معرفی پنج اپلیکیشن تغییر چهره (Face swap) برای اندروید و iOS

در این مطلب قصد داریم ۵ مورد از بهترین اپلیکیشن های تغییر چهره یا Face-swap را برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS معرفی کنیم که واقعاً سرگرم کننده هستند و می توانید تصاویر واقعاً جالب و خنده داری را با استفاده از آن ها ایجاد کنید.

معرفی پنج اپلیکیشن تغییر چهره (Face swap) برای اندروید و iOS

کلیک - نرم افزاری های تغییر چهره افراد، جالب ترین و جذاب ترین نرم افزارهای سرگرم کننده گوشی های هوشمند محسوب می شوند. در ادامه قصد داریم به معرفی بهترین نرم افزارها در این زمینه بپردازیم که می توانید با آن ها تغییرات واقعاً جالب و خنده داری در چهره افراد ایجاد کنید و برای مدتی واقعاً سرگرم شوید. شما حتی می توانید صوررت حیوانات خانگی و کودکان نوپای خود را نیز با این اپلیکیشن ها تغییر دهید و تصاویر جالب و منحصر به فردی از آن ها ثبت کنید. با ما همراه باشید تا شما را با بهترین نرم افزارها در این زمینه برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS آشنا کنیم. با ما همراه باشد

اپلیکیشن MSQRD

این نرم افزار یکی از محبوب ترین اپلیکیشن ها در زمینه تغییر چهره است و شما می توانید چهره خود را با ماسک ها یا افکت های جالب تغییر دهید. شما می توانید چهره خودتان را به شکل یک پاندا یا زامبی تغییر دهید و یا حتی می توانید چهره دوستانتان را جایگزین چهره خود کنید. وقتی که تغییرات را انجام دادید، می توانید آن ها را ذخیره کنید و تصاویر یا فیلم های خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و حتی می توانید چهره خود را با یک ماسک جدید در فیس بوک به اشتراک بگذارید.

msqrd_new

msqrd-1_new

دانلود برای اندروید

دانلود برای iOS

اپلیکیشن Face Swap Live

با استفاده از این اپلیکیشن می توانید چهره دوستانتان را جایگزین چهره خودتان کنید. شما می توانید برای تغییر چهره خود از چهره دوستانتان، چهره افراد مشهور و یا هر عکس جالب دیگری که در اینترنت پیدا کرده اید، در تصاویر و یا حتی فیلم های خود استفاده کنید. در این اپلیکیشن بر خلاف سایر اپلیکیشن ها که از تصاویر ثابت برای تغییر چهره استفاده می شود، می توانید هنگام استفاده از دوربین گوشی صورت را به صورت زنده تغییر دهید و با استفاده از این ویژگی می توانید صورت خود را در حالی که در حال صحبت کردن هستید، جایگزین فرد دیگری کنید و یا می توانید دهان در حال حرکت خود را جایگزین دهان حیوان خانگی خود کنید.

face-swap-live_new

face-swap-live-1_new

دانلود برای اندروید

دانلود برای iOS

اپلیکیشن MixBooth

این اپلیکیشن ترکیبی از اپلیکیشن های Legendary aging booth ،Fat Boot ،Balt Booth و Booth stache است. این اپلیکیشن یکی از جالب ترین و سرگرم کننده ترین اپلیکیشن ها برای ترکیب چهره افراد دیگر با صورت خودتان است. تصاویر ایجاد شده می توانند از طریق ایمیل، MMS، فیس بوک و توییتر به اشتراک گذاشته می شوند.

mixbooth_new

mixbooth-1_new

دانلود برای اندروید

دانلود برای iOS

اپلیکیشن Lip Swap

شما با استفاده از این اپلیکیشن که فقط برای اندروید عرضه شده است، می توانید بخش هایی از صورت خود را با بخش های دیگر آن جابه جا کنید. اگر می خواهید با لب های خود ببینید و با چشمان خود حرف بزنید، این اپلیکیشن برای شما مناسب است! در ضمن با استفاده از این اپلیکیشن می توانید کلیپ های جالبی نیز تهیه کنید.

lip-swap_new

دانلود برای اندروید

اپلیکیشن Face Swap

اگر به جذاب بودن چهره دوستتان حسودی می کنید و یا افرادی شما را به خاطر زشت بودن، تحقیر می کنند، حتما باید یک بار Face Swap را امتحان کنید. این اپلیکیشن می تواند به صورت خودکار و سریع چهره کامل فرد دیگری را جایگزین چهره شما کند و از یک الگوریتم دقیق و پیشرفته تشخیص چهره برای تشخیص صورت استفاده می کند. کاربران این اپلیکشن می توانند برای جایگزین کردن دقیق چهره، از امکاناتی همچون کوچک و بزرگ کردن تصویر، زوم کردن و چرخش تصویر استفاده کنند. به دلیل اینکه این اپلیکیشن با فیس بوک ترکیب شده است، می توانید از چهره دوستان خود نیز برای تغییر چهره استفاده کنید و تصاویر ایجاد شده را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. این اپلیکیشن فقط برای اندروید عرضه شده است.

face-swap_new

face-swap-1_new

دانلود برای اندروید

ارسال نظر