انتشار شایعاتی مبنی بر رونمایی از گوشی ال‌جی G Flex 3 در نمایشگاه IFA آلمان

گوشی ال‌جی G Flex 3 در رویداد IFA 2016 که تابستان سال جاری در شهر برلین آلمان برگزار می‌شود، رونمایی خواهد شد. البته این خبر هنوز در حد یک شایعه است. معمولا وقتی که سخن از گوشی‌های هوشمند ال‌جی به میان می‌آید، بیش از هر چیز آخرین گوشی هوشمند سری G این کمپانی کره‌ای یعنی G5 ذهن‌ها را به خود معطوف می‌کند. امسال هم به نوعی سال گوشی ال‌جی G5 و طراحی ماژولار منحصربه‌فرد آن است. با این حال، این گوشی تنها گوشی رده بالایی نیست که ال‌جی روانه بازار کرده است. همانند سری G، سال گذشته شاهد معرفی یک محصول جدید در قالب ال‌جی سری V با نام V10 بودیم. پس از آن سری‌های G Flex قرار دارند. در حالی که مدل‌های G Flex 1 و G Flex 2 حضور موفقیت‌آمیزی در بازار تلفن‌های هوشمند داشتند، شایعات شنیده شده از گوشه و کنار حاکی از آن است که گوشی G Flex 3 نیز به زودی معرفی خواهد شد. اگرچه این شایعات چندی پیش هم شنیده شدند اما از آن زمان تاکنون اخبار اندکی پیرامون عرضه G Flex 3 منتشر شده است.

انتشار شایعاتی مبنی بر رونمایی از گوشی ال‌جی G Flex 3 در نمایشگاه IFA آلمان

معمولا وقتی که سخن از گوشی‌های هوشمند ال‌جی به میان می‌آید، بیش از هر چیز آخرین گوشی هوشمند سری G این کمپانی کره‌ای یعنی G5 ذهن‌ها را به خود معطوف می‌کند. امسال هم به نوعی سال گوشی ال‌جی G5 و طراحی ماژولار منحصربه‌فرد آن است. با این حال، این گوشی تنها گوشی رده بالایی نیست که ال‌جی روانه بازار کرده است. همانند سری G، سال گذشته شاهد معرفی یک محصول جدید در قالب ال‌جی سری V با نام V10 بودیم. پس از آن سری‌های G Flex قرار دارند. در حالی که مدل‌های G Flex 1 و G Flex 2 حضور موفقیت‌آمیزی در بازار تلفن‌های هوشمند داشتند، شایعات شنیده شده از گوشه و کنار حاکی از آن است که گوشی G Flex 3 نیز به زودی معرفی خواهد شد. اگرچه این شایعات چندی پیش هم شنیده شدند اما از آن زمان تاکنون اخبار اندکی پیرامون عرضه G Flex 3 منتشر شده است.

به گزارش کلیک، گوشی ال‌جی G Flex 3 در رویداد IFA 2016 که تابستان سال جاری در شهر برلین آلمان برگزار می‌شود، رونمایی خواهد شد. هر چند این خبر هنوز در حد یک شایعه بوده و اطلاعات اندکی از مشخصات دقیق G Flex 3 به بیرون درز کرده است اما گزارشات واصله شماری از ویژگی‌های برجسته این گوشی را برشمرده‌اند، از جمله اینکه G Flex 3 به یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی QHD، یک رم ۴ گیگابایتی و یک پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ مجهز خواهد شد. دوربین پشتی این گوشی از یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین جلویی آن نیز از یک سنسور ۸ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. از لحاظ حافظه ذخیره‌سازی هم این گوشی در دو مدل ۳۲ گیگابایتی و ۶۴ گیگابایتی عرضه خواهد شد و به لطف بهره‌مندی از یک شیار کارت حافظه میکرو اس‌دی امکان ذخیره داده‌های بیشتری را برای کاربران فراهم خواهد کرد.

البته در حال حاضر، مشخصات یاد شده در حد یک شایعه و فاقد مدارک قابل استناد بوده و تا حدودی با مشخصات تصریح شده در گزارشات سال گذشته متفاوت است. بنابراین چه از G Flex 3 در رویداد IFA رونمایی شود یا نشود، کماکان باید منتظر بمانیم. در میان تمامی مشخصات یاد شده برای این گوشی تنها چیزی که می‌تواند بیش از هر چیز، توجه مشتاقان دنیای تلفن‌های هوشمند را به خود جلب کند این است که همانند G5، گوشی G Flex 3 نیز با طراحی ماژولار عرضه شود.

منبع: androidheadlines

ارسال نظر