بررسی جایگزین های گوگل پلی استور

Google Play Store برای تمامی کاربران سیستم عامل اندروید نامی آشنا به حساب می آید. Google Play با دارا بودن بیش از یک میلیون اپلیکیشن کاربردی، و با نرخ تقریبی یک بیلیون دانلود در ماه، از معتبرترین نرم افزارهای امکان دریافت و بروزرسانی به شمار می آید. حال آن که این اپلیکیشن در نوع خود تنها نیست و اپلیکیشن های مشابهی نیز وجود دارند.

بررسی جایگزین های گوگل پلی استور

g

به گزارش کلیک٬به جرات می توان Google Play Store را یکی از اپلیکیشن های کاربردی در دانلود و بروزرسانی برنامه های اندروید دانست. اپلیکیشنی معتبر که دانلود را برای کاربران بدون هیچ دغدغه ای امکان پذیر کرده است.

در دنیای اندروید اپلیکیشن های دیگر نیز با این ویژگی در دسترس هستند که هریک می توانند منبع مناسبی برای دانلود و بروزرسانی اپلیکیشن های تحت سیستم عامل اندروید باشند.

اپلیکیشن های متفاوت برای جذب کاربر پیشنهادهای متفاوتی را عنوان می کنند که در جذب مخاطب بی تاثیر نیست.

به صورت مختصر به چند ویژگی می پردازیم:

اپلیکیشن ها و تبلیغات رایگان: یکی از ترفندهایی که اپلیکیشن های دانلود نرم افزار اندروید به کار می برند، ارائه پیشنهادهایی ست که در بازار رقابت با جذب مخاطب بیشتر از رقبا پیشی بگیرند.

خدمات بروزرسانی و دانلود اپلیکیشن های رایگان، امکان خرید اپلیکیشن با تخفیف های خاص و همچنین ایجاد طرح هایی مبنی بر خرید و ذخیره مبالغ، از نمونه خدمات هایی ست که اینگونه اپلیکیشن ها برای جذب کاربر بیشتر ارائه می دهند.

اپلیکیشن های پیشنهادی: App storeهای ارائه دهنده خدمات دانلود اندروید، لیستی از بهترین اپلیکیشن های کاربردی ارائه می دهند که در مقایسه با نرم افزارهای پیشنهادی Google Play از جذابیت بیشتری برخوردار است.

کتگوری مجزا: اکثر اپلیکیشن های دانلود نرم افزار مجهز به سیستم دسته بندی اپلیکیشن ها هستند. از پرطرفدارترین ها در دانلود گرفته تا رده های سنی مجزا.

دسته بندی منطقه ای: یکی از پرطرفدارترین دسته بندی های موجود در اپلیکیشن های دانلود نرم افزار اندروید را می توان تقسیم بندی بر اساس محبوب ترین ها در کشورها و مناطق مختلف دانست. گاهی شما در جستجوی اپلیکیشنی کاربردی هستید، این نرم افزار پرطرفدارترین در منطقه و کشور شما را معرفی می کند.

اگر شما هم جز افرادی هستید که با راه اندازی چنین اپلیکیشن هایی تحت سیستم عامل اندروید قصد درآمدزایی دارید می توانید به آسانی و با ارائه خدمات خلاقانه، مخاطب بیشتری جذب و در نتیجه سود بیشتری را برای خود رقم بزنید.

مشکلات و خطرات احتمالی

یکی از دلایلی که کاربران بدون هیچ تردیدی Google Play Store را در اولویت اپلیکیشن های کاربردی دانلود قرار می دهند، فرار از بد افزارها و ویروس هاییست که سیستم عامل ها را تهدید می کنند. میزان امنیت این نوع از اپلیکیشن ها متفاوت است. برخی را می توان از لحاظ امنیت با Google Play Store مقایسه کرد و برخی میزان پایینتری از امنیت را دارا هستند.

اگر قصد دانلود و نصب یکی از این اپلیکیشن ها را دارید قبل از هر اقدام، آنتی ویروس بسیار قوی را برای گوشی و یا گجت خود پیش بینی کنید.

برای بسیاری از گجت ها، گزینه پیش فرض در تنظیمات نیاز به تغییر دارد، تا بتواند از منابع دیگر نیز برای دانلود استفاده کند. برای این تنظیمات به دستورالعمل زیر عمل کنید:

Settings > Security menu و گزینه Unknown sources to allow downloads of non-Play Store apps را به حالت فعال درآورید.

همانطور که در ابتدا گفته شد، برنامه ها و اپلیکیشن های متفاوتی برای جایگزینی Google Play Store وجود دارد، باید تمامی تمرکز را برای انتخاب بهترین گزینه به خرج داد تا متحمل خسارت های سنگین نشویم.

ارسال نظر