راک استار و 2K برنامه ویژه ای برای E3 2016 دارند!

حتما با کمپانی راک استار و 2K Games آشنا هستید! دو کمپانی ای که زیر نظر کمپانی Take-Two ساخت عناوین بسیار بزرگی همانند Grand Theft Auto V، مافیا، مکس پین، Battleborn و... را بر عهده داشته اند. همان طور که در جریان هستید، کم کم به نمایشگاه بزرگ E3 سال میلادی جاری نزدیک می شویم و روز به روز اطلاعات بیشتری از برنامه های کمپانی بازی ساز در دسترس قرار می گیرد. به تازگی استودیوی مادر راک استار و توکا گیمز، Take-Two، اعلام کرد که خود را برای نمایشگاه E3 2016 آماده می کند! برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

راک استار و 2K برنامه ویژه ای برای E3 2016 دارند!

همان طور که در جریان هستید، کم کم به نمایشگاه بزرگ E3 سال میلادی جاری نزدیک می شویم و روز به روز اطلاعات بیشتری از برنامه های کمپانی بازی ساز در دسترس قرار می گیرد. به تازگی استودیوی مادر راک استار و توکا گیمز، Take-Two، اعلام کرد که خود را برای نمایشگاه E3 2016 آماده می کند! برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، مدتی پیش کمپانی Take-Two در بیانیه ای اعلام کرد که خود را برای حضور در نمایشگاه E3 سال میلادی جاری آماده می کند و ادعا می کند که در این نمایشگاه، راه بسیار بزرگی در پیش دارند. البته این کمپانی همانند کمپانی های بزرگ یوبی سافت، مایکروسافت، سونی، الکترونیک آرتز و... به صورت اختصاصی کنفرانسی ندارند و در معمولا در صورت حضور، در یکی از کنفرانس های شرکت های مایکروسافت و یا سونی حضور پیدا می کنند. مدیر عامل این شرکت بزرگ در این بیانیه اعلام کرد که که نسبت به این مراسم نگاهی رو به جلو داریم و خودمان را برای این نمایشگاه بزرگ آماده می کنیم.

مدتی پیش شعبه بریتانیا وب سایت بزرگ و معتبر MCV مصاحبه ای را با آقای Strauss Zelnick، مدیر عامل کل کمپانی Take-Two، ترتیب داده است که در این مصاحبه سوال هایی در خصوص برنامه این کمپانی برای نمایشگاه E3 2016 پرسیده شد. ایشان در پاسخ به این سوال اعلام کرد:

راه بزرگی را در پیش داریم اما نمی توانم اطلاعات و جزئیات بیشتری از برنامه هایمان را برایتان بازگو کنم!

اکنون اگر به لاین آپ (برنامه) شرکت Take-Two نگاهی بیندازیم، متوجه می شویم که این شرکت در ماه می سال میلادی جاری، عنوان Battleborn را به صورت رسمی عرضه خواهد کرد. همچنین در گزارش مالی این شرکت نوشته شده که بازی مافیا 3 در سال 2016 به صورت رسمی وارد بازار می شود. احتمال می رود که عنوان Mafia 3 یکی از بزرگ ترین عناوین نمایشگاه E3 2016 باشد و کمپانی تیک تو بیشتر بر روی این بازی مانور خواهد داد. (البته این حدس در زمانی صحت دارد که عنوان مافیا 3 پیش از نمایشگاه E3 2016 عرضه نشود)

کمپانی تیک تو وظیفه ساخت سری WWE و NBA را نیز برعهده دارد اما انتظار نمی رود که منظور این شرکت از جمله "راه بزرگی در پیش داریم" به این دو سری باز گردد. به احتمال زیاد، در نمایشگاه E3 سال میلادی جاری، شاهد رونمایی از یک IP کاملا جدید باشیم.

