معرفی بهترین دوربین های ورزشی

دوربین های ورزشی بسیار متنوع هستند و کاربران از یک دوربین ورزشی توقع کیفیت بالا و مقاومت در برابر شرایط سخت را دارند؛ در این مقاله ما انتخاب را برای شما راحت‌تر می کنیم.

معرفی بهترین دوربین های ورزشی

کلیک-امروزه دوربین های ورزشی بیشتر از قبل طرفدار پیدا کرده اند. حتماً شما دوچرخه سوارانی را دیده اید که بر روی کلاه خود دوربین هایی را نصب می کنند و سپس به دوچرخه سواری می روند و بعد از دیدن فیلم دوچرخه سواری خود لذت می برند.

از نام این دوربین ها پیدا است که به منظور فیلم برداری از اتفاقات ورزشی ساخته شده است؛ بنابراین این دوربین ها باید مقاوم باشند تا در صورت قرار گرفتن در آب، ضربه خوردن و بسیاری از موارد دیگر آسیبی نبیند.

دوربین های ورزشی باید از کیفیت خوبی برخوردار باشند. معمولاً رزولوشن تصویر ۱۹۲۰ x 1080 HD کیفیت مناسبی برای فیلم برداری است. هم چنین یک دوربین ورزشی خوب باید از ظرفیت حافظه خوبی نیز برخوردار باشد تا در زمان های طولانی بدون هیچ مشکلی فیلم برداری کند.

در این لیست ما به بررسی بهترین دوربین های ورزشی موجود در بازار می پردازیم.

Cycliq Fly12؛ بهترین انتخاب برای دوچرخه سواری

بهترین دوربین های ورزشی

دوربین ورزشی Cycliq Fly12 یک دوربین ورزشی مناسب برای دوچرخه سواری است. شما می توانید به راحتی این دوربین را در قسمت جلوی دوچرخه خود سوار کنید و با آن با دوچرخه خود به هر کجا که می خواهید بروید.

از مشخصات فنی این دوربین کیفیت فیلم برداری ۱۹۲۰ X 1080 HD و قابلیت فیلم برداری ۱۰ ساعت را می توان نام برد. این دوربین دارای ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی است و هم چنین ضد آب است.

Cycliq Fly12 هم چنین سیستمی دارد که هنگامی که شما به دیگر دوچرخه سواران بیشتر از حد مجاز نزدیک شوید به شما هشدار می دهد. این سیستم هشداردهنده توسط اپلیکیشنی که بر روی گوشی هوشمند نصب می شود اداره خواهد شد. قیمت این دوربین ورزشی £۲۴۹ است.

Tom Tom Bandit ؛ بهترین گزینه برای فیلم برداری در حرکت

بهترین دوربین های ورزشی

این دوربین ورزشی که محصول شرکت Tom Tom است با نام Bandit Bike Pack ارائه شده است. رزولوشن تصویر این دوربین ۲۱۶۰ x 4096 است و حالت های ویدئویی ۷۲۰p,1080p,2160p را پشتیبانی می کند. این دوربین ضد آب است و عمر باتری آن نیز ۳ ساعت است. این دوربین همان طور که از نامش نیز پیداست برای دوچرخه سواری گزینه بسیار مناسبی است و در حرکات شدید میزان لرزش را تا حد امکان کاهش می دهد. قیمت این دوربین £۲۴۰ است.

ActiveOn CX؛ بهترین گزینه برای فیلم برداری در شب

بهترین دوربین های ورزشی

این دوربین که محصول شرکت Activation است با نام active CX ارائه‌شده است. حداکثر رزولوشن تصویری این دوربین ۱۹۲۰X1080 است و توانایی فیلم برداری با رزولوشن ۱۹۲۰ X 1200 پیکسل را دارد. نوع حسگر دوربین CMOS است و کیفیت دوربین نیز ۱۶ مگا پیکسل است. این دستگاه با کارت های حافظه Micro SDHC و Micro SDXC سازگار است و ظرفیت داخلی آن نیز ۶۴ گیگابایت است. این دوربین به دلیل تفاوت در نوع حسگر، یعنی حسگر CMOS برای فیلم برداری در شب بسیار مناسب است. قیمت این دوربین £۶۵ است.

Garmin Virb XE ؛ بهترین دوربین برای فیلم برداری زیر آب

بهترین دوربین های ورزشی

این دوربین تا عمق ۵۰ متر زیر آب به‌راحتی می‌تواند فیلم برداری کند. کیفیت فیلم برداری دوربین ۱۰۸۰P 60 فریم بر ثانیه است. از دیگر مشخصات فنی این دوربین ورزشی می توان سنسور GPS با حساسیت بالا، قابلیت عکاسی با کیفیت ۱۲ مگا پیکسل، قابلیت صدابرداری وایرلس، اتصال به اینترنت از طریق Wi-Fi، رابط USB2.0، مقاومت در برابر دما، عمر باتری ۲ ساعت در فیلم برداری با کیفیت ۱۰۸۰P و پشتیبانی از کارت حافظه تا ۱۲۸ گیگابایت را می‌توان نام برد. قیمت این دوربین £۳۵۰ است.

