نسخه کامپیوتری بازی Rez Infinite رسید

رسانه کلیک - رز اینفینیت (Rez Infinite) بالاخره برای کامپیوتر هم منتشر شد. این بازی از طریق Steam و Oculus Home در دسترس است و تا آخر امسال بر روی Daydream نیز عرضه می‌شود.

نسخه کامپیوتری بازی Rez Infinite رسید

موسس شرکت Enhance Games و سازنده‌ بازی، تتسویا میزوگوچی گفت: «فوق العاده خوشحالیم که بالاخره توانستیم Rez Infinite را به کامپیوتر بیاوریم. این کار مدت زیادی طول کشید اما حالا به بهترین نسخه‌ آن دست یافته‌ایم».

وی افزود: «با پشتیبانی از ۴K، کیفیت ساختاری تقریباً دو برابر، تنظیمات گرافیکی پیشرفته و کنترلرهای چندگانه، امیدوارم بتوانیم بازی‌مان را به مخاطبان جدیدی که تا به حال Rez را تجربه نکرده‌اند یا مدت زیادی است که سمت آن نرفته‌اند، ارائه کنیم. علاوه بر این بالاخره با Oculus Rift و HTC VIVE می‌توان این بازی را به صورت VR هم تجربه کرد».

Rez Infinite در حال حاضر یکی از بهترین عناوین PlayStation VR است. این بازی موفق به کسب بیش از ۴۰ جایزه و نامزدی مخلفت، از جمله بهترین بازی VR از The Game Awards 2016 و نامزدی برای بهترین دستاورد صوتی در BAFTA 2017 شده است. این بازی هم اکنون با ۲۰ درصد تخفیف ابتدایی به فروش می‌رسد.

Rez Infinite نسخه نهایی بازی ماجرایی، محبوب و دیوانه‌وار Rez است که اولین بار توسط Sega در سال ۲۰۰۱ منتشر شد. حال با گذشت ۱۵ سال، با طراحی مجدد به صورت HD/4K (برای PS4 و PS4 Pro/PC) به همراه پشتیبانی از VR (برای PS VR، Oculus Rift و HTC VIVE) و مرحله‌ی جدیدی موسوم به Area X، جدیدترین نسخه Rez با پیشرفت و بهینه‌سازی‌های بسیار برای نسل جدید سخت‌افزارها و گیمرهایشان عرضه شده است.

ویژگی‌های کلیدی

• پکیج نهایی: بازطراحی مراحل Area 1-5 و اضافه شدن مرحله‌ی جدیدی موسوم به Area X
• رزولوشن (Resolution) بالا: رزولوشن نامحدود و جزئیات ساختاری بالایی که تا به حال در هیچ نسخه‌ای از این بازی وجود نداشته است.
• جلوه‌های صوتی پیشرفته: استفاده از صداهای سه بعدی برای موسیقی‌ها و جلوه‌های صوتی بازی.
• واقعیت مجازی: این بازی علاوه بر کامپیوتر، با استفاده از هدست‌های HTC VIVE یا Oculus Rift و به کمک کنترلرهای آن‌ها در حالت واقعیت مجازی (VR) هم قابل بازی است.
• حالت View: با فشار دادن دکمه V می‌توانید لحظه‌های جذاب بازی را ضبط کنید. در حالت دسکتاپ، برای نگاه کردن به اطراف از جوی‌استیک (Joystick) سمت چپ استفاده کنید یا کلیک چپ را نگه داشته و موس را تکان دهید. در VR، کافی است سرتان را بچرخانید. برای خارج شدن از حالت View هم دکمه V را فشار دهید.

ارسال نظر