تاریخ انتشار و سیستم مورد نیاز بازی Rise of the Tomb Raider مشخص شد

طبق همکاری کمپانی مایکروسافت و کمپانی Square Enix، قرار بر این شد که بازی به صورت انحصاری محدود برای کنسول ایکس باکس وان منتشر شود و این کمپانی پس از گذشت چند ماه از انتشار نسخه ایکس باکس وان، نسخه پلتفرم های دیگر (کامپیوترهای شخصی و پلی استیشن 4) را منتشر کند.

تاریخ انتشار و سیستم مورد نیاز بازی Rise of the Tomb Raider مشخص شد

به گزارش کلیک، این فرانچایز از ابتدا توسط کمپانی Square Enix ساخته شده و حدود یک ماه گذشته نسخه جدیدی از این سری با نام Rise of the Tomb Raider به صورت انحصاری برای کنسول نسل هشتم کمپانی مایکروسافت یعنی ایکس باکس وان منتشر شد!
متاسفانه تا چند روز گذشته تاریخ انتشار نسخه کامپیوترهای شخصی این بازی مشخص نشده بود که سرانجام کمپانی Square Enix و استودیوی Crystal Dynamics تاریخ انتشار رسمی این بازی را مشخص کردند. همچنین سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی تام رایدر نیز مشخص شد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

طبق همکاری کمپانی مایکروسافت و کمپانی Square Enix، قرار بر این شد که بازی به صورت انحصاری محدود برای کنسول ایکس باکس وان منتشر شود و این کمپانی پس از گذشت چند ماه از انتشار نسخه ایکس باکس وان، نسخه پلتفرم های دیگر (کامپیوترهای شخصی و پلی استیشن 4) را منتشر کند.

امروز کمپانی بزرگ Square Enix و استودیوی Crystal Dynamics تاریخ انتشار نسخه کامپیوترهای شخصی بازی Rise of the Tomb Raider را مشخص کرد. بنا به گفته این کمپانی، جدیدترین نسخه از فرانچایز تام رایدر در تاریخ 29 ژانویه سال 2016 مصادف با ۹ بهمن ماه سال ۱۳۹۴ برای کامپیوترهای شخصی منتشر خواهد شد. شایان به ذکر است که چند هفته پیش خرده فروش آمازون تاریخ انتشار این بازی را در وب سایت خود مشخص کرده بود و گویا گفته های این خرده فروش بزرگ صحت داشته اند.

نسخه کامپیوترهای شخصی بازی Rise of the Tomb Raider توسط استودیوی Crystal Dynamics و Nixxes Software توسعه یافته است. بنا به ادعای این دو استودیو، بازی تام رایدر به صورت 4K در کامپیوترهای شخصی اجرا خواهد شد که جزئیات بازی در مقایسه با نسخه ایکس باکس وان بی شک بهتر شده است.

یکی از کارکنان استودیوی Crystal Dynamics ، آقای Ron Rosenberg، در بیانیه ای اعلام کرد:

پی سی باز ها گیمرهای پرشوری هستند و ما می دانیم که همه آن ها نسخه کامپیوترهای شخصی بازی Rise of the Tomb Raider را می پسندند.

در زمان انتشار بازی، شما گیمرها می توانید بازی محبوب و پرطرفدار Rise of the Tomb Raider را در شبکه استیم، مایکروسافت ویندوز استور و فروشگاه رسمی کمپانی Square Enix را با قیمت 60 دلار خریداری کنید. همچنین نسخه Digital Deluxe Edition بازی که شامل چند ویژگی جدید و DLC pass می باشد را با قیمت 90 دلار خریداری کنید.

علاوه بر این، در فروشگاه رسمی شرکت Square Enix، نسخه کالکشن بازی Tomb Raider با قیمت 150 دلار قابل خریداری می باشد و در تاریخ انتشار بازی (29 ژانویه سال میلادی جاری) در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت.

در پایان، سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Rise of the Tomb Raider نیز مشخص شده که در زیر می توانید این سیستم را مشاهده کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Rise of the Tomb Raider:

  • OS: Windows 7 64bit
  • Processor: Intel Core i3-2100 or AMD equivalent
  • GPU: NVIDIA GTX 650 2 GB or AMD HD7770 2 GB
  • RAM: 6 GB
  • HD Space: 25 GB
  • DirectX: DirectX 11
  • Input: Mouse + Keyboard

شایان به ذکر است که عنوان بی نظیر Rise of the Tomb Raider ماه گذشته برای کنسول های ایکس باکس وان و ایکس باکس ۳۶۰ به صورت رسمی منتشر شد. این عنوان توانسته نمرات و امتیاز بسیار خوبی را از منتقدان کسب کند. برای مثال وبسایت معتبر گیم اسپات به نسخه نسل هشتم این عنوان، نمره ۹ از ۱۰ و وبسایت معروف IGN نیز نمره ۹٫۳ از ۱۰ را داده است که این نمرات بیانگر فوق العاده بودن این بازی کمپانی Sqaure Enix است!

دیدگاه شما در خصوص بازی Rise of the Tomb Raider چیست؟ شما قابلیت اجرای بازی به صورت 4K را چگونه ارزیابی می کنید؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را حتما در رسانه کلیک به اشتراک بگذارید.

منبع:Gamespot

ارسال نظر