Drift Stealth 2 ؛ بهترین برای کوه‌نوردی

بهترین دوربین های ورزشی

Drift Stealth 2 یکی از بهترین های دنیای دوربین های ورزشی است و بسیاری از منتقدان آن را یکی از رقبای اصلی GoPro می‌دانند. این دوربین مجهز به لنز ۱۳۵ درجه ای درجه ۷ آلمانی است. از مشخصات فنی این دوربین می توان سنسور CMOS 1.3 inch، فرمت های فیلم برداری ۱۰۸۰,۹۶۰,۷۲۰، فیلم برداری slow-motion به‌صورت ۱۲۰ فریم در ثانیه را نام برد.

این دوربین به این دلیل برای کوه نوردی مناسب است چون در برابر آب و گرما مقاوم نیست و می توان در کوه نوردی که عامل آب تقریباً نمی تواند کوه نورد را آزار دهد استفاده کرد. قیمت این دوربین £۱۰۰ است.

ISAW Edge ؛ بهترین گزینه برای پس‌انداز کردن پول

بهترین دوربین های ورزشی

این دوربین اکشن یا ورزشی بسیار کوچک و سبک و مقرون‌به‌صرفه است. از مشخصات فنی این دوربین ورزشی رزولوشن فیلم برداری Full HD 1080P، حسگر CMOS با رزولوشن عکس برداری ۱۲ مگا پیکسل، زاویه دید ۱۵۰ درجه، دارای LCD تمام‌رنگی ۱٫۵ اینچی، دارای Wi-Fi و امکان کنترل از راه دور، امکان فیلم برداری Time-lapse، باتری جداشدنی و امکان کار تا ۱۰۰ دقیقه و منو آسان آن را می توان نام برد. قیمت این دوربین اکشن £۱۸۰ است.

GoPro Hero4 Session ؛ بهترین گزینه برای تازه‌کارها

بهترین دوربین های ورزشی

کمپانی GoPro همیشه بهترین ها را درزمینهٔ دوربین ورزشی ارائه کرده است و در خوب بودن محصولات آن هیچ شکی نیست. دوربین ورزشی GoPro Hero4 Session یکی از دوربین‌های کوچک و سبک این کمپانی است.

از مشخصات فنی این محصول بسیار با کیفیت می‌توان ضد آب بودن تا عمق ۱۰ متری، سازگاری با تمام تجهیزات GoPro، توانایی فیلم برداری تمام اچ‌دی با نرخ ۶۰ فریم در ثانیه، تصاویر اچ‌دی با نرخ ۱۰۰ فریم در ثانیه و ۱۴۴۰p با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه و عکس‌برداری ۸ مگاپیکسلی در حالت‌های مختلف عکس تکی، عکس‌های پشت سر هم را نام برد.

قیمت این دوربین £۱۶۰ است.

Panasonic HX-A1ME ؛ بهترین دوربین برای سفر

بهترین دوربین های ورزشی

این محصول پاناسونیک نسبت به تمام رقبای خود بسیار متفاوت طراحی‌شده است. این دوربین توانایی ضبط فیلم ۱۰۸۰p و ۴k را دارد و هم چنین قابلیت اتصال به Wi-Fi و NFC را برای به اشتراک‌گذاری تصاویر دارد. قیمت این دوربین £۱۸۰, است.

GEONAUTE G-Eye 2 ؛ دوربین مناسب و قوی

بهترین دوربین های ورزشی

این دوربین از نظر بدنه بسیار قوی است و ضد آب است. از مشخصات فنی این دوربین می‌توان فیلم برداری با کیفیت ۱۰۸۰P HD با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه و ۷۲۰P، قاب ضد آب و اپلیکیشن اندروید این دوربین برای کنترل را می توان نام برد. قیمت این دوربین £۱۰۰ است.

Veho Muvi K-Series K-2NPNG

بهترین دوربین های ورزشی

این دوربین از ظرفیت باتری بسیار بالایی برخوردار است و شما می توانید ساعت‌ها با این دوربین به فیلم برداری بپردازید. این دوربین توانایی فیلم برداری با کیفیت های ۱۰۸۰P با نرخ ۶۰ فریم در ثانیه،۷۲۰P با نرخ ۱۲۰ فریم در ثانیه و فیلم برداری بسیار نرم را نیز دارد.

این دوربین با قاب ضد آب خود توانایی فیلم‌برداری در زیر آب تا عمق ۱۰۰ متر را دارد. همچنین این دوربین از قابلیت اتصال به WiFi نیز برخوردار است. قیمت این دوربین £۲۵۰ است.

Polaroid Cube

بهترین دوربین های ورزشی

ظاهر خاص این دوربین ورزشی مخاطبان زیادی را جذب کرده است. فیلم برداری با این دوربین مانند ظاهرش بسیار ساده است. این دوربین قابلیت فیلم برداری با زاویه ۱۲۴ درجه را دارد. اندازه این دوربین کوچک و وزن بسیار کمی دارد؛ اما نقطه‌ضعف این دوربین ورزشی ضد آب نبودن آن و نداشتن قاب ضد آب است. قیمت این دوربین £۷۹ است.

GoPro Hero4 Silver

بهترین دوربین های ورزشی

بی شک این دوربین می تواند از بهترین های این لیست باشد. از مشخصات فنی این دوربین ورزشی می توان کیفیت فیلم برداری Full HD با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه، فیلم برداری ۴K با سرعت ۱۵ فریم در ثانیه، عکاسی با کیفیت ۱۲ مگا پیکسل، بلوتوث و Wi-Fi داخلی، سازگار با تمام تجهیزات GoPro، قاب ضد آب مقاوم تا عمق ۴۰ متری و لنز اپتیک با زاویه باز را می توان نام برد.

ارسال نظر