با بهترین چاپگرهای دوربین گوشی‌های هوشمند آشنا شوید

استفاده از چاپگر برای  دوربین گوشی‌های هوشمند ممکن است دور از عقل به نظر برسند زمانی که عکس‌های ما به صورت دیجیتالی گرفته، ذخیره و به اشتراک گذاشته می‌شوند. با این حال، احساس یک عکس که به طور فیزیکی چاپ شده است برای عده‌ای مهم است و دلیلی است برای وجود تنوعی از چاپگرهای دوربین گوشی‌های هوشمند قابل دسترسی در بازار.

با بهترین چاپگرهای دوربین گوشی‌های هوشمند آشنا شوید

کلیک- چاپگرهای گوشی‌های هوشمند برخلاف انواع چاپگرهای با سایز کامل، معمولاً شامل محصولات فشرده شده ای هستند به طوری که بتوان آن‌ها با خود حمل کرد. به طور طبیعی، ماهیت قابل حمل بودن این چاپگرها زمانی که بحث کیفیت کلی آن‌ها به میان می‌آید یک محدودیت محسوب می‌شود. بنابراین اگر به دنبال عکس‌هایی با کیفیت بالا هستید، احتمالاً بهتر است به چاپگرهای با سایز کامل فکر کنید.

با این حال اگر تصمیمتان را گرفته‌اید و فکر می‌کنید که باید یک چاپگر مخصوص دوربین گوشی هوشمندتان خریداری کنید، بهتر است بهترین نوع موجود آن را داشته باشید. ما مدتی را مشغول جستجو بر روی سایت آمازون بودیم برای پیدا کردن بهترین مدل‌های چاپگرهای دوربین تلفن همراه که می‌توانید به دست بگیرید.

پیش از معرفی چند چاپگر دوربین تلفن همراه، مایلیم تا به این نکته اشاره کنیم که حتی بهترین چاپگرهای از این نوع نیز عکس‌هایی با کیفیت پایین را ممکن است ایجاد کنند. برای نتایج بهتر ممکن است بخواهید با استفاده از یک گوشی با حسگر عکس‌برداری خوب عکس‌های مورد نظر خود را شکار کنید.

  • ۱- Fujifilm Intax Share SP-2

    download (2)

این چاپگر دومین نسل از چاپگرهای مخصوص دوربین‌ گوشی‌های تلفن هماره هوشمند فوجیتسو است.‌ قیمت دستگاه ۱۹۹٫۹۹ دلار آمریکا است که گران‌ترین چاپگر موجود در فهرست ما محسوب می شود. اما Intax SP-2 فیجی فیلم بهترین چاپگر گوشی‌های هوشمند موجود است.

این چاپگر امکان چاپ عکس در اندازه ۳*۲ اینچ را با سرعت ۱۰ ثانیه به ازای هر صفحه و کیفیت (DPI) 320 را دارد. می‌توانید تعداد ۲۰ عدد از فیلم‌های فوری مخصوص به Intax Mini فوجی فیلم را با قیمت ۱۹٫۹۵ دلار آمریکا بخرید. این یعنی قیمت هر یک عکس چیزی حدود ۱ دلار آمریکا خواهد بود که تقریباً هزینه زیادی برای هر یک عکس است.

می‌توانید Intax Share SP-2 را به هر گوشی تلفن همراه هوشمندی متصل کنید هم از طریق بلوتوث و هم از طریق NFC. به‌علاوه، کاربران می‌توانند از نرم‌افزارهای اندرویدی و یا تحت iOS برای طراحی عکس هایشان با اضافه کردن کادرهای چندگانه، قاب، متن و کلیپ‌ آرت استفاده کنند.

Intax SP-2 فوجی فیلم در جولای امسال ارائه خواهد شد و شما بهتر است که منتظر نسل دوم این نوع از چاپگرها بمانید تا این که مدل SP-1 را خریداری کنید. به هر حال SP-1 با کیفیت کمتری ساخته شده و همچنین کندتر بوده و عکس‌ها را با سرعت پایین‌تری چاپ می کند و در عین حال با همان قیمت SP-2 به فروش می‌رسد.

  • ۲- Polaroid Zip Instant Photoprinter

    download (1)

پولاروید، استاد و پیشرو در زمینه عکس‌برداری فوری است که تحولی در عصر گوشی‌های تلفن همراه هوشمند ایجاد کرده است. با این چاپگر عکس فوری، که یک چاپگر فشرده است و تنها حدود ۱۳۰ دلار آمریکا قیمت دارد آشنا شوید.

