اسکنر اپسون FastFoto FF-640؛ اسکنری منحصر به فرد

اسکنر اپسون FastFoto FF-640 اسکنری بسیار پرقدرت با قابلیت اسکن ۱۰۰۰ تصویر در سی ثانیه است و شاید این اسکنر دلیلی برای بازگشت دوباره به عکس برداری آنالوگ باشد.

اسکنر اپسون FastFoto FF-640؛ اسکنری منحصر به فرد

به گزارش کلیک ، خاطرات قدیمی همیشه برای همه افراد دلنشین بوده است و افراد از مرور خاطرات قدیمی خود لذت می برند. امروزه با ورود دوربین های دیجیتال به بازار کمتر کسی از دوربین های آنالوگ برای عکاسی استفاده می کند و این دوربین ها کار را برای ما بسیار آسان تر کرده اند. با این حال شاید بسیاری از عکس های قدیمی ما یا عکس های قدیمی پدرها و مادرهای ما، عکس هایی باشند که با دوربین آنالوگ گرفته‌شده‌اند و حتی شاید یکی از دغدغه اصلی ما این باشد که این عکس ها را به بهترین شکل حفظ و نگه‌داری کنیم و حتی در حافظه سیستم خود این عکس ها را ذخیره کنیم.

اسکنر اپسون FastFoto FF-640؛ اسکنری منحصر به فرد

کمپانی اپسون با تولید اسکنری توانسته جان تازه ای به دنیای اسکنر ها ببخشد. اسکنر اپسون FastFoto FF-640 در کمتر از یک ثانیه می تواند تمام خاطرات تصویری شما را اسکن و دسته بندی کند. اسکنر اپسون FastFoto FF-640 توانایی این را دارد که در کمتر از ۳۰ ثانیه تمام عکس ها، حتی با پشت‌نویسی‌های آن، برای شما اسکن کرده، این دستگاه این قابلیت را دارد تا ۳۰ تصویر را به صورت هم‌زمان اسکن کرده و عملکرد بسیار هوشمندی نیز دارد، اگر در هنگام قرار دادن تصاویر در اسکنر شما اشتباهی کرده باشید و تصاویر را با زاویه ای اشتباه در دستگاه قرار داده باشید، دستگاه این مسئله را متوجه شده و اجازه نمی دهد که هیچ تصویری کج و نا مرتب اسکن شود.

اسکنر اپسون FastFoto FF-640؛ اسکنری منحصر به فرد

اپسون توانسته در این اسکنر رویه بسیار سازمان یافته و حساب شده ای را طی کند و از نتایج این سازمان یافتگی می توان به این نکته اشاره کرد که این اسکنر فقط برای نیازهای خانگی طراحی نشده است، اپسون FastFoto FF-640 با قابلیت جستجوی تاریخ در داده های برنامه، این امکان را به کاربر می دهد تا بتواند در اداره و محل کار خود نیز از این دستگاه استفاده کند.

اسکنر اپسون FastFoto FF-640؛ اسکنری منحصر به فرد

یکی از ویژگی منحصر به فرد دیگر این اسکنر بی نیاز کردن کاربر به استفاده از نرم افزارهای ویرایشی مانند فتوشاپ است. در صورتی که ایرادات جزئی در عکس وجود داشته باشد، مانند قرمزی چشم، یا برخی اصلاح نورهای جزئی، این اسکنر این ایرادات را برطرف کرده است و این امکان را برای کاربر فراهم می کند که بدون استفاده از نرم افزارهای ویرایشی عکس خود را اصلاح کند. اپسون FastFoto FF-640 قابلیت استفاده از عکس ها در گوگل درایو، فیسبوک، اینستاگرام را نیز برای کاربر فراهم می کند.

اپسون FastFoto FF-640 از نظر ابعادی نیز بسیار مناسب است و دارای ابعادی کمتر از ۱۲ اینچ و وزنی معادل ۸٫۸ پوند دارد.

همان طور که در قسمت های قبل تر هم اشاره شد سرعت این دستگاه در اسکن کردن مثال زدنی است و تنها در ۱ ثانیه می تواند به وضوح ۳۰۰ برسد.قیمت اسکنر FastFoto FF-640 چیزی حدود ۱۰۰۰ دلار است.

ارسال نظر