مروری بر مدل اسمارت فون R7 از Oppo

در ابتدا به چند نکته مثبت و منفی از این گجت میپردازیم و سپس به کلی و مفصل در باره آن توضیح خواهیم داد.

مروری بر مدل اسمارت فون R7 از Oppo

مثبت: ساختار و ویژگی های فیزیکی R7 مطلوب و خوب میباشد و باتری شارژ آن را بخوبی نگهداری میکند به صورتی که هنگام صحبت کردن امکان تمام شدن باتری وجود ندارد و شمارا از صحبت کردن خسته خواهد کرد ولی شارژ باتری به هیچ عنوان تمام نمیشود.
منفی: سیستم عامل اندروید آن کمی بهم ریخته و نامنظم است، و همچنین استایل و فرم عمودی آن باعث میشود که طرفداران مخصوص بخود را داشته باشد و بین مردم کمی دیر جا بیفتد.
در پایان Oppo R7، ویژگی و توانایی های خاص خود را با توجه به فناوری هایی که در آن بکار رفته است را دارا میباشد و با توجه به قیمت آن در کلاس موبایل های هوشمند متوسط به بالا قرار میگیرد که با قیمت مناسب خود خدمات خوب و ایده آلی را ارائه میدهد.

4
R7 Oppo Plus، از مدل های قبلی از نظر اندازه و صفحه نمایشگر بزرگتر می باشد. بزرگترین صفحه نمایشگر Oppo در گوشی اسپرت و زیبای R7 Plus با اندازه 6 اینچ و برخورداری از تکنولوژی AMOLED میباشد. ظاهرا مدل پلاس آر7 از مدل آر7 از ویژگی های اضافه تری برخوردار است، برای مثال، سوای اندازه بزرگتر صفحه نمایشگر، باتری با قابلیت نگهداری شارژ بالاتر از دیگر ویژگی های مدل آر7 پلاس میباشد. این گوشی موبایل مناسب برای کسانی میباشد که بدنبال یک اسمارت فون با قابلیت و توانایی های متوسط هستند. همچنین اگر میخواهند تجربه کار با یک موبایل به همراه صفحه نمایشگر بزرگ را داشته باشند، آر7 موبایل ایده آل و بی نقص و یکی از انتخابهای خوب و مناسب برای آن ها می باشد.
در حال حاضر شاهد این هستیم که سرمایه گذاران و برنامه ریزان شرکت Oppo در حال آماده سازی خود و تلاش بسیار برای ورود به بازار استرالیا و ایالات متحده آمریکا میباشند. در واقع با توجه به تلاش هایی که سران شرکت Oppo در استرالیا انجام داده اند، تا حدودی جای پای خود را سفت کرده اند و در بعضی مغازه ها و برندهای معتبر خرید و فروش تجهیزات و گجت های الکترونیکی مانند مرکز دیک اسمیت سفت کرده اند. به طوری که در این مراکز، محصولات شرکت Oppo با سایر محصولات مقایسه میشود و بدلیل توانایی بالای محصولات Oppo به عنوان گزینه مناسب برای خرید توسط خریداران و مشتریان فروشگاه انتخاب میشود. همچنین اخیرا تجهیزات مخابراتی خود را به شرکت Optus یکی از شرکت های طراز اول مخابراتی در استرالیا ارائه داده و از توانایی خوبی برخوردار است و پاسخگوی نیاز های شرکت مربوطه میباشد.

