بررسی آئودی S4 2017 آوانت

علاقمندان به موسیقی واقعی برای یافتن آهنگ موردنظر خود آلبوم های مختلفی را در فضای اینترنتی جستجو می کنند تا بتوانند به موسیقی موردنظر دست پیدا کنند. البته طرفداران سرسخت تر سعی می کنند با هزینه بیشتر آلبوم های مختلفی را تهیه کنند. این موضوع به S4 آوانت آئودی نیز مربوط می شود و شرکت آلمانی محصولی را توسعه داد که قابل توجه و جذاب به نظر می رسد.برای مشاهده ادامه مطلب با وب سایت کلیک همراه باشید.

بررسی آئودی S4 2017 آوانت

کلیک - به نوعی آوانت خودرویی اسپرت و پرتوانی است که به عنوان مدلی واگنی محسوب می شود.این محصول شیک و زیبا آئودی طرفداران بسیاری در کشورهای مختلفی چون ایالات متحده داشته و محصولی واگنی و سریع به شمار می رود. S4 آوانت عملکرد و فضای بزرگی به مخاطب ارائه می دهد. البته هر فردی لذت رانندگی مختلفی داشته و برخی بیشتر و برخی کمتر می باشد.

فرمول ساده

S4 Avant به بخش مونتاژ Dr. Frankenstein مربوط نیست. این واگنی قابل توجه از بسته فنی A4 Allroad با ارتفاع کمتر بهره می برد و از این رو باید آن را محصولی شگفت انگیز از برند آلمانی دانست. این بدان معنا بوده که می‌توان پیشرانه ۳٫۰ لیتری شش سیلندر جدید EA839 در S4 Avant مشاهده کرد. در نسخه سدان این پیشرانه خروجی قدرت ۳۵۴ اسب بخاری داشته و دور موتور آن به ۱۴۰۰ دور در دقیقه می رسد. موتور مورد بحث در کنار گیربکس هشت سرعته اتوماتیک یا هفت سرعته کلاچ دوگانه که در A4 به کار گرفته شده، قرار می گیرد. از جمله A4ها باید به A4 Allroad اشاره کرد و قادر بوده عملکرد بزرگی به رانندگان از خود نشان دهد. توزیع گشتاور به محور عقب منتقل شده و توان بالایی به این واگن می بخشد.

عملکرد واقعی

فضای بار این واگن ۲۴ فوت مکعب بوده که به شکلی هوشمندانه از A4 Allroad الگوبرداری شده است. البته آوانت کمی ابعاد کوچکتر را در برمی گیرد و کمی عضلانی تر از A4 Allroad به نظر می رسد که خود یک امتیاز بزرگی به شمار می رود. البته با حذف صندلی های عقب فضای بار به ۵۹ فوت مکعب می رسد و می توان اجسام بیشتری را در آن جای داد.

رینگ های ۱۸ اینچی در کنار اگزوزهای چهارگانه S4 آوانت را به خودرو واگنی اسپرتی تبدیل کرده که در فضای داخلی آن نیز می توان چنین ماهیتی را شاهد بود. البته آئودی در توسعه آن از RS نیز بهره گرفته و به نوعی سری RS و S با عملکرد بالا به لطف شرکت آلمانی ویژگی های قابل توجهی شامل حال آنها می شود تا محصولی پرتوان به شمار روند. البته هر دو مدل RS و S بالا بوده و نباید هر یک را نسبت به دیگری قدرتمندتر دانست. هدف آئودی توسعه خودرویی بوده که از ویژگی های کاملی بهره می برد و تنها در یک بخش خاصی توان بالا ندارد. گشتاور موتور بالا دریچه اگزوز را با صدایی جذاب همراه می سازد، اگرچه نباید پیشرانه شش سیلندر را نباید در S4 نادیده گرفت و با واحد توربو قدرت آن دوچندان می شود.

به عنوان وجود اختلافی بین دو مدل RS4 و S4، برخی ویژگی ها در دو مدل به کار گرفته شد و باید انتظار عملکرد بالاتری در RS4 آوانت نسبت به S4 داشت. البته در طراحی بیرونی و ویژگی آیرودینامیکی نیز نباید مدل را نامناسب دانست و آئودی سعی کرد تا در بخش بیرونی نیز آن را با ویژگی های یک خودرو اسپرت همراه سازد. تنظیمات شاسی S4 به نوعی پیشرفته‌تر بوده و کمک فنر با سیستم انتقال قدرت تطبیقی کامل داشته و حالت لذت بخشی را برای افراد به ارمغان می آورد. S4 دارای حالتی نزدیک به نسخه اروپا A4 بوده و حتی حالت داینامیک یا همان پویا نیز در S4 قابل توجه است.

اگر بخواهیم تعریفی از S4 آوانت داشته باشیم می توانیم به خوبی آن را یک خودرو اسپرت آلمانی بدانیم. محصولی که در سرعت های بالا تنظیم عملکردی داشته و با حالت های رانندگی مختلف اجازه می دهد تا رانندگان تجربه متفاوتی نسبت به یکدیگر داشته باشند. سیستم چهار چرخ محرک Quattro موجب عملکرد حرکتی دوچندان آن خواهد شد و کشش بالایی را برای مدل به ارمغان می آورد. حتی هنگام سوار شدن در این خودرو با قرارگیری در آن احساس شاسی بالایی خواهید داشت و ساخت خودرو نیز به نظر می رسد با دقت کاملی انجام گرفته است.

بزرگترین ضربه

آئودی S4 آوانت اگرچه یک خودرو کامل نیست اما بازخورد خوبی می تواند از خود نشان دهد. فرمان آن بسیار پاسخگو بوده و احساس اتومبیل سریعی را به افراد می دهد. پیشرانه پرتوان در کنار گیربکس هشت سرعته اتوماتیک عملکرد این محصول آئودی را دوچندان خواهد کرد و دریچه گاز نیز با قدرت گرفتن موتور صدای خوفناکی را می تواند ساطع کند.

با این حال S4 آوانت را باید در چند ویژگی خلاصه کرد: سریع، شیک و پرتوان که همگی این ویژگی ها را به خوبی می توان در آن شاهد بود. البته نسخه ایالات متحده و اروپا S4 آوانت دارای ویژگی مختلفی بوده و پیکربندی متفاوتی برای آن در نظر گرفته شد.

به هر حال S4 آوانت خودرو واگنی پرتوان کمپانی خوش سابقه آئودی به شمار آورد.

ارسال نظر