هفته آینده Rocket League برای ایکس باکس وان منتشر می شود

بر اساس جدیدترین خبرها، عنوان محبوب و زیبای Rocket League با آیتم های انحصاری هفته آینده برای کنسول نسل هشتم کمپانی مایکروسافت یعنی ایکس باکس وان منتشر خواهد شد. اگر خاطرتان باشد، در نمایشگاه The Game Award سال میلادی گذشته، استودیوی Psyonix رسما خبر انتشار نسخه ایکس باکس وان بازی راکت لیگ را تایید کرد. این نسخه همراه با دو آیتم انحصاری عرضه می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

هفته آینده Rocket League برای ایکس باکس وان منتشر می شود

اگر خاطرتان باشد، در نمایشگاه The Game Award سال میلادی گذشته، استودیوی Psyonix رسما خبر انتشار نسخه ایکس باکس وان بازی راکت لیگ را تایید کرد. این نسخه همراه با دو آیتم انحصاری عرضه می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش رسانه کلیک، استودیوی Psyonix به تازگی تاریخ انتشار نسخه ایکس باکس وان بازی Rocket League را اعلام کرد. بر اساس گفته های این استودیوی، بازی Rocket League در تاریخ 17 فوریه سال میلادی جاری مصادف با 28 بهمن ماه سال 1394 برای کنسول ایکس باکس وان منتشر خواهد شد. هدیه ویژه Psyonix به دارندگان کنسول مایکروسافت، عرضه انحصاری دو ماشین الهام گرفته شده از دو عنوان پرطرفدار Gears of War و Halo است!

اگر خبرهای بازی Rocket League را دنبال کرده باشید، حتما اطلاع دارید که تا به امروز، سه بسته الحاقی مختلف برای رایانه های شخصی و پلی استیشن 4 منتشر شده که کمپانی Psyonix در خصوص عرضه این بسته های الحاقی برای کنسول ایکس باکس وان، اعلام کرد که این سه دی ال سی به صورت یکجا با قیمت 20 دلار به فروش خواهد رسید. با خرید این 3 دی ال سی، شش ماشین به همراه 50 قابلیت شخصی سازی ماشین ها و ارتقای آن ها به بازی راکت لیگ اضافه می شود.

همچنین در زمان انتشار این بازی برای کنسول ایکس باکس وان، می توانید بسته الحاقی Back to the Future-themed DeLorean را خریداری کنید. متاسفانه هنوز قیمت این بسته الحاقی اعلام نشده است. استودیوی Psyonix در رابطه با نسخه Xbox One بازی راکت لیگ تایید کرد که از این نسخه با انتشار بروز رسانی ها و محتوای اضافه پشتیبانی خواهد کرد.

عنوان Rocket League در تاریخ 7 جولای سال میلادی 2015 برای کنسول نسل هشتم کمپانی سونی (پلی استیشن 4) و رایانه های شخصی مبتنی بر سیستم عامل مایکروسافت ویندوز منتشر گردید. این عنوان به خوبی توانست در میان گیمرها محبوب شود و نمرات بسیار خوبی را کسب کرد! نسخه مک او اس و لینوکس بازی Rocket League نیز در دست ساخت است و در تاریخ نامشخصی از سال میلادی جاری منتشر خواهد شد. لازم به ذکر است این عنوان به کمک موتور قدرتمند Unreal Engine 3 توسعه یافته است. از جمله افتخارات و دست آوردهای این بازی، می توان به The Game Award for Best Independent Game, The Game Award for Best Sports/Racing Game, The Game Award for Best Multiplayer (نامزد بهترین بازی سال در بخش بازی های چند نفره، بهترین بازی مستقل سال و بهترین بازی ورزشی و مسابقه ای سال) اشاره کرد.

در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با نسخه ایکس باکس وان بازی Rocket League چیست؟ آیا شما این عنوان را بر روی کنسول نسل هشتم مایکروسافت تجربه خواهید کرد؟ این عنوان را چگونه ارزیابی می کنید؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را حتما در رسانه کلیک به اشتراک بگذارید.

منبع: Gamespot

ارسال نظر