بررسی قاب مورفی گلکسی S8؛ یک شارژر همراه همیشگی

قاب Mophie برای گوشی هوشمند گلکسی S8، عرضه شده است که این قاب دارای قابلیت شارژ کردن گوشی هوشمند است همراه با این قاب یک شارژر پرتابل نیز عرضه می شود که بدون هیچ سیمی، با قابلیت آهنربایی، به قاب متصل می شود و گوشی هوشمند را شارژ می کند.

بررسی قاب مورفی گلکسی S8؛ یک شارژر همراه همیشگی

کلیک -قاب هایی که قابلیت شارژ کردن گوشی هوشمند را دارند در بازار زیاد است. شما با داشتن این قاب ها علاوه بر محافظت از گوشی هوشمند خود، می توانید یک باتری اضافه نیز همراه خود داشته باشید تا در صورتی که شارژ شما تمام شد به راحتی از باتری که بر روی قاب وجود دارد استفاده کنید.

سری قاب های Charge Force دارای قابلیت شارژ کردن گوشی همراه را دارند و کمپانی Mophie این سری قاب ها را با گوشی های گلکسی S8 و آیفون ۷ شروع کرده است. در واقع این سری از قاب ها خاصیت ماژولار دارند و باتری اضافه به صورت آهنربایی به قسمت پشت قاب متصل می شود و کاربر هر زمانی که نیاز به باتری داشت می تواند آن را به پشت گوشی هوشمند خود نصب کند. در واقع این قاب یک پکیج شارژر پرتابل است که از پاور بانک ها نیز راحت تر حمل می شود و تنها کافی است به پشت گوشی هوشمند متصل شود.

ایده ساخت قاب های Mophie بسیار ساده بوده و تنها با حذف سیم ها به راحت تر شدن کار کاربر کمک کرده است.

قاب Mophieبرای گلکسی S8،شارژر همراه

قاب گوشی هوشمند

قاب های سری Charge Force دارای ظاهر بسیار خوبی نیز هستند، پوشش خارجی و مواد اولیه استفاده شده در این قاب بسیار مرغوب است و هم چنین بسیار محکم است، وزن زیادی ندارد و ظاهر و نازکی گوشی هوشمند را نیز تغییر نمی دهد. با توجه به این که در گلکسی S8 هیچ دکمه فیزیکی وجود ندارد پس محدودیتی در قسمت صفحه نمایش وجود ندارد و کاربر با مشکلی مواجه نیست. در رابطه با پشت گوشی هوشمند و قرار گرفتن سنسور اثرانگشت، در میان تمام قاب های موجود برای گلکسی S8 ، قاب Mophie دارای طراحی بسیار بهتری است و کاربر برای استفاده از سنسور اثر انگشت با مشکل مواجه نمی شود.

شارژ شدن گوشی هوشمند

قاب Mophieبرای گلکسی S8،شارژر همراه

روش استفاده از باتری و یا شارژر پرتابل این قاب بسیار ساده است، کافی است شما باتری را به قاب خود که بر روی گوشی هوشمند قرار دارد نزدیک کنید، باتری و قاب به دلیل خاصیت مگنتی و آهنربایی بودن یکدیگر را جذب می کنند و پس از چند ثانیه صدایی مبنی بر شارژ شدن گوشی هوشمند را خواهید شنید و گوشی هوشمند شما شارژ خواهد شد.

بدون شک شارژ شدن گوشی هوشمند با سیم سریع تر از شارژر های بی سیم است ولی در شرایطی که شما در سفر هستید و به جریان برق برای طولانی مدت دسترسی ندارید بدون شک شارژر های پرتابل بهترین گزینه هستند.

تنها مشکل این قاب، در حین استفاده از شارژر آن، غیر فعال شدن حسگر اثر انگشت است. این مشکل از کمپانی سامسونگ نیست و در واقع مشکل از کمپانی است، اگر در حین شارژ شدن بخواهید گوشی هوشمند خود را با اثر انگشت خود باز کنید، یا گوشی هوشمند شما باز نمی شود و یا بسیار کند عمل خواهد کرد.

قاب Mophieبرای گلکسی S8،شارژر همراه

قاب Mophieبرای گلکسی S8،شارژر همراه

قاب Mophieبرای گلکسی S8،شارژر همراه

شارژر همراه قاب، با پورت Micro-USB شارژ می شود، شاید این موضوع برای هر فردی خوشایند نباشد ولی به دلیل کوچک بودن و قابل حمل بودن آن می توان استفاده از Micro-USB را توجیه کرد. البته در میان قاب های Mophie قاب هایی با شارژر های همراه ظرفیت بالا تر نیز وجود دارد که ظرفیت برخی از آن ها به ۱۰۰۰۰ میلی آمپر نیز می رسد که با عنوان شارژر خانواده عرضه می شوند و قیمتی برابر با ۱۰۰ دلار دارد، هم چنین از پورت USB در آن استفاده شده است.

قاب Mophieبرای گلکسی S8،شارژر همراه

آیا باید این قاب را خرید؟ شاید این سؤال در وهله اول برای بسیاری از خوانندگان پیش بیاید. این قاب سبک و ساده است و شاید مدل های بسیار زیباتر و بهتر از آن در بازار وجود داشته باشد، اما نکته ای که قاب Mophie را از سایر قاب های مشابه جدا می کند، قابلیت تبدیل شدن قاب به شارژر پرتابل است که هر خریداری را تحریک می کند. یکی دیگر از نکته های مثبت این قاب، شارژ شدن گوشی هوشمند بدون هیچ سیمی است که این موضوع ممکن است برای بسیاری از کاربران خوشایند باشد.

ارسال نظر