7
قیمت این اسمارت فون توانمند با توجه به ویژگی های جزیی که از آن ذکر شد در استرالیا 599 $ و در ایالات متحده به قیمت 499 $ و در اروپا به قیمت 429 € که همه ی مدل های آنان بدون قفل میباشند و هیچ محدودیتی در استفاده از آن نخاهید داشت. ( در سنگاپور قیمت این گوشی به 699 $ میرسد که کمی قیمت بالایی میباشد. همچنین با خرید آنلاین میتوانید این اسمارت فون را به قیمت 315 £ در بریتانیا خریداری نمایید. )

ویژگی های ظاهری و ابعاد
صفحه نمایش 6 اینچی با کیفیت 1080 p و برخورداری از تکنولوژی AMOLED
ابعاد 158 * 82.3 میلیمتر با ضخامت 7.75 میلیمتر
192 گرم وزن

"مدل 5 اینچی R7 را به عنوان یک مدل زیبا و تلفنی شیک میشناسم وبدنه فلزی و ظرافت بکار رفته در آن کاملا حس یک تلفن هوشمند لاکچری و زیبا را با توجه به قیمت مناسب آن به شما منتقل میکند، همینطور دلیلی نمیبینم که توضیحات بیشتر و اضافی برای اثبات خوب بودن این تلفن ارائه بدم."
درب فلزی مات گوشی یک استایل و نمای جالبی برای موبایل ایجاد کرده است، همچنین نوآوری جدید و جالب فینگر پرینت (اثر انگشت) به زیبایی آن می افزاید. یک حسگر اثر انگشت پشت گوشی زیر دوربین تعبیه شده است که میتوان با یک حرکت ساده و یا لمس ساده ی آن، اسکرین موبایل را روشن و آماده بکار کرد. حساسیت سنسور اثر انگشت بقدری بالاست که براحتی با یک حرکت ساده و لمس نه چندان زیاد قفل موبایل را باز کرد و آن را بکار گرفت.

