گوشی ضد ضربه هایسنس P9 با باتری 6000 میلی آمپری در TENAA رویت شد

رسانه کلیک - شرکت های چینی بی شماری در صنعت گوشی های هوشمند فعالیت دارند. به تازگی گوشی هوشمند هایسنس P9 با باتری 6000 میلی آمپری در TENAA رویت شده است.

گوشی ضد ضربه هایسنس P9 با باتری 6000 میلی آمپری در TENAA رویت شد

گوشی هوشمند مقاوم هایسنس P9 موفق به کسب تاییدیه توسط TENAA شده است. با توجه به این تاییدیه، شاید این دستگاه در نمایشگاه 2018 CES حضور پیدا کند.

همانند دیگر محصولات ضد ضربه موجود در بازار، این گوشی هوشمند نیز از فریم فولادی بهره می برد و بر روی پنل پشتی آن از پیچ برای دسترسی به بعضی از بخش های این مدل استفاده شده است. گوشه های دستگاه دارای پوشش ویژه ای هستند که از آن در برابر سقوط و ضربه ناشی از آن محافظت می کند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط TENAA، گوشی هوشمند هایسنس P9 به نمایشگر 5.5 اینچی با فناوری امولد مجهز شده که از رزولوشن 1080p و نسبت تصویر 16:9 بهره می برد. در حالی که نمی دانیم هایسنس از کدام پردازنده برای محصول خود بهره برده، ولی این پردازنده دارای 8 هسته با فرکانس 1.9 گیگاهرتز است.

گوشی هوشمند هایسنس P9 از 6 گیگابایت رم استفاده می کند و برای ذخیره سازی اطلاعات کاربر، حافظه های 64 و 128 گیگابایتی در نظر گرفته شده است. با وجود فضای ذخیره سازی بالای این دستگاه، هایسنس امکان افزودن کارت حافظه خارجی را به این دستگاه افزوده و خریدار می تواند از کارت حافظه با حداکثر ظرفیت 128 گیگابایت استفاده کند.

هایسنس P9

دوربین اصلی دوگانه 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی وظیفه ثبت تصاویر کاربران را بر عهده دارند. انتظار می رود که این محصول به صورت پیش فرض به سیستم عامل اندروید نوقا 7.1 مجهز باشد. در بخش باتری شاهد استفاده از یک باتری 6000 میلی آمپری هستیم که با توجه به نمایشگر 5.5 اینچی این محصول، می تواند عملکرد فوق العاده ای از خود نشان دهد.

در بخش پشتی این دستگاه علاوه بر دوربین اصلی دوگانه و فلاش LED، شاهد خودنمایی اسکنر اثر انگشت نیز هستیم. هایسنس این گوشی هوشمند را در رنگ مشکی به فروش خواهد رساند. اگر چه اطلاعی از زمان معرفی این محصول در دست نیست، ولی احتمال می رود که در نمایشگاه CES 2018 از آن رونمایی شود.

ارسال نظر