نقد و بررسی گوشی هوشمند Vernee Thor E

گوشی هوشمند Vernee Thor E، یک گوشی ۵ اینچی است که دارای باتری باقابلیت بسیار بالا و ظرفیت ۵۰۲۰ میلی آمپر است که به راحتی می تواند ۳ روز انرژی را برای کاربر تأمین کند.

نقد و بررسی گوشی هوشمند Vernee Thor E

کلیک -ورنی کمپانی است که تاکنون گوشی هوشمند آپولو را نیز ارائه کرده است و این گوشی هوشمند در نوع خود بسیار مقرون به صرفه و کارآمد است و حالا بعد از آپولو نوبت به گوشی هوشمند بعدی این کمپانی یعنی Vernee Thor E رسیده است. شما با استفاده از ۱۳۰ دلار می توانید گوشی هوشمندی داشته باشید که هم از نظر ظاهر بسیار زیبا است و هم از لحاظ کارکرد قابلیت بسیار خوبی دارد و هم چنین ظرفیت باتری بسیار فوق‌العاده‌ای نیز دارد.

ورنی Thor E با باتری پر ظرفیت ۵۰۲۰ میلی آمپری عرضه شده است و هم چنین دارای قابلیت شارژ سریع است، بسیار جالب توجه است که با توجه به حجم بسیار زیاد باتری این گوشی هوشمند بسیار نازک است و ضخامت این گوشی هوشمند تقریباً چیزی برابر با ۸٫۲ میلی متر است، در اینجا است که به زیبایی و ظرافت طراحی این گوشی هوشمند پی می بریم و هم چنین وزن این گوشی هوشمند چیزی برابر با ۱۴۹ گرم است. با هر بار شارژ ورنی شما می توانید ۱۸ ساعت ویدئو تماشا کنید و می توانید به راحتی ۳۶ ساعت گفتگوی تلفنی داشته باشید.

نقد و بررسی گوشی هوشمند Vernee Thor E

این گوشی هوشمند تقریباً در میان گوشی های میان رده دسته بندی می شود و این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش ۵ اینچی HD است، پردازنده ۸ هسته ای MediaTek در این گوشی هوشمند به کار رفته است، سرعت کلاک ۱٫۵ گیگاهرتز و رم ۳ گیگابایتی از دیگر ویژگی های فنی این گوشی هوشمند مقرون به صرفه است.

دوربین پشت این گوشی هوشمند، یک دوربین ۱۳ مگا پیکسلی است و ورنی Thor E دارای رم ۱۶ گیگابایتی قابل ارتقا است. می توان نقطه قوت اصلی این گوشی هوشمند را باتری آن دانست با باتری آن به راحتی می توان دغدغه هیچ سفر طولانی را نداشت و با هر بار شارژ شما به راحتی می توانید ساعت ها از گوشی هوشمند خود استفاده کنید.

نقد و بررسی گوشی هوشمند Vernee Thor E

یکی دیگر از قابلیت های بسیار خاص این گوشی هوشمند حالت ذخیره باتری است که شما به راحتی با ۲۰ درصد شارژ باتری و استفاده از این حالت می‌توانید گوشی هوشمند خود را بیش از نصف یک روز روشن نگاه دارید و کار های صرفاً ضروری خود را با آن انجام دهید.

نقد و بررسی گوشی هوشمند Vernee Thor E

آزمایش های بسیار زیادی بر روی باتری Thor E صورت گرفته است و این آزمایش ها نشان می دهد با توجه به نازک بودن این گوشی هوشمند و ظرفیت بالای باتری هیچ خطری برای مصرف کننده مطرح نیست و لازم نیست کاربر نگران باشد که گوشی هوشمند در دست او منفجر شود و یا هر خطر دیگری از کاربر به دور است.

ورنی همراه با تخفیف ۲۰ دلاری با قیمت ۱۰۹ دلار به صورت پیش فروش در وب سایت ها به فروش در آمده است، این قیمت برای یک گوشی هوشمند با اندروید ۷ نوقا، اسکنر اثرانگشت و عمر باتری فوق العاده بسیار مناسب است.

نقد و بررسی گوشی هوشمند Vernee Thor E

ارسال نظر