2
"من به شخصه یکی از طرفداران محکم و قرص گوشی های با صفحه بزرگ و عریض هستم، از نظر من موبایل هایی با صفحه نمایشگر های زیر 5 اینچ کوچک و بی فایده میباشد. مدل R7 Plus با توجه به توضیحاتی که از آن ارائه شد، گزینه ای ایده آل و استاندارد بود برای آن دسته افرادی که بدنبال گوشی های با صفحه های بزرگ و عریض میباشند." نیک هیلی"
موبایل های مانند Samsung Galaxy Note 5 و Sony Xperia Z5 Premium نیز دارای صفحه های عریض و بزرگ میباشند ولی R7 نیم اینچ از هرکدام عریض تر می باشد. همچنین Apple 6s Plus دارای صفحه نمایش با اندازه 5.5 اینچ میباشد و به نسبت صفحه نمایش بزرگی دارد ولی R7 از نظر پهنا و عریض بودن 5 میلیمتر عریض تر میباشد. با این حال افرادی که دست های کوچکی دارند و دائما در حال کار با صفحه نمایش گوشی میباشند و از صفحه لمسی آن استفاده زیادی میکنند، ممکن است کمی R7 Plus را بزرگ و عریض ببینند و کمی کار کردن با آن برای آن ها مشکل باشد.
صفحه نمایشگر کیفیت مناسب و بسیار خوبی دارا میباشد، رزولوشن آن 1920 * 1080 p میباشد. اگر بخاهیم با مدل های دیگر و با کیفیت تر این کیفیت را بررسی کنیم، از Samsung Galaxy S6 که دارای رزولوشن 2560 * 1440 p میباشد، یک قدم عقب تر مانده است. ولی باید توجه کنیم که با توجه به هزینه پرداختی برای این گوشی موبایل خدمات خوب و صفحه نمایشی ایده آل را برای شما به ارمغان میاورد. برای استفاده هایی نظیر مشاهده ویدیو و یا اجرای نرم افزار های گیم و سرگرمی، کیفیت خوب و جزئیات صحنه برای شما براحتی قابل مشاهده خواهد بود ولی نباید انتظار این را هم داشته باشیم که همانند صفحه نمایش Xperia Z5 Premium با رزولوشن 3840 * 2160 p به شما شفافیت و کیفیت تصویر دهد. به هرحال با توجه به قیمت و سایر فاکتور های ذکر شده این صفحه نمایش به عنوان یک صفحه نمایش با کیفیت مناسب با شفافیت بالا شناخته میشود.
بهنگام استفاده از گوشی در بیرون و محیط اجتماعی، صفحه نمایشگر معمولا از عملکرد خوبی برخوردار بود. از کلمه "معمولا" به این دلیل استفاده میشود که بخاطر بزرگی صفحه نمایش هنگام کار کردن با موبایل دیگران قادر به خواندن و دیدن کارهای شخصی شما در گویشی موبایلتان خواهند بود، حتی در نور و روشنایی. اما در اثر نور خورشید و همچنین زاویه نامناسب دید، دیگر دیدن و تسلط بر صفحه نمایشگر امکان پذیر نخاهد بود و دیگران قادر به دیدن صفحه نمایشگر نخواهند بود.
"عدم امکان دید صفحه نمایش در حضور نور خورشید هنگام عکاسی برای من رخ داد. درحالی که برای عکس گرفتن نمیخاستم خم بشم و زانو بزنم و مشغول عکاسی از گل های داخل پارک بودم، ترکیب نور خورشید و زاویه نامناسب نگاه کردن به صفحه نمایشگر، هیچ چیزی از تصویر را نشان نمیداد."
گوشه های صفحه نمایش(قسمت انتهایی نزدیک به بدنه) یک انحنای ظریف و کوچکی به سمت پایین دارند که به جذابیت و زیبایی نمای آن کمک شایانی میکند، همچنین در فیزیک کلی و بدنه گوشی، هیچ دکمه ای مشاهده نمیشود بجز، یک دکمه پاور که سمت راست گوشی میباشد و دکمه تنظیم ولوم که سمت چپ گوشی قرار دارد و بعلاوه یک سنسور اثر انگشت که پشت موبایل تعبیه شده است. باقی دستورات و اعمال انجام شده توسط صفحه لمسی انجام میشود.
با توضیحاتی که تا اینجا ارائه شد، تنها مشکل موجود در مورد این گوشی سایز و اندازه آن میباشد. اندازه این گوشی به قدری نیست که براحتی بتوانید آن را درون جیب شلوارتان جای دهید یا آن قدر هم بزرگ نیست که احساس حمل کردن یک تلویزیون LED را داشته باشید، اما طراحی پیشرفته و حرفه ای که روی آن صورت گرفته است، با توجه به سطح فلزی و مات شده ی درب گوشی که باعث عدم لغزش موبایل از دست شما میشود و همچنین تعبیه کردن سنسور اثر انگشت پشت موبایل، باعث کارکردن بهتر با موبایل و همچنین استفاده از موبایل به صورت تکدست میباشد و دیگر نیازی به نگهداری موبایل با یک دست و کار کردن با آن توسط دست دیگر نباشد.

1

مشخصات سخت افزاری دستگاه
- پردازنده: Qualcomm 1.5GHz Snapdragon 615 octa-core processor
- 3 GB حافظه RAM
- 32 GB حافظه داخلی
- پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
- باتری با قدرت 4100 mAh

