کارما رورو (Revero) بطور رسمی وارد بازار شد

پس از گذشت پنج سال از پایان تولید فیسکر کارما، اکنون نسخه‌ی جدید آن یعنی کارما رورو (Revero) بطور رسمی وارد بازار شد. در جشنی که روز تحویل این خودرو بر پا شده بود، ۸۰۰ نفر از کارمندان کارما شاهد بارگیری اولین خودروی کارما رورو بودند که از مرکز تولید آن در مورنو ولی کالیفرنیا به مقصد نمایندگی‌های امریکا حمل می‌گردید.

کارما رورو (Revero) بطور رسمی وارد بازار شد

به گزارش کلیک ، به زودی این خودرو در نمایشگاه‌های اتومبیل در دسترس علاقمندان قرار می‌گیرد. در جشنی که برای بارگیری اولین رورو برگزار گردید، جیم تیلور (رئیس ارشد بخش درآمد شرکت خودروسازی کارما) گفت: کارما توانست از یک شرکت توسعه محصول به یک شرکت تولید کننده محصول تبدیل شود. کلیه‌ی مراحل در رورو برای تبدیل شدن به خودرویی لوکس به درستی صورت گرفته است و ارائه‌ی این خودرو به بازار دستاوردی بزرگ برای شرکت کارما و اعضای تیم آن محسوب می‌شود.

رورو در حقیقت نسخه‌ی جدید فیسکر کارما است که پس از ورشکستگی کمپانی فیسکر و خرید آن توسط یک شرکت چینی با تغییراتی دوباره روانه‌ی بازار گردید. رورو یک سدان لوکس پلاگین‌ هیبریدی است که از یک پکیج باتری ۲۱٫۴ کیلو وات ساعتی و موتورهای الکتریکی استفاده می‌کند. خروجی کلی سیستم نیروی محرکه رورو ۴۰۵ اسب بخار قدرت و ۱۳۳۰ نیوتن متر گشتاور بوده که این خودرو را قادر می‌سازد تا در کمتر از ۵٫۴ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت برسد.

البته این سدان پلاگین‌ هیبریدی یک موتور بنزینی نیز دارد که در واقع به‌ عنوان ژنراتور عمل کرده و باتری‌ها را شارژ می‌کند. حداکثر سرعت رورو ۲۰۰ کیلومتر در ساعت است که البته بطور الکترونیکی محدود شده است. رورو همچنین قادر است مسافت ۸۰ کیلومتری را به‌ صورت کاملا الکتریکی طی کند و با همکاری موتور بنزینی نیز می‌تواند مسافت ۴۸۰ کیلومتری را بپیماید.

ارسال نظر