شایعات منتشر شده در مورد اچ تی سی پرفیوم

شایعات حاکی از آن هستند که پرچمدار جدید اچ تی سی با نمایشگری با وضوح چهار برابر اچ دی (Quad HD) و دوربین 12 مگاپیکسلی روانه بازار می‌شود.

شایعات منتشر شده در مورد اچ تی سی پرفیوم

به گزارش کلیک، اچ تی سی می‌خواهد ثابت کند که در سال 2016 بر خلاف انتظار عموم مردم می‌تواند پیروز میدان باشد. و برای این کار نیازمند یک گوشی اندرویدی قوی است که پرچمدار این شرکت باشد. شایعات حاکی از آن هستند که این گوشی با نام مستعاری پرفیوم به بازار عرضه می‌شوند که احتمالا خبر رسمی آن در اوایل همین سال اعلام می‌شود. طبق برنامه این گوشی بعد از M9 به بازار عرضه می‌شود. اگر چه نام رسمی این گوشی هنوز مشخص نیست و مشخصات آن هم از در هاله ای از ابهام قرار دارد

ما هر آنچه را که در حال حاضر درباره این گوشی می‌دانیم را برای شما بیان می‌کنیم.

  • بارزترین مشخصات گوشی

طبق گزارشات ارائه شده، پرفیوم از مشخصات پیشرفته زیادی برخوردار است. بنا بر گزارشات، صفحه نمایش AMOLED، چهار گیگابایت حافظه رم، پردازنده اسنپ دراگون 820 همراه با یک تراشه گرافیکی آدرنو، 32 گیگابایت حافظه داخلی که با استفاده از میکرو اس دی قابل ارتقا است، از ویژگی‌های بارز این پرچمدار هستند. لنز های بکار رفته در دوربین های گوشی هم از کیفیت بالایی برخوردار هستند، همچنین فناوری آلترا پیکسل (پیکسل‌های بزرگ‌تر) که مختص اچ تی سی است با استفاده از حسگر لیزری (برای فوکوس خودکار بهتر) توانسته است گوی سبقت را از حسگر M9 که از شرکت دیگری خریداری شده است، برباید. ظاهرا هم دوربین پشتی و هم دوربین جلویی این گوشی مجهز به فوکوس خودکار (برای کمک به وضوح بالاتر عکس) هستند.

متاسفانه طبق گزارشات سایت venturebeat بمب صوتی (بلندگوهایی با کیفیت بالا و نویز کم که گوشی های پیشرفته اچ تی سی با آن شناخته می شوند) در این محصول اچ تی سی دیده نمی‌شوند. در حالی که طبق اخبار منتشر شده سه گوشی پرچمدار دیگر اچ تی سی یعنی O2، M10 و X9 همراه با بمب صوتی، پردازنده اسنپ دراگون 820 و 4 گیگابایت حافظه رم عرضه می‌شوند. همچنین احتمالا شایعات در مورد مشخصات این سه گوشی باز هم در مورد پرفیوم تکرار خواهد شد.

اخبار منتشر شده در مورد X9 از وجود صفحه نمایش 5 اینچی با وضوح ۲۵۶۰×۱۴۴۰در این گوشی خبر می‌دهند در حالی که شایعات در مورد O2 و M10 خبر از این می‌دهند که این گوشی ها با صفحه نمایش 6 اینچی با وضوح ۲۵۶۰×۱۴۴۰عرضه می‌شوند. اخباری که اخیرا منتشر شده است باعث شده است که X9 کمتر شبه یک پرچم دار به نظر برسد و در بررسی سایت TENAA صفحه نمایش 5 اینچی فول اچ دی و 2 گیگابایت حافظه رم در لیست مشخصات دیده می‌شوند که زیاد قابل قبول نیست!

ظاهرش چگونه است؟

HTC Perfume rumored

تلاش های قبلی باعث شده است که پرچمدار بعدی اچ تی سی ظاهری فوق العاده داشته باشد، اما هنوز مجبور هستیم به عکس‌های گوشی اکتفا کنیم. یک خبر داغ که منبع آن صفحه تویتر ایوان بلاس است گفته است اگر شما A9 را دوست داشتید، M10 را هم حتما دوست خواهید داشت، همچنین ایوان بلاس اعلام کرد که اطلاعاتی غیر رسمی از طراحی این گوشی در دست دارد و همانند اطلاعاتی است که قبلا در مورد طراحی اچ تی سی one A9 اعلام شده است و ظاهری بسیار شیک خواهد داشت. اگر شما دوست دارید گوشی اچ تی سی شما ظاهری شبیه به گوشی ها آیفون داشته باشید، این محصول انتخاب خوبی خواهد بود

  • نامش چیست؟

در مورد پرچمدار بعدی اچ تی سی چندین نام احتمالی پیش بینی شده است. نام پرفیوم دیرتر از نام‌های دیگر مطرح شد اما به نظر می‌رسد که همین نام انتخاب شود و قبلا نام های O2، M10 و X9 برای این گوشی در نظر گرفته شده بودند، پیش از این هم این سه نام برای گوشی های شایع شده اچ تی سی که ظاهرا مشخصات پیشرفته‌ای داشتند در نظر گرفته شده بودند. صفحه تویتر LlabTooFeR که اغلب اخبار قابل اعتمادی را منتشر می‌کند، مدعی بود که O2 یک پرچم دار از رده خارج است و پرفیوم پرچمدار بعدی اچ تی سی در سال 2016 خواهد بود. طبق اخبار منتشر شده پرفیوم یک نام مستعمار غیر رسمی است و نام تجاری که این گوشی با آن عرضه می‌شود متفاوت خواهد بود.

به نظر می‌رسد اچ تی سی برای نام گذاری نخستین پرچم دار خود در سال 2016 همچنان راهبرد غیر معمول خود را در پیش بگیرد، که طرفداران این شرکت به این موضوع عادت کرده اند.

آیا پرفیوم با دو مدل به بازار عرضه می‌شود؟

صفحه توییتر LlabTooFeR در اواخر ماه ژانویه طی انتشار خبری اعلام کرد ممکن است پرفیوم با دو مدل به بازار عرضه شود. این گوشی به احتمال زیاد در بازار آمریکا و اروپا با پردازنده اسنپ دراگون 820 عرضه خواهد شد، در حالی که ممکن است در بازار چین و آسیا با تراشه بدون نام شرکت مدیا تک عرضه شود. این خبر از منبع این شایعه نامی نبرده است. بنا براین می‌توان گفت که شاید این حرف فقط یک نظر شخصی بدون مدرک و دلیل باشد.

در یک خبر مرتبط منتشر شده در این صفحه گفته شده است که پرفیوم در یک مراسم اختصاصی رونمایی می شود اما هنوز تاریخ دقیقی اعلام نشده است. اچ تی سی سال گذشته در گردهمایی جهانی موبایل از One M9 رونمایی کند. شایعات حاکی از آن هستند که ممکن است امسال هم اچ تی سی در این گرد همایی که در پایان ماه فوریه برگزار می شود، از پرفیوم رونمایی کند، اما اخبار قطعی آن هنوز اعلام نشده است. طبق شایعات طبقی این گوشی با آندروید 6.0.1 و نسخه هشتم رابط گرافیکی کاربری اچ تی سی سنس عرضه می‌شود.

منبع: digitaltrends

ارسال نظر