پردازنده ای که در R7 Plus بکار رفته است همان پردازنده ای است که در R7 با اندازه صفحه نمایش 5 اینچ بکار رفته است. پردازنده ای 8 هسته ای با فرکانس 1.5 GH که قدرت پردازش مناسبی برای اطلاعات و پاسخگوی همه ی اعمال و داده های ورودی آن میباشد. البته باید این نکته را هم در نظر گرفت که این گجت در سری گجت های متوسط به بالا قرار میگیرد و نباید انتظار یک موبایل تمام و کمال و همه فن حریف را از آن داشته باشیم.
حافظه داخلی R7، 32 GB میباشد که علاوه بر آن میتوانید از کارت حافظه جانبی نیز استفاده کنید و قابلیت پشتیبانی کارت حافظه تا 128 GB را دارد. R7 موبایلی دو سیم کارت است، اما وجه تمایز آن با سایر موبایل های دیگر در این است که اگر از کارت حافظه جانبی استفاده کنید، دیگر قادر به استفاده از سیم کارت دوم نخاهید بود. این به این معنی میباشد که از یکی از درگاه های سیم کارت (سیم کارت ها در اندازه mini استفاده میشود) بعنوان جایگاه کارت حافظه خارجی میتوان استفاده کرد و شما باید بین حالت دو سیم کارت بدون کارت حافظه جانبی و یا تک سیم کارت با حافظه جانبی، یکی را انتخاب کنید.
R7 Plus دارای دوربین پشت 13 مگاپیکسل و دوربین جلوی 8 مگاپیکسل همانند برادر کوچکتر خود مدل R7 میباشد. اما برادر بزرگتر از دو چراغ LED برای فلش دوربین و همچنین لیزر برای فوکوس خودکار برخوردار میباشد.
تکنولوژی اینترنت آن، 4LTE میباشد که سرعت دانلود را تا 150 مگابایت بر ثانیه افزایش میدهد. اما با توجه به نسل 6 تکنولوژی اینترنت که سرعت دانلود را تا 300 مگابایت بر ثانیه افزایش میدهند، کمی کمتر و ناامید کننده است. هرچند که در استرالیا شاهد نوآوری هایی هستیم از نسل 11 اینترنت که سرعت دانلود را تا 600 مگابایت بر ثانیه افزایش داده و طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. اما توضیحاتی که داده شد برای آینده و استفاده چند سال آینده میباشد و برای استفاده حال حاضر و کارهای شخصی نسل 4 یا همان 4LTE از سرعت خوب و ایده آلی برای استفاده از اینترنت برخوردار است.
باتری بزرگ و توانای R7 از قدرت 4100mAh و همچنین تکنولوژی شارژ سریع (Fast Charging) برخوردار است. این تکنولوژی به شما امکان این را میدهد که تنها با 5 دقیقه شارژ کردن موبایل بتوانید 2 ساعت تماس تلفنی بی وقفه برقرار کنید. با توجه به تست ها و بررسی های انجام شده برای باتری، باتری قوی با توانایی نگهداری شارژ در مدت زمان بالا میباشد. هیچ نگرانی در مورد باتری وجود ندارد مگر در زمان آینده که باتری هایی با قابلیت بالاتر و تکنولوژی های پیشرفته تری به بازار خواهد آمد.

ویژگی های نرم افزاری و اپلیکشن ها
- سیستم عامل اندروید ورژن 5.1.1
- تکنولوژی نرم افزاری ColorOS 2.1
- نرم افزار Fingerprint app access

"من به شخصه خودم هرگز طرفدار استفاده از آندسته از سیستم عامل هایی نیستم که کارخانه سازنده یک تغییرات شخصی و منحصر بفرد روی آن انجام میدهد. این به عنوان یک انتخاب شخصی میباشد و خودم ترجیح میدم که یک استفاده ی ساده و نه چندان پیچیده را از یک سیستم عامل اندروید را داشته باشم، چیزی که شما در R7 یا هیچ محصول دیگری از کمپانی Oppo شاهد آن نخواهید بود."

