ساعت را تنظیم کرده و مابقی تنظیمات را به اپلیکیشن مخصوص این ساعت e-Crown روی گوشی هوشمندتان می‌سپارید. برای تنظیم ساعت ابتدا باید شهر یا شهرهای مدنظرتان را انتخاب کنید تا از این به بعد خود ساعت به‌صورت اتوماتیک زمان را تنظیم کند.

این ساعت هم از طریق باتری و هم از طریق انرژی خورشیدی شارژ می‌شود، پنل های خورشیدی موجود در این ساعت زمانی که شارژ به کم‌تر از 50 درصد رسید، فعال می‌شوند.

اگر از طراحی این ساعت مکانیکی خوشتان آمده است، باید خبر بدی را به شما بدهیم و بگوییم که این ساعت هیچ‌وقت با تولید انبوه روانه بازار نمی‌شود و همان‌طور که اول متن اشاره کردیم، این ساعت تنها طرح مفهومی و آزمایشی شرکت Ressence است تا آینده ساعت‌های مکانیکی را محک بزند. اما خبر خوب این است که به‌احتمال‌زیاد شرکت Ressence تنها یک نسخه محدود از این ساعت‌ مکانیکی هماهنگ با موبایل را امسال طراحی خواهد کرد.

ارسال نظر