بررسی هدفون بی‌سیم سامسونگ

تبدیل‌شدن داستان‌های علمی ـ تخیلی به واقعیت بسیار جالب است، از اتومبیل‌های بدون راننده گرفته تا ربات‌های نظافتچی و وسایل ارتباط ‌جمعی جیبی. یکی از این موارد بسیار جالب سامسونگ Gear IconX است.

بررسی هدفون بی‌سیم سامسونگ

کلیک- به‌طور خلاصه این وسیله یک هدفون بی‌سیم باقابلیت ردیابی حرکت است. این وسیله تماما بی‌سیم است و نیازی به اتصال ندارد. چیزی از آن آویزان نیست و سیمی برای گره خوردن ندارد. این حد از تسهیلات و راحتی IconX را در سطح بالایی قرار می‌دهد، اما آیا هزینه سنگین ۲۰۰ دلاری برای این وسیله ارزش آن را دارد؟

محتویات داخل جعبه:

  • هدفون‌های بی‌سیم Gear IconX
  • جعبه باتری برای حمل و شارژ مجدد
  • کابل میکرو USB
  • رابط میکرو USB به USB اندازه معمولی
  • سرهدفون سایز کوچک، متوسط و بزرگ
  • دفترچه راهنما و راهنمای ایمنی، بهداشت و گارانتی

gear-box

طراحی و راحتی

درواقع اصلا انتظار نداشتم سامسونگ Gear IconX داخل گوش تا این راحت باشد. سر هدفون بزرگ و سنگین به نظر می‌رسید و انتظار تلاش بیشتری برای جاسازی آن‌ها در گوش داشتم. اما این‌گونه نبود. درواقع هدفون بسیار راحت داخل گوش جای می‌گیرد، بدون اینکه زیادی بزرگ یا شل و ول باشد. شما حضور آن را در گوش حس خواهید کرد اما به‌گونه‌ای نیست که مایه اذیت باشد. اصلا نگران سقوط هدفون در فعالیت‌های مختلف مانند دویدن و یا بالا رفتن از پله نباشید.

تمامی کسانی که این هدفون را امتحان کرده‌اند، تصدیق می‌کنند که راحتی آن غیرقابل‌انکار است، زیرا اندازه‌های مختلفی از آن داخل بسته قرار دارد.

در بخش طراحی Gear IconX، می‌توان گفت این وسیله پوشش نانو P2i دارد که به‌عبارت‌دیگر مایعات را دفع می‌کند. این امر باعث می‌شود عرق و رطوبت به آن آسیب نزند، هرچند بااین‌حال باید مواظب باشید. درحالی‌که این هدفون را به گوش دارید وارد سونا و یا استخر نشوید.

box

سامسونگ برای IconX یک طراحی هوشمندانه و جعبه مناسب داشته است، زیرا هدفون بسیار کوچک و بدون سیم است و امکان گم‌شدن آن زیاد است. اما خود جعبه نیز به‌عنوان شارژر برای هدفون عمل می‌کند و باید آن‌ها به پورت USB متصل کرد. همین‌طور داخل جعبه یک باتری باقابلیت شارژ مجدد وجود دارد که می‌توانید با آن Gear IconX را مجدد شارژ کنید.

ارسال نظر