8
شرکت و کمپانی Oppo یک لایه ی نمایشی منحصر بفردی از خود را روی تلفن های هوشمند، بنام Color OS بکار میبرد که در محصولات اخیر خود ورژن و نسخه 2.1 از این نرم افزار را نصب میکند و در اختیار کاربران قرار میدهد.
"ویژگی و یا فاکتور دلخواهی که در تلفن های هوشمند بدنبال آن میگردم، عدم امکان صفحه بندی و منظم کردن برنامه های مشخص و مخصوص برای کارهای روزانه میباشد. بجای استفاده از برنامه ای ساده و رایجی که یک نظم کلی و نه چندان زیاد به برنامه ها میدهند، برنامه ای مدون و دقیق باشد که به طور کامل و حساب شده آن ها را کنار هم بچیند و لایه بندی کند، همانند سیستم عامل iOS. من واقعا دوست دارم که صفحه های موجود در موبایلم برای برنامه ها را جدا سازی کنم، برای مثال یک صفحه فقط برنامه های مربوط به کار و شغلم باشد، یک صفحه فقط مربوط به موزیک، ویدیو، کلیپ و یا سایر فایل های رسانه ای یک صفحه دیگر مربوط به برنامه هایی که روزانه از آن ها استفاده میکنید. هنگامی که برنامه هایی که از اینترنت دانلود میکنید و همه ی آن ها در موبایل جمع شوند و بهم ریخته یکجا انباشته شوند باعث سردرگمی و حواس پرتی شما هنگام استفاده و جستجوی آن ها میشود، پس بهتر است که برنامه ها را صفحه بندی کرده و هر کدام را در صفحه مربوط به خود گذاشته تا راحت تر و بهتر مورد استفاده قرار گیرند."
سوای نکات منفی ذکر شده تا به اینجا، R7 ویژگی و توانایی های دیگری نیز دارد، برای مثال هنگامی که گوشی قفل می باشد و صفحه نمایشگر خاموش، شما میتوانید با کشیدن یک دایره توسط انگشت خود روی اسکرین دوربین را روشن کرده و از آن استفاده کنید و یا برای اسکرین شات گرفتن(عکس) از صفحه نمایشگر میتوانید سه انگشت خود را همزمان از پایین صفحه به بالا بکشید تا از صفحه عکس بگیرد. ویژگی های ذکر شده بعنوان یک توانایی قوی و یا برتری آنچنانی نسبت به گوشی های دیگر نمیباشد ولی خب امکاناتی است که میتوان به آن ها اشاره کرد و همچنین استفاده بهتر از گوشی داشت.
همچنین شما میتوانید برای استفاده از برنامه های مختلف، شخصی و ضروری خود از سنسور اثر انگشت استفاده کنید، به این منظور که تا اثر انگشت شما نباشد، فرد یا شخص دیگری نمیتواند از آن استفاده کند. احتمالا بدلیل وجود ورق نازک تعبیه شده در سنسور میباشد که این امکان و توانایی برای چک کردن اثر انگشت برای باز شدن قفل گوشی و همچنین راه اندازی بعضی برنامه ها وجود داشته باشد.

ویژگی های دوربین و ویدیویی
- دوربین پشت 13 مگاپیکسل
- دوربین جلو 8 مگاپیکسل
- فیلمبرداری با کیفیت 1080 p
- برخورداری از لرزش گیر و دارا بودن تکنولوژی HDR

هر دو مدل R7 Plus و R7 از دوربین های جلو و پشتی یکسانی برخوردار بودند و من هنگام کار کردن و تست کردن به تفاوت فاحش و زیادی بین آن ها برنخوردم و توانایی های یکسانی از هردو هنگام کار کردن با دوربین ها مشاهده کردم. (برای توضیحات بیشتر و بررسی تست های انجام شده و اطلاع از ویژگی های R7 میتوانید به وبسایت Cnet.com مراجعه کنید و از ویژگی های دیگر R7 مطلع شوید.) به عنوان توضیحات مکمل برای دوربین باید اضافه کنم که توانایی دوربین ها برای عکس گرفتن به اندازه کافی خوب و پاسخگوی نیاز کاربران میباشد، کیفیت فیلمبرداری 1080 p به همراه فیلمبرداری HD & HDR میباشد که همگی سیستم های ذکر شده با سرعت خوب و مناسب بکار گرفته شدند.

