نقد و بررسی لپ تاپ HP EliteBook x360

کمپانی HP لپ تاپ HP EliteBook x360 مدل تجاری لپ تاپ Spectre X360 معرفی کرده است و این دستگاه هیبریدی است که هم نقش لپ تاپ را بازی می کند و هم به عنوان تبلت کاربرد دارد، در این مطلب به بررسی ویژگی های مختلف لپ تاپ HP EliteBook x360 می پردازیم.

نقد و بررسی لپ تاپ HP EliteBook x360

کلیک - لپ تاپ HP EliteBook x360 یک محصول سبک، زیبا و با طراحی منحصر به فردی است که بدون شک هر فردی با مشخصات آن آشنا شود جذب آن خواهد شد.

لپ تاپ HP EliteBook x360 از نظر طراحی، ساختار، کیبورد، عمر باتری، عملکرد، قابلیت حمل و امنیت دارای ویژگی های منحصر به فردی است که در این که در این مطلب به بررسی این ویژگی ها می پردازیم.

نقد و بررسی لپ تاپ HP EliteBook x360

لپ تاپ HP EliteBook x360 دارای صفحه نمایش ۱۳٫۳ اینچی و هیبریدی است که همین ویژگی ها آن را تبدیل به محصولی سبک و قابل حمل می کند.

طراحی و ساختار

طراحی تمام فلزی بهترین گزینه برای لپ تاپ هایی است که در عین ساختار محکم، از ضخامت کمی نیز برخوردار هستند، لپ تاپ HP EliteBook x360 دارای ضخامتی کمتر از ۰٫۶ اینچ، وزنی برابر با ۲٫۸ پوند است که این ویژگی ها برای یک لپ تاپ ۱۳ اینچی بسیار ایده آل است. هم چنین لپ تاپ HP EliteBook x360 دارای تائیدیه MIL-STD-810G که این تائیدیه به این معنا است که لپ تاپ در برابر ضربه های سخت و دمای بالا مقاوم است.

صفحه کلید

کمپانی HP همیشه در زمینه ساخت کیبورد پیشگاه بوده است و بسیاری از کاربران از کیبورد لپ تاپ های HP راض بوده اند، در کنار نازک بودن لپ تاپ، طراحی کلید ها به گونه ای است که کاربر به راحتی می تواند با سرعت بالا تایپ کند.

البته در طراحی جدید کیبورد های HP کمبودهایی نیز دیده می شود که شامل تغییر در برخی دکمه های قدیمی مانند insert است که البته این نکته قابل‌اغماض است.

نقد و بررسی لپ تاپ HP EliteBook x360

عمر باتری

لپ تاپ HP EliteBook x360 دارای عمر باتری بسیار خوبی است، حتی می توان عمر باتری لپ تاپ HP EliteBook x360 را با مک بوک نیز مقایسه کرد. اگر کارهای روزمره مثل وبگردی، استفاده از آفیس، ایمیل زدن را با لپ تاپ HP EliteBook x360 انجام دهید به راحتی می توانید بیش از ۱۰ ساعت با هر یک بار شارژ از آن استفاده کنید. ریت بیشترین عمر باتری در میان لپ تاپ های HP چیزی برابر با ۱۶ ساعت و ۳۰ دقیقه است.

عملکرد

یکی از رابطه های اصلی که در لپ تاپ ها بررسی می شود رابطه میان عملکرد و ساختار نرم افزاری و سخت افزاری لپ تاپ و عمر باتری آن است.

نقد و بررسی لپ تاپ HP EliteBook x360

لپ تاپ HP EliteBook x360 دارای پردازنده نسل هفتم اینتل Core i7 است، این پردازنده به اندازه کافی سریع است و به نظر می رسد رابطه میان عملکرد و مصرف باتری در این لپ تاپ به تعادل رسیده است.

امنیت

لپ تاپ HP EliteBook x360 از نظر امنیتی دارای قابلیت هایی است تا به یک لپ تاپ بیزینسی تمام عیار تبدیل شود. از قابلیت های امنیتی لپ تاپ HP EliteBook x360 می توان به قابلیت تشخیص چهره و اسکنر اثر انگشت نام برد.

صفحه نمایش

صفحه نمایش لمسی با قابلیت چرخش با ۳۶۰ درجه، به این معنا است که این لپ تاپ در هر مکانی قابل استفاده است و شما به راحتی می توانید آن را در حالات مختلف قرار دهید و از لپ تاپ استفاده کنید. صفحه نمایش لپ تاپ روشن و دارای رزولوشن قابل قبولی است،۱۹۲۰ در ۱۰۸۰، این عدد برای یک لپ تاپ تجاری بسیار مناسب است. البته ورژن هایی از این لپ تاپ با رزولوشن بالاتر نیز وجود دارد.

نقد و بررسی لپ تاپ HP EliteBook x360

پورت ها

یک لپ تاپ خود با اتصالات مناسب، پورت های لپ تاپ HP EliteBook x360 شامل: یک پورت USB Type-C دو پورت معمولی USB، یک ورودی HDMI و micro SIM slot.

قیمت

بدون شک لپ تاپی با چنین ویژگی های خوبی ارزان قیمت نیست. قیمت پایه لپ تاپ HP EliteBook x360 از ۱۳۱۹ دلار آغاز می شود، این قیمت به قیمت جدیدترین مک بوک پرو ۱۳ اینچی نزدیک است.

ارسال نظر