مسی، رنگ مجبوب گجت ها در بین کاربران

<p>بعد از عرضه Apple Watch توسط اپل در سال ۲۰۱۵ رنگ مسی گسترش یافت.مسی، رنگ صورتی روشن و بسیار زیبایی است که هم اکنون در پالت رنگ بسیاری از سازندگان به چشم می خورد. اما در واقع اپل اولین شرکتی نبود که گجت های الکترونیکی صورتی ارائه داد.</p> <p>به گزارش کلیک، موتورولا Razr V3 گوشی بود که بین سال های ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۸ طرفداران بسیاری داشت و رنگ صورتی در بین رنگ های آن دیده می شد. این گوشی صورتی راه را برای ورود رنگ بنفش باز کرد. ۵ سال بعد از اینکه Razr از مد افتاد کمپانی سامسونگ گلکسی نوت ۳ صورتی را عرضه کرد. رنگ این محصول دقیقا شبیه به مسی نبود اما به هر حال یک گجت برجسته در زمینه گجت های صورتی بود. اپل بعد از Apple Watch مجددا رنگ مسی را در محصولاتش به کار برد و آیفون ۶S و ۶S Plus و سپس یک iPad Pro و حتی مک بوک را با این رنگ عرضه کرد. در بین برندهای دیگر نیز سامسونگ گلکسی S7 و St Edge و اوپو R7S و Zperia Z5 سونی و حتی هدفون Beats Solo 2 نیز با رنگ مسی عرضه شد. با چنین طیف وسیعی از گجت ها با رنگ مسی نمی توان از محبوبیت این رنگ در بین مردم چشم پوشی کرد. البته امروزه وسایل الکترونیکی جزئی از هویت مردم شده است و اگر شما هم رنگ مسی را دوست دارید گزینه های فراوانی به این رنگ پیش رو دارید. منبع: Mashable</p>

مسی، رنگ مجبوب گجت ها در بین کاربران

به گزارش کلیک، موتورولا Razr V3 گوشی بود که بین سال های ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۸ طرفداران بسیاری داشت و رنگ صورتی در بین رنگ های آن دیده می شد. این گوشی صورتی راه را برای ورود رنگ بنفش باز کرد.
۵ سال بعد از اینکه Razr از مد افتاد کمپانی سامسونگ گلکسی نوت ۳ صورتی را عرضه کرد. رنگ این محصول دقیقا شبیه به مسی نبود اما به هر حال یک گجت برجسته در زمینه گجت های صورتی بود.
اپل بعد از Apple Watch مجددا رنگ مسی را در محصولاتش به کار برد و آیفون ۶S و ۶S Plus و سپس یک iPad Pro و حتی مک بوک را با این رنگ عرضه کرد.
۲
در بین برندهای دیگر نیز سامسونگ گلکسی S7 و St Edge و اوپو R7S و Zperia Z5 سونی و حتی هدفون Beats Solo 2 نیز با رنگ مسی عرضه شد.
با چنین طیف وسیعی از گجت ها با رنگ مسی نمی توان از محبوبیت این رنگ در بین مردم چشم پوشی کرد. البته امروزه وسایل الکترونیکی جزئی از هویت مردم شده است و اگر شما هم رنگ مسی را دوست دارید گزینه های فراوانی به این رنگ پیش رو دارید.
منبع: Mashable

ارسال نظر