سامسونگ خود را برای ارائه 4 نوع مختلف گلکسی اس 7 آماده می کند

بنا بر یک شایعه ، قرار است در کنار گلکسی اس 7 ، 3 مدل دیگر نیز از این گوشی  به بازار عرضه شود.

سامسونگ خود را برای ارائه 4 نوع مختلف گلکسی اس 7 آماده می کند

منبع پرفعالیت @evleaks به تازگی در یکی از پست های خود در توییتر با عبارتی با این مضمون که " آیا این جالب نیست که..." تصویری را ظاهرا از یک سیستم کنترل موجودی کالا منتشر کرده است مبنی بر این که در آینده 4 مدل مختلف از گلکسی اس 7 سامسونگ به بازار عرضه خواهد شد.

به گزارش کلیک،این منبع اطلاعاتی در ادامه این خبر یا به نوعی شایعه ، سه ماهه اول سال 2016 و یا سه ماهه دوم 2016 را زمان عرضه این مدل ها عنوان کرد. مدل های مذکور عبارت خواهند بود از Galaxy S7 ، Galaxy S7 Edge ، Galaxy S7 Edge Plus و Galaxy S7 Plus . با این وجود ، این امکان برای ما وجود ندارد که صحت این خبر را تایید یا رد کنیم و این امکان وجود دارد که این ها تنها زاییده ی فکر کسی باشد که این مدل ها را در یک پردازشگر متن نوشته باشد و خواسته باشد تا شایعه ای را میان کاربران به راه بیندازد ؛ البته به نظر خود من هم این خبر آن قدر ها هم دور از فکر نیست و همان طور که از گلکسی اس 6 مدل های مختلفی به بازار عرضه شد انتظار این اتفاق برای گلکسی اس 7 نیز محتمل خواهد بود.با این حال ، در میان انواع مختلف مدل های گلکسی اس 7 مذکور هیچ اسمی از Galaxy S7 Active به میان نیاورده شده است و شاید دلیل این مسئله این باشد که هنوز Galaxy S6 Active به طور اختصاصی برای اپراتور AT&T در شمال آمریکا در نظر گرفته می شود. اگر تا به حال اسم Galaxy S6 Active را نشنیده اید باید بگویم که این مدل که از طراحی قوی و مستحکمی بر خوردار هستند به طور مخصوص برای افرادی طراحی و عرضه شده است که یا در کار ساخت و ساز هستند و شغل پر خطر و حادثه ای دارند و یا خیلی شیک و مجلسی دست و پا چلفتی هستند و گوشی در هر ساعت 10 بار از دستشان می افتد! درست است که ظاهر این مدل خاص ، کم نه ، بسیار زشت است اما برای این افراد استفاده کردن از این مدل به معنی سالم ماندن صفحه گوشی می باشد!

با این وجود این ، این شایعه بر خلاف دیگر شایعه ای است که اخیرا راجع به دو پرچم دار نوید دهنده سامسونگ ینی SM-G930 و SM-G935 که به ترتیب Galaxy S7 و Galaxy S7 Edge هستند ، جزئیاتی را منتشر کرده است. از دیگر اطلاعاتی که ما قبلا با آن روبرو شده بودیم این بود که ظاهرا قرار است سامسونگ پرچمدار جدید خود را با دو SoC یا سیستم روی چیپ تجهیز کند؛یعنی یکی از دو مدل نام برده با Qualcomm Snapdragon 820 و دیگری با Samsung Exynos 8890 ارائه خواهند شد. هیچ یک از این دو شایعه به هیچ عنوان دارای اعتبار نیستند، اما اگر در روز رونمایی از مدل های گلکسی اس 7 ، چهار مدل معرفی شود آن وقت معلوم می شود @evleaks سری تو سر ها درآورده است و در عوض، مدل های Galaxy S7 و Galaxy S7 Edge هر کدام دو نوع مختلف خواهند داشت که یکی از آن ها از چیپست Qualcomm و دیگری از چیپست Samsung برخوردار خواهند بود. اگر سامسونگ در آینده Galaxy S7 Active را ارائه کند ، با این فرض که این مدل به طور اختصاصی برای AT&T خواهد بود از یکی از این دو چیپست استفاده خواهد کرد اما اگر بعدا سامسونگ S7 Edge Plus و S7 Plus را معرفی کند تعداد کل مدل ها می تواند تا عدد 9 هم افزایش یابد! راجع به رنگ های مختلف Galaxy S7 نیز فعلا نمی توان اظهار نظر کرد.

متاسفانه ، در این شرایط که از وجود شواهد و مدارک بی بهره ایم و هیچ سندی مبنی بر این شایعات وجود ندارد ، موارد و جزئیات بالا تنها حدس و گمان و فکر و خیال هستند. مطمئنا در طول ماه های آینده می توان انتظار داشت که شایعات بسیار زیادی راجع به خانواده Galaxy S7 در گوشه و کنار اینترنت منتشر شود.

منبع : androidheadlines.com

ارسال نظر