شایان به ذکر است که نمایشگاه بزرگ E3 سال میلادی جاری در تاریخ 14 ژوئن سال میلادی جاری مصادف با سه‌ شنبه 25 خرداد ماه سال 1395 در شهر لس آنجلس ایالات متحده آمریکا برگزار خواهد شد.

battleborn_screen_4

در دیگر خبرهای منتشر شده از برنامه و تاریخ برگزاری کنفرانس های استودیوی های بازی ساز در نمایشگاه بزرگ E3 2016، پیش بینی می شود که کنفرانس رسمی کمپانی الکترونیک آرتز در ساعت ۱ به وقت PST روز یکشنبه ۱۲ ژوئن برگزار می شود. کمپانی بتسدا نیز در عصر همین روز کنفرانس خود را به صورت رسمی آغاز خواهد کرد. دو شرکت مایکروسافت و سونی نیز در روز ۱۳ ژوئن از محصولات جدید و عناوین انحصاری خود معرفی می کنند. Nintendo و یوبی سافت نیز در روز ۱۴ ژوئن به روی صحنه خواهند آمد و از عناوین جدید خود رونمایی خواهند کرد. البته هیچ کدام از تاریخ های ذکر شده توسط کمپانی ها تایید نشده اند و این تاریخ ها تنها بر اساس پیش بینی های تحلیل گران می باشند. در این خصوص لازم به ذکر است که نمایشگاه پی سی گیمنیگ نیز در نمایشگاه امسال حضور خواهد داشت. بنا به گزارش رسانه کلیک، نمایشگاه پی سی گیمینگ امسال در ساعت ۳ بعد از ظهر (به وقت آسیای مرکزی، ۱۲ ظهر به وقت PST) روز ۱۳ ژوئن در شهر لس آنجلس آمریکا برگزار خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کنفرانس و مراسم پی سی گیمنیگ، اینجـــــــــا کلیک کنید.

قطعا بسیاری از گیمرها طرفدار پر و پا قرص فرانچایز مافیا هستند! عناوینی که همیشه داستان بی نظیر و غنی ای را به همراه داشته و توانسته ذهن گیمرها را برای مدت ها به خود مشغول کند. در سال ۲۰۱۰ کمپانی ۲K Games نسخه دوم بازی خارق العاده مافیا را عرضه کند و تا نمایشگاه E3 2015، خبری از عرضه نسخه جدید این فرانچایز به گوش نمی رسید. اگر نسخه دوم این فرانچایز را تجربه کرده باشید، حتما می دانید که داستان بازی به صورت کامل به اتمام نرسید و هنوز برخی از قضایا برایتان مشخص نشده است. به همین خاطر بسیاری از گیمرها منتظر معرفی نسخه دوم سری مافیا بودند که سرانجام در مراسم E3 سال گذشته این کمپانی به صورت رسمی از نسخه سوم بازی مافیا ۳ رونمایی کرد. عنوان Mafia III در حال حاظر توسط استودیوی Hangar 13 در حال ساخت می باشد و کمپانی ۲K Games وظیفه انتشار این بازی را بر عهده دارد. متاسفانه تاریخ انتشار دقیق بازی Mafia 3 در حال حاضر توسط کمپانی ۲K Games مشخص نشده و تنها می دانیم که این بازی در سال 2016 عرضه خواهد شد. البته سه فروشگاه بزرگ گیم اسپات، آمازون و بست بای مدتی پیش تاریخ انتشار این بازی مشخص کردند که بر اساس این اطلاعات منتشر شده، بازی مافیا ۳ در تاریخ ۷ آپریل سال ۲۰۱۶ مصادف با ۷ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۵ برای کنسول های نسل هشتم کمپانی سونی و مایکروسافت (پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان) و همچنین کامپیوترهای شخصی (سیستم عامل مایکروسافت ویندوز و مک او اس) منتشر خواهد شد.

در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با برنامه ویژه کمپانی مادر راک استار و توکا گیمز چیست؟ به نظر شما در این نمایشگاه شاهد معرفی چه بازی ای خواهیم بود؟ یک IP جدید یا نسخه جدید از یک فرانچایز؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را با دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

منبع: VG247

ارسال نظر