مروری بر محصولات MSI در کامپیوتکس ۲۰۱۷

نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۷ از امروز ۳۰ می آغاز شده است و در شروع این نمایشگاه کمپانی MSI به معرفی محصولات جدید خود پرداخته است، در این مطلب به بررسی محصولاتی می پردازیم که MSI در سال ۲۰۱۷ آن ها را عرضه خواهد کرد.

مروری بر محصولات MSI در کامپیوتکس ۲۰۱۷

به گزارش کلیک ، کمپانی MSI در اولین روز از کامپیوتکس ۲۰۱۷ به معرفی محصولات جدید خود پرداخته است که در صدر این محصولات لپ تاپ GT83VR Titan SLI است. در جریان این نمایشگاه MSI از این لپ تاپ خود رونمایی کرد و ۶ مدل دیگر از لپ تاپ های خود را آپدیت کرده و مدل های به روز شده را معرفی کرده است. GT83VR Titan SLI لپ تاپ گیمینگ است که با ۴K و واقعیت مجازی طراحی شده است، از آخرین پردازنده اینتل بهره برده است و از کارت گرافیک GeForce GTX 1080 نیز بهره برده. کیبورد Cherry MX با بک گراند RGB بر روی این لپ تاپ خودنمایی می کند، این کیبورد در سرعت کار کردن با لپ تاپ تأثیر دارد،MSI از آخرین تکنولوژی های خود بر روی این لپ تاپ گیمینگ قدرتمند استفاده کرده است، اسپیکر ها Dynaudioو نرم افزار Nahimic 2+ برای صدا، از دیگر ویژگی‌های این لپ تاپ گیمینگ است.

MSI در کامپیوتکس 2017

MSI در کامپیوتکس 2017

محصول دیگر MSI که در کامپیوتکس ۲۰۱۷ رونمایی می شود کوله‌پشتی واقعیت مجازی این کمپانی است که در واقع در اصطلاح انگلیسی نیز VR backpack PC خوانده می شود. این کوله پشتی بسیار سبک و نازک است و دارای وزن ۳٫۶ کیلوگرم است و با فرم کمر مطابقت دارد و کاربر به راحتی در هر فصلی می تواند از آن استفاده کند.

MSI در کامپیوتکس 2017

نوبت به محصول نازک و سبک MSI می رسد، کامپیوتر مخصوص بازی Vortex G25VR. این محصول جمع و جور از دو فن جداگانه و هشت لوله خنک کننده برای کنترل گرمای دستگاه است. هم چنین این کامپیوتر بازی از Nahimic's 2+ و واقعیت مجازی نیز پشتیبانی می کند.

MSI در کامپیوتکس 2017

اگر شما از آن دسته از گیمر هایی هستید که علاقه دارید دستگاه شما بزرگ و پر سر و صدا باشد باید نگاهی به MSI Infinite A بیندازید. MSI با شعار بازی هرگز متوقف نمی شود ،قول داده است که این کامپیوتر بهترین عملکرد خود در میان کامپیوتر های مخصوص بازی را داشته باشد. این PC از آخرین نسل پردازنده‌های اینتل بهره برده است و هم چنین کارت گرافیک این PC نیز از آخرین نسل کارت گرافیک استفاده شده است. این سیستم قابل ارتقا بوده و به راحتی می توان ظرفیت‌هایی را به آن اضافه کرد.

برای به روز رسانی کردن سیستم می توان از مادربرد های Z270 GODLIKE GAMING و X370 GAMING M7 استفاده کرد و هم چنین کارت گرافیک های GTX 1080 Ti Lightning Z و GTX 1080 Ti GAMING X 11G نیز پیشنهاد های خوبی است.

MSI در کامپیوتکس 2017

نوبتی هم که باشد نوبت به مادربرد Z270 GODLIKE می رسد که می تواند سرعت عملکرد دستگاه را افزایش دهد. با استفاده از تکنولوژی MULTI GIG کاربر می تواند به PC های گیمینگ دیگری متصل شود و می تواند تسلط بیشتری در کنترل پهنای باند داشته باشد، این ارتباط به کنسول های و دستگاه های دیگر نیز متصل می شود. این مادربرد از قابلیت درگاه Killer LAN E2500 بهره برده است.

از دیگر قابلیت های Z270 می توان به دو پردازنده مخصوص صدا اشاره کرد، به این معنا است که شما می توانید هم زمان از اسپیکر و هدفون استفاده کنید.USB نوع C USB 3.1 Gen2،Turbo M.2 slots از دیگر قابلیت های آن است.

X370 GAMING M7 از سوی دیگر کاربران RYZEN را هدف قرار داده است، این مادربرد به ۱۳ فاز قدرت ارتقا پیدا کرده است و سرعت پردازش بازی در آن نیز بهتر شده است و هم چنین سرعت حافظه نیز ارتقا پیدا کرده است. این مادر برد هم چنین پذیرای U.2 و Twin Turbo M.2 حافظه استاندارد است و از USB 3.1 Gen2 و USB Type C در قسمت جلو پشتیبانی می کند. این مادربرد که از محبوب ترین مادربرد های MSI است از دو حافظه M.2 SSD پشتیبانی می کند.

MSI در کامپیوتکس 2017

نوبت به کارت گرافیک می رسد. MSI قصد دارد تا از کارت گرافیک GTX 1080Ti Lightning Z رونمایی کند، هم چنین این کمپانی از کارت گرافیک جدید سری GT8X 100Ti نیز رونمایی می کند که در واقع مدل جدیدی از Gaming X 11G که از USB-C نیز پشتیبانی می کند.

MSI در کامپیوتکس 2017

MSI محصول جدیدی را نیز با خود به همراه آورده است که این محصول هدست گیمینگ Immerse GH70 است. جنس این هدست از استیل ضد زنگ است که تمام سطح گوش را پوشش می دهد. این هدست با رنگ های سیستم شما هماهنگ می شود و قابلیت تغییر رنگ را دارد.

ارسال نظر