نسخه دمو Rise of the Tomb Raider هم اکنون برای Xbox One دسترس می باشد

نسخه دموی بازی بی نظیر و پرطرفدار Rise Of The Tomb Raider شب گذشته در شبکه بزرگ ایکس باکس وان برای دانلود قرار گرفت! این اتفاق به صورت ناگهانی رخ داده است و تا دیروز شاهد انتشار خبرهایی در رابطه با نسخه دموی بازی Rise Of The Tomb Raider نبودیم.

نسخه دمو Rise of the Tomb Raider هم اکنون برای Xbox One دسترس می باشد

به گزارش کلیک ، این اتفاق در نسل هشتم کنسول ها بسیار عجیب است چرا که در این نسل شاهد عرضه نسخه دموی بازی ها نبودیم. در هر صورت، کاربران و گیمرهای کنسول ایکس باکس وان می توانند نسخه دموی بازی Rise Of The Tomb Raider را به صورت رایگان تجربه کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

نسخه اصلی و نهایی بازی Rise Of The Tomb Raider حدود 20.8 گیگابایت حجم دارد. نسخه دموی منتشر شده نیز حجمی مشابه حجم نسخه نهایی این بازی را دارد! اگر شما تا به امروز موفق به خرید نسخه ایکس باکس وان بازی Rise Of The Tomb Raider نشده اید، فرصت را از دست ندهید و نسخه دموی این بازی را هم اکنون دریافت کنید. شایان به ذکر است که در نسخه دموی بازی، گیمرها فقط قادرند بخش تک نفره این عنوان را تجربه کنند. این اقدام کمپانی مایکروسافت، قدرت تصمیم گیری گیمران را در خصوص خرید بازی Rise Of The Tomb Raider بیشتر کرده است.

در نسل های گذشته کنسول ها، نسخه دموی بازی های زیادی به صورت رایگان و در مدت زمان محدود برای کاربران منتشر می شد ولی در نسل هشتم شاهد عرضه نسخه دموی حالت تک نفره بازی ها نبودیم. در هر صورت، در حال حاضر دارندگان کنسول ایکس باکس وان می توانند با مراجعه به فروشگاه رسمی ایکس باکس وان، نسخه دموی بازی Rise Of The Tomb Raider را تهیه کنند و از این بازی لذت ببرند.

بنا به اطلاعات منتشر شده، کمپانی بزرگ و نام دار مایکروسافت از روز 22 دسامبر سال جاری مصادف با 1 دی ماه سال 1394 به مناسب ایام کریسمس، فروش ویژه خود را اغاز می کند. بخاطر انحصاری بودن بازی Rise Of The Tomb Raider برای کنسول ایکس باکس وان، بی شک این عنوان در لیست فروش های ویژه فروشگاه ایکس باکس قرار خواهد داشت. این عنوان یکی از بهترین بازی های نقد شده کنسول ایکس باکس وان در سال 2015 بوده است اما متاسفانه فروش بسیار بالایی بر روی این کنسول مایکروسافت نداشته است!

کمپانی بزرگ Crystal Dynamics تمام تلاش خود را کرد که بازی محبوب Rise Of The Tomb Raider در لیست بهترین و پرفروش ترین بازی های NPD ماه نوامبر سال 2015 حضور داشته باشد، اما تمامی تلاش های این کمپانی نتیجه ای نداشت. البته فروش پایین بازی Rise Of The Tomb Raider تعجبی ندارد. کمپانی مایکروسافت برای افزایش فروش کنسول Xbox One با کمپانی Square Enix همکاری کرد تا عنوان پرطرفدار Rise Of The Tomb Raider به صورت انحصاری برای کنسول ایکس باکس وان عرضه شود. سپس بعد از گذشت چند ماه این بازی برای پلتفرم های کامپیوترهای شخصی و کنسول PlayStation 4 منتشر شود. به همین خاطر فروش این بازی باید نسبت به بازی های دیگر کمتر باشد چرا که این عنوان فقط برای ایکس باکس وان و ایکس باکس 360 منتشر شده است.

علاوه بر انحصاری بودن بازی Rise Of The Tomb Raider برای کنسول ایکس باکس، در زمان عرضه این بازی، کمپانی اکتیوژن با عرضه بازی بی نظیر Call of Duty: Black Ops 3 و کمپانی بتسدا با عرضه بازی Fallout 4، فروش بازی تام رایدر را پایین آورند و اجازه ندادند که این عنوان فروش بالایی را تجربه کند. در پایان، عرضه بازی Star Wars: Battlefront جلوی فروش عنوان Rise Of The Tomb Raider را گرفت و ضربه نهایی را به کمپانی اسکوئر انیکس و مایکروسافت وارد کرد. بخاطر دلایل ذکر شده، این عنوان پرطرفدار در لیست پرفروش ترین های آمار NPD ماه نوامبر حضور پررنگی نداشت.

در هر صورت، به مناسبت ایام کریسمس و تعطیلات سال جدیدی میلادی، انتشار نسخه دموی بازی Rise Of The Tomb Raider بهترین زمان برای عرضه این نسخه محسوب می شود. میلیون ها کاربر جدید کنسول ایکس باکس وان این هفته خود را برای تجربه بازی ها آماده می کنند و همه این کاربران به دنبال تجربه بازی های متفاوت هستند. به همین خاطر میلیون ها کاربر به احتمال زیاد نسخه دموی بازی Rise Of The Tomb Raider را دریافت کنند و در صورت رضایت از این عنوان، نسخه نهایی این بازی را خریداری خواهند کرد. کاربران کامیپوترهای شخصی و کنسول PlayStation 4 نیز باید تا سال 2016 صبر کنند.

شایان به ذکر است که عنوان بی نظیر Rise of the Tomb Raider ماه گذشته برای کنسول های ایکس باکس وان و ایکس باکس ۳۶۰ به صورت رسمی منتشر شد. این عنوان توانسته نمرات و امتیاز بسیار خوبی را از منتقدان کسب کند. برای مثال وبسایت معتبر گیم اسپات به نسخه نسل هشتم این عنوان، نمره ۹ از ۱۰ و وبسایت معروف IGN نیز نمره ۹٫۳ از ۱۰ را داده است که این نمرات بیانگر فوق العاده بودن این بازی کمپانی Sqaure Enix است!

همچنین چند روز گذشته، وبسایت معتبر شعبه فرانسه آمازون، تاریخ انتشار نسخه کامیپوتر شخصی بازی Rise of the Tomb Raider را مشخص کرد. بنا به گفته این خرده فروش، بازی Rise of the Tomb Raider در تاریخ ۲۹ ژانویه سال آینده میلادی (۲۰۱۶) مصادف با ۹ بهمن ماه سال ۱۳۹۴ برای کامپیوترهای شخصی منتشر خواهد شد. همچنین این بازی در تاریخ نامشخصی از سال 2016 برای کنسول نسل هشتم کمپانی سونی (پلی استیشن 4) منتشر خواهد شد.

در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با نسخه دموی بازی Rise of the Tomb Raider چیست؟ آیا با انتشار نسخه دمو و تخفیف های ویژه مایکروسافت، فروش این بازی بیشتر خواهد شد؟ دیدگاه های شخصی خودتان را با دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

منبع: وبسایت Attack of the Fanboy

ارسال نظر