11
برخورداری از یک نور لیزری برای فوکوس خودکار و پیدا کردن عناصری که باید از آن ها عکس انداخته شود شاید به عنوان یک ویژگی از آن یاد شود، ولی با توجه به تجربیات استفاده زیاد از دوربین ها و عکس گرفتن و ضبط کردن ویدیو، این نور لیزری زیاد ضروری نیست و کار آنچنان بخصوصی انجام نمیدهد. دو چراغ LED که بمنظور فلش زدن در موبایل تعبیه شده است، به میزان مناسب و کافی هنگام فلش زدن روشن میماند تا قرمزی چشم و یا تیزی نور فلش چشم افراد داخل عکس را اذیت نکند، از این ویژگی میتواند بعنوان یک تغییر و تفاوت بین مدل R7 و R7 Plus نام برد.
R7 Plus و R7 هر دو از پردازنده هایی با قدرت یکسان برخوردارند، اما به طرز عجیبی R7 Plus در فروشگاه ها و مراکز خرید عملکرد بهتری نسبت به R7 داشت. در استفاده های بیشتر و روزمره ی این تلفن، سیستم عامل، بخش های مختلف و سایر اجزای آن عملکرد خوب و راحتی داشتند و کاربران بیان کردند که هیچ مشکلی در روند کاری آن ها حین کار با اسمارت فون پیش نیامد و هنگام کارکردن با برنامه های مختلف هیچ لگ و یا کاهش سرعتی در روند کاری اسمارت فون مشاهده نشد. زمان بالا آمدن و روشن شدن گوشی از حالت خاموش کمی زیاد میباشد، 34 ثانیه. ولی زمان لازم برای آماده بکار کردن دوربین و استفاه از آن تنها 1 ثانیه میباشد.

کیفیت عکاسی:

10

عمر باتری
بالکل استفاده از باتری و زمان نگهداری شارژ خوب و مناسب بود، ولی خیلی هم بی نظیر و بی نقص نبود و در حد خود، هنرنمایی خوبی کرد. قدرت باتری R7 Plus با سایر مدل گوشی هایی که در بازار هستند و صفحه نمایش عریض و بزرگی دارند مقایسه شد. سایر اسمارت فون ها با اینکه فقط صفحه نمایش Full HD داشتند و سایر ویژگی های R7 را دارا نبودند، یک برنامه ای صرفا برای حفظ عمر باتری و نگهداری شارژ بنا به استفاده زیاد صفحه نمایشگر داشتند، ولی R7، با استفاده ی معمولی یک روزه از گوشی، مقدار زیادی شارژ مصرف نکرد و به میزان معمول و معقولی کمی شارژ از دست داد و قسمت بیشتر شارژ هنوز در باتری بمنظور استفاده بیشتر از موبایل ذخیره شده بود.
در آزمایشگاه تست باتری، R7 بسیار عملکرد خوب و مناسبی داشت. به طور میانگین برای مشاهده فیلم و کلیپ ویدیویی، 17 ساعت و 30 دقیقه بی وقفه موبایل در حال پخش فیلم و کلیپ ویدیویی بود که نتیجه قابل قبول و بسیار خوبی است. البته باید این را هم در نظر بگیریم که این موبایل از یک باتری قوی و توانمند برخوردار است، ولی با توجه به قیمت و توانایی های آن و همچنین تست های انجام شده زمان نگهداری شارژ آن از Samsung Galaxy Note 5 هم پیشی گرفت.

کیفیت تماس و تبادل داده
توسط شرکت تلسترا در شهر سیدنی استرالیا این تست انجام شد و کیفیت تماس هنگام برقراری تماس عالی بود. چه زمانی که با فرد دیگری تماس میگرفتید و یا زمانی که تلفن را پاسخ میدادید، صدا کاملا واضح و بدون هیچ اکو و یا نویز اضافی بود، حتی قادر به شنیدن صداهای دیگران که اطراف فرد پشت خط بودند نیز بودیم.
تبادل داده ها که توسط همین شرکت مخابراتی صورت گرفت نیز از نتایج خوب و قابل قبول برخوردار بود. همانطور که ذکر شد، اینترنت این گجت از نسل 4، 4LTE میباشد. طبق توضیحات بالا نسل های دیگری از اینترنت با سرعت تبادل اطلاعاتی بالاتری وجود دارند، ولی این به این منظور نیست که نسل 4، 4LTE از قدرت لازم برخوردار نیست. طبق بررسی ها و آزمایش هایی که انجام شد، حد اکثر سرعت دانلود توسط R7 ،63.85 Mbps اندازه گیری شد و به طور میانگین با سرعت 40 Mbps از توانایی خوب و قابل قبولی برخوردار است، همچنین برای سرعت بارگذاری باتوجه به تست های انجام شده، ماکسیمم سرعت آن 36.92 Mbps با تداوم 20 ثانیه در همین سرعت اندازه گیری شد که این مقدار و اندازه سرعت از حد متوسط اسمارت فون ها هم بالاتر و براحتی پاسخگوی نیاز های هر فردی برای استفاده از اینترنت می باشد.

