شرکت Revolut ارزهای رمز پایه را وارد بانکداری سنتی می‌کند

رسانه کلیک - شرکت خدمات ارزی و بانکی Revolut به تازگی اقدام به ترکیب بانکداری سنتی با ارزهای رمز نگاری شده کرده است. این شرکت ارائه دهنده خدمات کارت اعتباری از این پس می‌تواند 25 مورد از ارزهای رمز نگاری شده را مورد پشتیبانی قرار دهد.

شرکت Revolut ارزهای رمز پایه را وارد بانکداری سنتی می‌کند

این شرکت تصمیم دارد تا با ادغام ارزهای رمز نگاری شده با سیستم های پول های رایج در کشورهای مختلف، مرز میان ارزهای دیجیتال و ارزهای واقعی را از بین ببرد.

نیکولای استرونسکی ، مدیر عامل اجرایی این کمپانی در جریان کنفرانسی در شهر برلین اعلام کرده که خدمات مربوط به ارزهای رمز نگاری شده و معاملاتی که بر پایه آنها انجام می‌شود، از این پس به تمامی کاربران Revolut ارائه می‌شود.

استرونسکی بر این باور است ارزهای رمز نگاری شده آینده تراکنش های مالی را رقم خواهند زد. بر همین اساس، کاربران Revoult در طول کمتر از یک هفته که این قابلیت ارائه شده، بیش از یک میلیون دلار تراکنش در روز را انجام داده‌اند. تعداد این مشتریان در همین مدت کوتاه برابر 10 هزار نفر بوده است که این تعداد هنوز نیز در حال افزایش است.

کاربران Revolut از این پس می‌توانند پول کشورهای مختلف را نیز خریداری کنند. این شرکت برای تسعیر ارزهای رمز نگاری شده به پول رایج کشورهای مختلف هیچ هزینه اضافه ای دریافت نمی‌کند. Revolut در طول 2 سال گذشته بیش از 42 میلیون تراکنش را از طریق یک میلیون کاربر در اروپا داشته است و در مجموع یکی از مهم ترین شرکت های خدمات بانکی رو به رشد در سراسر دنیا به حساب می‌آید.

پشتیبانی از پول های دیجیتالی می‌تواند باعث افزایش محبوبیت خدمات ارائه شده توسط این شرکت و همچنین افزایش تعداد مشتریان آن شود. ریولت تصمیم دارد از تمامی ارزهای رمز نگاری شده نظیر بیت کوین، لایت کوین و غیره از طریق اپلیکیشن همراه خود پشتیبانی کند.

ارسال نظر