گلکسی نوت ۶ به رم ۶ گیگابایتی و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز می‌شود

علارغم اینکه هنوز زمان زیادی تا معرفی فبلت گلکسی نوت ۶ سامسونگ باقی مانده، شایعات مربوط به این محصول از سوی منابع خبری منتشر می‌شوند. طبق تازه‌ترین گزارش به دست آمده، ظاهرا این فبلت از رمی ۶ گیگابایتی و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره‌مند می‌شود.

گلکسی نوت ۶ به رم ۶ گیگابایتی و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز می‌شود

سامسونگ هنوز از پرچمداران سری گلکسی اس خود رونمایی نکرده و ظرف چند روز آینده به طور رسمی دست به این اقدام می‌زند. سامسونگ اعلام کرده که در روز بیست و یکم ماه فوریه و در کنفرانس Unpacked خود رسما دو گوشی گلکسی اس ۷ (Galaxy S7) و گلکسی اس ۷ اج (Galaxy S7 Edge) را معرفی می‌کند. این کنفرانس درست ساعاتی پیش از برپایی رسمی کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۶ یا همان رویداد MWC 2016 در بارسلونای اسپانیا برگزار خواهد شد.

بنابراین تقریبا شش روز دیگر پرچمداران جدید سری گلکسی اس سامسونگ معرفی می‌شوند. اما سامسونگ هر ساله علاوه پرچمداران سری گلکسی اس خود، نسخه‌ جدید فبلت گلکسی نوت را هم معرفی می‌کند. رونمایی از نسخه جدید سری فبلت‌های گلکسی نوت سامسونگ به طور معمول طی ماه‌های آگوست تا سپتامبر انجام می‌شود، بنابراین هنوز زمان زیادی تا معرفی رسمی نسخه جدید فبلت گلکسی نوت که با نام اختصاصی گلکسی نوت ۶ معرفی می‌شود باقی مانده اما علارغم این موضوع شایعات مرتبط با این محصول هم اکنون از سوی منابع خبری متنوعی منتشر شده‌اند!

به گزارش کلیک، طبق تازه‌ترین اطلاعات به دست آمده فبلت گلکسی نوت ۶ سامسونگ از رمی رمی ۶ گیگابایتی، سنسور دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی و صفحه نمایشی ۵٫۸ اینچی بهره‌مند می‌شود. اطلاعات مربوط به این موضوع به تازگی در شبکه اجتماعی معروف و چینی زبان Weibo منتشر شده است. این موضوع در حالی است که فبلت گلکسی نوت ۵ سامسونگ که طی ماه آگوست سال ۲۰۱۵ رونمایی شد از رمی ۴ گیگابایتی و صفحه نمایشی ۵٫۷ اینچی بهره می‌برد. ظاهرا سنسور دوربین ۱۲ مگاپیکسلی که سامسونگ برای فبلت گلکسی نوت ۶ در نظر گرفته همان سنسور دوربینی است که در دو گوشی گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج شاهد به کارگیری آن‌ها خواهیم بود. این سنسور کیفیت فوق‌العاده‌ای داشته و توانایی‌های عکسبرداری فبلت گلکسی نوت ۶ را به شکل چشمگیری افزایش می‌دهد.

گفته شده که فبلت گلکسی نوت ۶ سامسونگ همانند دو گوشی گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج از نظر سیستم روی چیپ (SoC) شامل دو نسخه متنوع می‌شود. نسخه اول این محصول به تراشه اسنپدراگون ۸۲۰ کوالکام مجهز شده و نسخه دوم آن از تراشه اگزینوس ۸۸۹۰ خود سامسونگ بهره‌مند می‌شود. همچنین این فبلت احتمالا از نظر حافظه داخلی شامل دو نسخه ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی خواهد بود. از نظر ظرفیت باتری هم با توجه به اینکه سامسونگ گوشی گلکسی اس ۷ اج خود را به باتری ۳۶۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز می‌کند، بسیاری از کارشناسان عقیده دارند که باتری فبلت گلکسی نوت ۶ سامسونگ حداقل ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را ارائه خواهد کرد.

اما باید اشاره داشته باشیم که صحت هیچ از اخبار فوق مرتبط با فبلت گلکسی نوت ۶ از سوی خود شرکت سامسونگ به تایید نرسیده است. هنوز چیزی در حدود شش ماه تا معرفی رسمی این فبلت باقی مانده و بدون تردید در طول این شش ماه اخبار و شایعات گسترده‌تری در این باره خواهیم شنید. به طور کلی سری فبلت‌های گلکسی نوت سامسونگ طرفداران بسیار زیادی دارند و افراد متعددی هم اکنون از این محصولات استفاده می‌کنند. نظر شما در رابطه با تجهیز فبلت گلکسی نوت ۶ به رم ۶ گیگابایتی، باتری احتمالی ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و سنسور دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی پیشرفته چگونه است؟

منبع: androidheadlines

ارسال نظر