بزودی بازی Left 4 Dead 2 برای ایکس باکس وان عرضه می شود

اگر خبرهای دنیای گیم را در رسانه بزرگ کلیک دنبال کرده باشید، اطلاع خواهید داشت که مدتی پیش شایعه ای در خصوص عرضه بازی Red Dead Redemption برای کنسول ایکس باکس وان منتشر شد. در پی این شایعات، امروز شایعه دیگری در این خصوص منتشر شد که کمپانی مایکروسافت بزودی به لطف تکنولوژی Backward Compatibilty، عنوان محبوب و پرطرفدار Left 4 Dead 2 را برای کنسول ایکس باکس وان منتشر خواهد کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

بزودی بازی Left 4 Dead 2 برای ایکس باکس وان عرضه می شود

در پی این شایعات، امروز شایعه دیگری در این خصوص منتشر شد که کمپانی مایکروسافت بزودی به لطف تکنولوژی Backward Compatibilty، عنوان محبوب و پرطرفدار Left 4 Dead 2 را برای کنسول ایکس باکس وان منتشر خواهد کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، مدتی پیش یکی از کاربران شبکه بزرگ اجتماعی توییتر (با نام کاربری ShackNews.A) در حساب شخصی شبکه خود اعلام کرد که با مراجعه به وب سایت رسمی ایکس باکس توانسته نسخه ایکس باکس وان بازی Left 4 Dead 2 را دانلود کند و پس از دانلود، این بازی بی نظیر را بر روی کنسول نسل هشتم کمپانی مایکروسافت تجربه کرده است.

شاید انتشار یک متن برای هیچ کس قابل اعتماد نباشد! این کاربر برای اثبات صحبت های خود، ویدیو هایی از نسخه ایکس باکس وان بازی Left 4 Dead 2 را در شبکه بزرگ یوتیوب آپلود کرده و در اختیار سایر کاربران قرار داده است. همچنین در یکی از ویدیوها، این کاربر به بقیه دارندگان ایکس باکس وان آموزش می دهد که چگونه این نسخه را از وب سایت رسمی ایکس باکس دریافت کنند.

روش استفاده شده توسط کاربر ShackNews.A دیگر جواب گو نیست و گویا کمپانی نامدار مایکروسافت این باگ و مشکل را به سرعت برطرف کرده است. کمپانی مایکروسافت هرگز به کاربران خود اجازه نمی دهد که عناوین و بازی های جدید را زودتر از زمان مشخص شده دریافت کنند.

در هر صورت، هنوز مشخص نیست که بازی بی نظیر Left 4 Dead 2 در چه تاریخی به کمک قابلیت Backward Compatibilty برای کنسول ایکس باکس وان قرار خواهد گرفت و ممکن است این بازی در طی چند روز آینده و حتی چند ماه آینده برای این کنسول خانگی در دسترس قرار گیرد.

کمپانی مایکروسافت در زمان معرفی از قابلیت Backward Compatibilty اعلام کرد که از این تکنولوژی به صورت جدی پشتیبانی می کند و با مروز زمان بازی های زیادی را در اختیار کنسول نسل هشتم کمپانی مایکروسافت قرار خواهد داد. این شرکت در گذشته عناوین جدید را به صورت ماهانه مشخص می کرد اما خوشبختانه اخیرا این برند به محض قرار گیری بازی برای کنسول ایکس باکس وان، در دسترس کاربران این کنسول قرار می دهد. توجه کنید که کمپانی مایکروسافت برای قرار دادن عناوین قدیمی برای کنسول Xbox One ابتدا باید از سازندگان آن بازی مجوز این اقدام را دریافت کند.

بازی بی نظیر و پرطرفدار Left 4 Dead 2 در 17 نوامبر سال 2009 توسط کمپانی Valve Corporation ساخته و به صورت انحصاری محدود برای کنسول ایکس باکس 360 منتشر شد و سپس بعد از گذشت مدت کوتاهی این عنوان برای کامپیوترهای شخصی (سیستم عامل مایکروسافت ویندوز، لینوکس و مک او اس) عرضه شد.

همان طور که می دانید، در گذشته عناوین بسیار زیادی برای کنسول ایکس باکس 360 منتشر شده بود. برای مثال عنوان Gears of War 2 که یکی از بهترین عناوین این کنسول به حساب می آید، مدتی پیش توسط کمپانی مایکروسافت برای کنسول ایکس باکس وان قرار گرفت. (در نظر داشته باشید که این بازی در ماه فبریه در شبکه ایکس باکس لایو به صورت رایگان برای کاربران گلد این سرویس قرار گرفته است و اگر عضو گلد این شبکه باشید، هم اکنون می توانید این عنوان را به صورت رایگان دانلود و در کنسول Xbox One تجربه کنید) در حال حاضر بسیاری از کاربران از کمپانی مایکروسافت درخواست می کنند تا بازی های بزرگ زیادی را در اختیار آن ها قرار دهد. برخی از عناوین بزرگ دیگر که جز بیشترین درخواستی های کاربران محسوب می شوند، عبارت اند از: Red Dead Redemption و سری بازی Call of Duty. هم اکنون قابلیت Backwards compatibility یکی از بهترین و محبوب ترین ویژگی های کنسول نسل هشتم شرکت مایکروسافت به حساب می آید.

منبع: Attack of The Fanboy

ارسال نظر