9

نتیجه گیری
در کل با توجه به قیمت ارائه شده برای این گوشی که قیمت متوسط و معقولی است، باتوجه به توانایی های این گجت نمیتوان آن را در کلاس موبایل های متوسط قرار داد و توانایی بیشتری دارد. R7 Plus در استرالیا با قیمت رقابتی 599$، در ایالات متحده با قیمت 499 $ و همچنین در بریتانیا با قیمت 315 £ قابل تهیه و خریداری است. اگر بخاهیم قیمت R7 Plus را با دلار استرالیا شبیه سازی کنیم، قیمت این گوشی در آمریکا به 680 $ استرالیایی میرسد و با توجه به شرایط موجود شاهد این هستیم که این اسمارت فون توانمند در حال جا باز کردن بین کاربران استرالیایی و قابل قبول شدن توسط آنان میشود. این نکته هم باید اضافه شود که با پرداختن هزینه ذکر شده در آمریکا شامل پرداخت مالیات نخواهید بود.
از نظر اندازه و ابعاد ظاهری و قیمت، این موبایل گوی سبقت را از مدل Mate 7 هوآوی ربوده است. R7 Plus از نظر ابعادی بزرگتر و از نظر قیمت ارزانتر از Mate 7 میباشد و هر دو از یک پردازنده با قدرت یکسان، صفحه نمایش با کیفیت یکسان و همچنین حسگر اثر انگشت برخوردار میباشند. قیمت Mate7 هنگامی که سال گذشته روانه بازار شد، 699 $ در استرالیا و الان حدود 650 $ میباشد که بازهم نسبت به R7 Plus از قیمت بیشتری برخوردار است. همچنین باید اضافه کنیم که R7 Plus با وجود باتری قدرتمند و توانای خود از Mate7 باریکتر و نازکتر میباشد.
با توجه به ویژگی های ذکر شده و بررسی شده از این اسمارت فون، اگر راضی به خریداری آن نشدید و بدنبال یک مدل تمام عیار و حرفه ای از اسمارت فون میباشید، باید به یکی از مدل های برتر Samsung، Apple، LG، Sony روی بیاورید که با ویژگی های بینظیر و امکاناتی که در خود دارند قیمتی بالای 1000 $ در استرالیا، 650 $ ایالات متحده و یا 500 یورو بریتانیا باشید.
اگر بدنبال یک اسمارت فون مناسب که دارای صفحه ای عریض با قیمتی مناسب و ارزان هستید، R7 Plus گزینه ی خوبی برای خرید ومیباشد. ظاهری خوب و زیبا به همراه و ویژ گی های این گوشی که آن را به یک موبایل قابل اعتماد و مناسب تبدیل کرده است حتما شما را مجذوب خود خواد کرد. مگر اینکه شما از نوع افرادی باشید که به آمار و ارقام مشتریان توجه نداشته باشید و مدل اختصاصی خود را بخاهید تهیه کنید که با توجه به فراوانی و تنوع زیاد گوشی های موبایل میتوانید مدل دلخواه خود را از سایر کمپانی ها تهیه کنید.

ارسال نظر