می‌توانید گوشی‌ هوشمند خود را از هر یک از روش‌های بلوتوث یا NFC به چاپگر Polaroid Zip متصل کنید.

این چاپگر از مرکب ZINK استفاده می‌کند که در واقع مخفف یک نام تجاری از Zero INK به معنای فاقد جوهر است. فناوری چاپی که امکان دستیابی به چاپ عکس‌هایی بدون لک را فراهم کرده است.

یک بسته ۲۰ تایی از کاغذهای چاپ را می‌توانید با قیمت ۹٫۹۹ دلار آمریکا خریداری کنید و این به آن معناست که به ازای هر عکس حدود ۵۰ سنت پرداخت خواهید کرد. مزیت این هزینه بالا این است که پشت هر عکس به صورتی خواهد بود که می‌تواند خود به خود به یک سطح چسبانده شود. بنابراین اگر می خواهید عکس‌ها را روی یک تابلو یا یک تخته سفید بچسبانید بسیار کارآمد خواهد بود.

برخلاف بسیاری دیگر از چاپگرهای گوشی‌های هوشمند که در فهرست ما گنجانده شده اند، این چاپگر اجازه اضافه کردن جزئیاتی در ظاهر و قاب‌بندی و متن را به کاربر نمی‌دهد. با این حال استفاده از یک نرم‌افزار جانبی سوم می‌تواند این کار را در کم‌ترین زمان ممکن انجام دهد.

  • ۳- Prynt Case

    download

وقتی صحبت از قابلیت پولاروید به میان می‌آید، Prynt Case یک چاپگر دوربین مخصوص گوشی هوشمند است که می تواند به گوشی شما ضمیمه شده و ظاهر یک دوربین کلاسیک پولاروید را به دستگاه شما بدهد. فقط گوشی خود را داخل شکاف این چاپگر قرار دهید و Prynt Case به سرعت عکس‌های شما را با سرعت ۳۰ ثانیه برای هر عکس چاپ می‌کند. قیمت کارخانه‌ای آن ۱۳۹ دلار آمریکا است. درست مانند Intax Share SP-2، این چاپگر نیز با نرم‌افزارهایی همراه است که می‌توانید از طریق آن‌ها به سرعت قاب، متن و سایر جزئیات دلخواه را به عکس‌ها اضافه کنید.

Prynt Case از آن جهت منحصر به فرد است که می‌تواند به عنوان یک قاب هم به کار بیاید اما قسمت پایینی آن طوری طراحی شده است که باید آن مدلی را انتخاب کنید که با گوشی شما از نظر اندازه مطابقت کند. وقتی که یک گوشی جدید خریداری کردید، مجبور خواهید بود که یک چاپگر جدید مخصوص به گوشی را نیز خریداری کنید که برای عده‌ای عیب بزرگی محسوب می‌شود. قیمت نهایی این چاپگر ۱۳۹ دلار آمریکا است که شامل ۱۰ برگه از کاغذهای مقاوم برابر لک شدن نیز هست. برگه‌های اضافی کاغذ نیز می‌توانند با قیمت ۲۵ دلار برای هر ۵۰ برگه خریداری شوند.

  • ۴- Canon Selphy CP1200

    optimized-h5ky

این چاپگر یک چاپگر مرسوم مخصوص دوربین گوشی هوشمند نیست. بر خلاف چاپگرهای فشرده که پیش‌تر به آن‌ها اشاره کردیم، Selphy CP1200 بیش‌تر شبیه یک چاپگر معمولی است با این تفاوت که یک بسته لوازم جانبی مخصوص باتری هم دارد که استفاده از آن اختیاری است و می تواند برای چاپ کردن حدود ۳۶ عکس دوام بیاورد.

در حالی که نمی‌توانید این چاپگر را به هر جا که می روید ببرید، قسمت بالایی آن شامل قابلیت چاپ عکس از هر کارت SD یا درگاه USB است. این قابلیت امکان چاپ کردن عکس هایی با اندازه ۶*۴ اینچ را به کاربر می دهد. به علاوه هزینه چاپ به ازای هر عکس نیز پایین تر بوده و ۱۰۸ برگه کاغذ مخصوص آن تنها ۳۰ دلار قیمت دارد. قیمت آن نیز حدود ۱۱۰ دلار در آمازون مطرح شده است.

بدنه به نسبت بزرگ Selphy CP1200 به شرکت Canon اجازه داده است تا یک نمایشگر TFT را نیز به دستگاه اضافه کنند. یک ویژگی که به کاربر امکان می‌دهد تا تصاویر و عکس‌ها را پیش از چاپ کردن ورق زده و نگاه کند.

ارسال نظر