تعداد بازیکنان Rocket League از رقم ۳۳ میلیون عبور کرد

کلیک - به تازگی استودیوی بازی سازی Pysonix آمار جدیدی از تعداد بازیکنان عنوان ویدیویی Rocket League منتشر کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید. بر اساس ادعای سازندگان، تا امروز بیش از ۳۳ میلیون گیمر در بازی راکت لیگ ثبت نام کرده اند و به طور میانگین حدودا ۱٫۶ میلیون گیمر روزانه مشغول تجربه آن هستند.

تعداد بازیکنان Rocket League از رقم ۳۳ میلیون عبور کرد

بر اساس ادعای سازندگان، تا امروز بیش از ۳۳ میلیون گیمر در بازی راکت لیگ ثبت نام کرده اند و به طور میانگین حدودا ۱٫۶ میلیون گیمر روزانه مشغول تجربه آن هستند.

پس از انتشار بروز رسانی بزرگ عنوان راکت لیگ و افزودن چند ویژگی جدید به بازی، حال سازندگان با انتشار اینفورگرافی جدید از بازی، اطلاعات تازه ای از دستاوردها و تعداد کاربران خود به اشتراک گذاشتند. اگر خاطرتان باشد، در ماه آوریل امسال تعداد بازیکنان به رقم ۳۰ میلیون رسید و هم اکنون با گذشت سه ماه از آن تاریخ، گویا ۳ میلیون بازیکن دیگر به جمع خانواده بازی راکت لیگ پیوسته اند. توجه داشته باشید که این آمار و ارقام بیانگر میزان فروش بازی نیست چرا که برخی از کاربران به صورت رایگان و موقت در بازی ثبت نام کرده اند.

در این ۱۲ ماه اخیر، به طور میانگین روزانه بیش از ۱٫۶ میلیون، هفتگی بیش از ۳٫۳ میلیون و ماهانه بیش از ۶٫۱ میلیون بازیکن به تجربه بازی راکت لیگ می پردازند. همچنین تا به امروز بیش از ۱٫۵ میلیارد مسابقه در بازی صورت گرفته است. در بازه زمانی ۱۲ ماهه اخیر، سهم کاربران و بازیکنان کنسول پلی استیشن ۴ از سایر پلتفرم ها بیشتر است چرا که ۴۱ درصد بازیکنان بر روی پلی استیشن ۴، ۳۲ درصد بر روی ایکس باکس وان و ۲۷ درصد بر روی پلتفرم پی سی (تمامی سیستم عامل ها) به تجربه بازی پرداخته اند.

با فرا رسیدن دومین سالگرد بازی راکت لیگ، سازندگان بروز رسانی بزرگی دیگری را برای این عنوان عرضه کردند که در پی آن نقشه جدید و رایگان Champions Field اضافه شد. همچنین بازیکنان هم اکنون قادر هستند که صدای موتور و افنجار را بر حسب سلیقه خود تغییر دهند. چند گزینه شخصی سازی رایگان نیز در این بروز سانی به بازی افزوده گردید.

Rocket League Stats

بر هیچکس پوشیده نیست که بازی راکت لیگ شروع طوفانی ای داشته و از آنجا که بیشتر بازیسازان پس مشاهده موفقیت عنوان خود به فکر ساخت دنباله آن می افتند، این قاعده برای بازی راکت لیگ نیز صادق است. اما باید بدانید که استودیوی Pysonix همچنان به فروش بی نظیر و پشتیبانی خود از این عنوان پرطرفدار ادامه خواهد داد و به این زودی ها خبری از نسخه دوم این مجموعه نخواهد بود. آقای جرمی دنام (Jeremy Dunham)، یکی از اعضای استودیوی Pysonix، در این خصوص گفت:

هدف ما این است که بازی راکت لیگ را بهتر و بهتر کنیم و ما هرگز قصد نداریم که کاربران خود را از دست بدهیم.

وی در ادامه افزود:

وقتی که بازیکنان مشغول تجربه بازی راکت لیگ هستند، ما قصد نداریم که آن ها دوباره بازی جدید راکت لیگ را تنها بخاطر چند ویژگی جدید خریداری کنند. بازیکنان بهتر است بدانند که ما راه دراز مدتی را در پیش گرفتیم!

عنوان Rocket League در تاریخ ۷ جولای سال میلادی ۲۰۱۵ برای کنسول نسل هشتم کمپانی مایکروسافت و سونی (ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴)، و رایانه های شخصی مبتنی بر سیستم عامل مایکروسافت ویندوز، لینوکس و مک او اس منتشر شد. لازم به ذکر است نسخه نینتندو سوییچ بازی در تاریخ نامشخصی از سال میلادی جاری عرضه خواهد شد که این نسخه از قابلیت کراس پلی (Cross Play) با کنسول ایکس باکس وان پشتیبانی خواهد کرد که به لطف آن کاربران این دو پلتفرم می توانند با یکدیگر مسابقه دهند.

ارسال نظر