تاریخ انتشار نسخه PC بازی Rise of the Tomb Raider مشخص شد

بدون شک عنوان Rise of the Tomb Raider یکی از مورد انتظارترین عناوین کنسول ایکس باکس وان محسوب می شود که مدتی پیش برای کنسول های ایکس باکس وان و ایکس باکس 360 به صورت انحصاری منتشر شد.

تاریخ انتشار نسخه PC بازی Rise of the Tomb Raider مشخص شد

به گزارش کلیک،مدتی پیش طبق آخرین خبرهای منتشر شده از این بازی، اعلام شد که این عنوان برای کامیپوترهای شخصی نیز منتشر خواهد شد اما متاسفانه تاریخ انتشار این نسخه هنوز مشخص نشده بود. حال به تازگی خرده فروش بزرگ آمازون شعبه فرانسه تاریخ انتشار بازی Rise of the Tomb Raider را برای کامیپوتر شخصی اعلام کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره، همراه رسانه بزرگ کلیک باشید.

اگر به وبسایت آمازون فرانسه مراجعه کنید، مشاهده می کنید که این وبسایت در قسمت اطلاعات نسخه کامیپوترهای شخصی بازی Rise of the Tomb Raider تاریخ 29 ژانویه سال آینده میلادی (2016) مصادف با 9 بهمن ماه سال 1394 را تاریخ انتشار این بازی مشخص کرده است. در ماه جولای سال 2015 کمپانی بزرگ Sqaure Enix اعلام کرده بود که بازی Rise of the Tomb Raider برای کامپیوترهای شخصی نیز منتشر خواهد شد. این کمپانی تاریخ دقیق انتشار این نسخه را مشخص نکرده و فقط به اوایل سال میلادی 2016 اشاره ای داشته است. در این صورت بنا به پیش بینی ها و اطلاعات منتشر شده، گیمرها و دارندگان کنسول نسل هشتم سونی یعنی پلی استیشن 4 سال آینده میلادی می توانند این بازی را بر روی کنسول پلی استیشن 4 تجربه کنند.

همچنین در زمان انتشار نسخه کامپیوترهای شخصی بازی Rise of the Tomb Raider، کمپانی Sqaure Enix یک بسته الحاقی جدیدی با نام Baba Yaga Rise of the Tomb Raider منتشر خواهد کرد که به احتمال زیاد این بسته الحاقی در زمان انتشار نسخه پی سی این عنوان، برای پلتفرم پی سی قابل دسترس قرار گیرد.

در قسمت زیر می توانید تصویری از صفحه بازی Rise of the Tomb Raider در وبسایت آمازون فرانسه را مشاهده کنید.

Rise_of_the_Tomb_Raider__Amazon_fr__Video_games

در نمایشگاه بزرگ Gamescom 2014 پس از معرفی شدن بازی Rise of the Tomb Raider توسط کمپانی Sqaure Enix، مشخص شد که این عنوان در انحصار کنسول های مایکروسافت یعنی ایکس باکس وان و ایکس باکس 360 خواهد بود. بسیاری از منتقدان اعتقاد داشتند که بازی Rise of the Tomb Raider در یک بازه زمانی برای کنسول های مایکروسافت انحصاری خواهد بود و پس از گذشت چند ماه شاهد عرضه این بازی برای سایر پلتفرم ها نیز خواهیم بود. خوشبختانه پیش بینی این منتقدان درست بوده است و هم اکنون این بازی برای سایر پلتفرم ها نیز منتشر خواهد شد.

شایان به ذکر است که عنوان بی نظیر Rise of the Tomb Raider ماه گذشته برای کنسول های ایکس باکس وان و ایکس باکس 360 به صورت رسمی منتشر شد. این عنوان توانسته نمرات و امتیاز بسیار خوبی را از منتقدان کسب کند. برای مثال وبسایت معتبر گیم اسپات به نسخه نسل هشتم این عنوان، نمره 9 از 10 و وبسایت معروف IGN نیز نمره 9.3 از 10 را داده است که این نمرات بیانگر فوق العاده بودن این بازی کمپانی Sqaure Enix است!

در آخر دیدگاه های شما در خصوص نسخه کامپیوتر شخصی بازی Rise of the Tomb Raider چیست؟ آیا این خبر یک شایعه است؟ شما بر روی کنسول های مایکروسافت این بازی را تجربه کرده اید؟ حتما دیدگاهایتان را با ما در میان بگذارید.

ارسال نظر